Typische Telegraaf-lezer dus.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
Goed dat ik niet kijk. Ik HAAT De Leeuw![]()
quote:
Ach het is toch afgelopen.. dan kun je alvast zappenquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:49 schreef golfer het volgende:
Maar dat zingen van hem hoeft van mij nou ook weer niet.
Dan zijn we 't weer roerend eensquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:49 schreef golfer het volgende:
Maar dat zingen van hem hoeft van mij nou ook weer niet.
Paul de Leeuw kan niet zingen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Paul zingt goed hoor ! En als artiest vind ik hem goed hoor.![]()
Zeker! Maar hij kan beter zijn eigen show presenteren dan hier om tafel zitten. Vond het matig. De hele uitzending overigens.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Paul zingt goed hoor ! En als artiest vind ik hem goed hoor.![]()
Ik herhaal m'n post nog even, bij wijze van verkapte tvp.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:38 schreef Arcee het volgende:
Jammer dat Paul de Leeuw die vreselijke Jensen aanhaalt als een voorbeeld van wat goed is op TV momenteel.
Nou ja, alleen diens grap over M. Hulscher, maar toch.Jensen.
Zwaktebodquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik herhaal m'n post nog even, bij wijze van verkapte tvp.
Dat is ook zo, het was een matige uitzendingquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:00 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Zeker! Maar hij kan beter zijn eigen show presenteren dan hier om tafel zitten. Vond het matig. De hele uitzending overigens.
Idd een mooi opvolger van B&vDquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:07 schreef Xilantof het volgende:
Ik vond het iig een goed begin van een nieuw programma. Gezien als eerste week enzo.
Nog snel even in de sluitpost zeggen dat je Paul de Leeuw haat en dan geen nieuw topic openen is ook zwak, Wicky.quote:
Helemaal eensquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:07 schreef Xilantof het volgende:
Ik vond het iig een goed begin van een nieuw programma. Gezien als eerste week enzo.
heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:14 schreef SunChaser het volgende:
Jammer dat de woede-uitbarstingen van Westerman niet werden besproken.
Sorry, Arcyquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nog snel even in de sluitpost zeggen dat je Paul de Leeuw haat en dan geen nieuw topic openen is ook zwak, Wicky.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:14 schreef SunChaser het volgende:
Jammer dat de woede-uitbarstingen van Westerman niet werden besproken.
vind ik ook. Ik vind dit soort discussies altijd wel interessant hoor, maar verder zat hij idd voor jan lul...quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:21 schreef evert het volgende:
maar ze moeten zo een halve gare internetjournalist gewoon even 5 minuten aan een apart tafeltje inteviewen, nu wordt hij (overigens terecht) verder genegeerd
Miss America, in dat boek heet hij Lexquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een gewéldig boek gelezen waarin zijn woedeuitbarstingen uitgebreid werden beschreven, door een stagiaire. Titel ben ik even kwijt. Lekker type, die Max![]()
Verdomdquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Miss America, in dat boek heet hij Lex
Westerman wordt in Amerika door collega's Gay-Nazi genoemd. Hij bekt zijn medewerkers af, scheldt ze uit en laat ze minstens 16 uur achter elkaar werken. Er schijnt een filmpje te zijn bij RTL4 waarin hij iemand he-le-maal verrot scheldt. Buiten de uitzending, maar wel op sateliet.quote:
Ik vind 'm toch wel leuk hoor, Wick.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
Sorry, ArcyJa, dat was ook een zwaktebod
![]()
Linkje?quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:28 schreef SunChaser het volgende:
Er schijnt een filmpje te zijn bij RTL4 waarin hij iemand he-le-maal verrot scheldt. Buiten de uitzending, maar wel op sateliet.
En dat heeft watquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:30 schreef tong80 het volgende:
Fok is gelijk weer een stuk trager......
Mag, hoorquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind 'm toch wel leuk hoor, Wick.
oew, dat is toch wel het opzoeken waardquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Westerman wordt in Amerika door collega's Gay-Nazi genoemd. Hij bekt zijn medewerkers af, scheldt ze uit en laat ze minstens 16 uur achter elkaar werken. Er schijnt een filmpje te zijn bij RTL4 waarin hij iemand he-le-maal verrot scheldt. Buiten de uitzending, maar wel op sateliet.
Het staat nergens online, maar lees het boek Miss America maar eens, geinig boekje.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:42 schreef Repeat het volgende:
[..]
oew, dat is toch wel het opzoeken waard
zal ik zeker doen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het staat nergens online, maar lees het boek Miss America maar eens, geinig boekje.
Ja, gezellig. Laten we daar op wachten.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
Mag, hoor![]()
Ik wacht gewoon op een mededeling zoals 'we hebben een slowchat, dames'![]()
Pauw en Witteman snappen echt geen bal van die Engelse marketingtermen van die man.quote:Op maandag 11 september 2006 23:19 schreef Aoristus het volgende:
Pauw wordt GEPWND door die bal met dat scheve haar van Spyker
Volgens mij spelen ze dat omdat ze denken dat ze dan cute zijn.quote:Op maandag 11 september 2006 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Pauw en Witteman snappen echt geen bal van die Engelse marketingtermen van die man.
ik snap ook niet hoe een kleine fabrikant dat maatwerk aflevert zomaar even een contract voor 106 miljoen euri kan afsluiten. Jij wel?quote:Op maandag 11 september 2006 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Pauw en Witteman snappen echt geen bal van die Engelse marketingtermen van die man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |