Pauw en Witteman snappen echt geen bal van die Engelse marketingtermen van die man.quote:Op maandag 11 september 2006 23:19 schreef Aoristus het volgende:
Pauw wordt GEPWND door die bal met dat scheve haar van Spyker
Volgens mij spelen ze dat omdat ze denken dat ze dan cute zijn.quote:Op maandag 11 september 2006 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Pauw en Witteman snappen echt geen bal van die Engelse marketingtermen van die man.
ik snap ook niet hoe een kleine fabrikant dat maatwerk aflevert zomaar even een contract voor 106 miljoen euri kan afsluiten. Jij wel?quote:Op maandag 11 september 2006 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Pauw en Witteman snappen echt geen bal van die Engelse marketingtermen van die man.
Naast Paul Witteman en Henk Westbroek is iedereen een lekker wijfquote:Op maandag 11 september 2006 23:44 schreef Ghostbuster het volgende:
En toch is louisewies best een lekker wijf
hoe lang heb je onder een steen gezeten?quote:Op maandag 11 september 2006 23:41 schreef wegwerpaansteker- het volgende:
[afbeelding]
paul en jeroen verzaken en ze verloochenen de geest van de proleet. Pauw is RTL4 in hart en nier. De rebel van rtl4 moet zonodig op de publieke omroep. En zijn vader, Paul witteman, moet hem leiden
quote:Op maandag 11 september 2006 23:45 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Naast Paul Witteman en Henk Westbroek is iedereen een lekker wijf
3 jaar onder een steen gezeten. verder nog iets?quote:Op maandag 11 september 2006 23:46 schreef evert het volgende:
[..]
hoe lang heb je onder een steen gezeten?
Pauw zit al 3 jaar bij de publieke omroep....
Ja, wat een ongelovelijk slechte kloon ben jij.quote:Op maandag 11 september 2006 23:54 schreef wegwerpaansteker- het volgende:
3 jaar onder een steen gezeten. verder nog iets?
Henk kon mooi vertellenquote:Op maandag 11 september 2006 23:53 schreef dvdfreak het volgende:
Henk Westbroek met zijn schildpad verhaal![]()
waarom onder de maat? omdat hij pro dat land is, is hij gelijk onder de maat?quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:45 schreef Suko het volgende:
Overigens vond ik het eerste optreden gisteravond van Charles Groenhuijsen onder de maat, je kan duidelijk merken dat hij te lang in de VS is geweest, is te pro voor dat land én Bush, beetje irritant, hopelijk komt daar verandering in.
Ik schreef dat niet op maar ik dacht 't wel, zal wel ectra bewaking zijn óf het is al opgenomen.quote:
Gefeliciteerd. Koopeen taart en ga het vieren.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:02 schreef Toad het volgende:
11 oktober zit ik in het publiek
En klappen als Klapveequote:Op dinsdag 12 september 2006 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Koopeen taart en ga het vieren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |