Liefst in een dwangbuis.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:12 schreef Joepie het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze zometeen vragen of die idioten de studio willen verlaten.
Hij stelde briljante vragen. Jullie kennen in België geen zogenaamde verlegen Nederlanders. Nou hij was geweldig vanavond.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat zit die Pauw de hele tijd te glimlachen en voor zich uit te staren ...
Oh, dat vind ik niet. Hoe meer je die figuren op tv ziet , hoe meer je zogenaamde "vooroordelen" erover bevestigd worden ...quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:14 schreef Veerboot het volgende:
Leuke televisie, maar eigenlijk best dom dat ze die figuren uitnodigen
Ja, met de groeten van Hak.quote:
Niet dom. Kijkcijfers.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:14 schreef Veerboot het volgende:
Leuke televisie, maar eigenlijk best dom dat ze die figuren uitnodigen
zal ik doen, desondanks hadden veel mensen het liefst vanavond een taart in de gezichten van de bestuursleden van de PNVDquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Koopeen taart en ga het vieren.![]()
Zo is dat, één keer (idd iets te lang zoals Bijltje opmerkte) op de buis en nou voorgoed oprotten! Mooi in beeld, die 'afdruipscène' van die drie.quote:
Dat ze trouwens dachten dat er over de "meer dan 110 punten van ons programma" zou gepraat wordenquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:17 schreef Supersheep het volgende:
Wat een smerige figuren zeg![]()
Pauw stelde wel lekkere vragen trouwens![]()
En ook wel goed dat ze zijn uitgenodigd, er was gewoon besloten om ze belachelijk te maken. En nu lopen ze als kleine kindjes teleurgesteld de studio uit.
Nee, maar vertel?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:18 schreef SunChaser het volgende:
Ik hoef jou als taalpurist niet te melden waar de fout zit he?
Bewust, maar leuk dat je dat zelfs al aangegrepen hebt. Omgekeerd neem ik nog maar zelden de moeite om een d/t-fout van je te quoten en da's niet omdat je er nog maar zelden een maakt.quote:
Als ze uiteindelijk genoeg handtekening hebben om mee te doen aan de verkiezingen, dan is die kans goed aanwezig. Maar daarover morgen meerquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Niet dom. Kijkcijfers.
Ik hoop dat jullie op de FP in november ook een interview hebben met die gasten Ferry.Stuur R@b er maar heen.
Ik stel voor dat je er een kind van 10 voor een schoolinterview mee op af gaat sturen ...quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:30 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Als ze uiteindelijk genoeg handtekening hebben om mee te doen aan de verkiezingen, dan is die kans goed aanwezig. Maar daarover morgen meer
Ik maak op fok wel d/t fouten ja, niet omdat ik niet weet hoe het moed, maar omdat t me hier niet boeit. Bij de glazenwasser zijn de ruiten thuis ook smerigquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:28 schreef Arcee het volgende:
. Omgekeerd neem ik nog maar zelden de moeite om een d/t-fout van je te quoten en da's niet omdat je er nog maar zelden een maakt.
Leuk 'm weer eens op de buis te zien en te horen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:32 schreef evert het volgende:
sjeng, mijn held!
Liepen ze uit beeld ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:45 schreef paultjuhhh het volgende:
giller die pedopartij, zo snel weglopen
Pauw kijkt wel vaker alle kanten op en vaagquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat zit die Pauw de hele tijd te glimlachen en voor zich uit te staren ...
Ja toen ze klaar waren en niet mochten meepraten aan de tafel liepen ze maar wegquote:
Hoe wil je daar nog een grotere karikatuur van maken dan het origineel dan ?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:01 schreef evert het volgende:
kan koefnoen de pedo partij niet nadoen?
ja, dat is zo. zou wel de ultieme uitdaging zijn.....quote:Op woensdag 13 september 2006 00:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hoe wil je daar nog een grotere karikatuur van maken dan het origineel dan ?
Inderdaad gatverdamme wat een bosmongolenquote:Op woensdag 13 september 2006 00:54 schreef northernlight81 het volgende:
Toch beschamend als Nederlander dat deze partij er is.
Stakker.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:09 schreef Almere-Dude het volgende:
Wat een debielen van die pedopartij en vooral die linker, wat een kneus zeg.
Als ik er 1 op straat tegenkom sta ik niet voor de gevolgen in.
Stakker.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:47 schreef Baklap het volgende:
De punten van de pedopartij zijn natuurlijk ook verwerpelijk en belachelijk.
Maar als objectieve interviewer moet je wel normale vragen stellen en het geheel serieus nemen. Anders hoef je die mensen niet uit te nodigen. Sommige vragen waren ook belachelijk en inhoudsloos. Maarja, de linkse media is wel vaker suggestief en eenzijdig bezig. Maar o o o wat zijn we liberaal.
Om vervolgens aan de grote tafel door te praten over die gasten terwijl ze een meter verderop zitten maar er niet op mogen reageren. Martine Bijl die een duit in het zakje doet om vervolgens zelf over haar achterlijke musicals te beginnen.
Pauw en Witteman
Net of jij daar niet mee begon.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:42 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook wel trots op, maar waarom ga je meteen schelden?
Ok baas.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Net of jij daar niet mee begon.
Mensen, doe eens normaal tegen elkaar of reageer anders gewoon niet.
Anyhow, nog iets inhoudelijks erover te melden?quote:
als dat die vrouw is, ik ookAQlleen kijk ik er iets anders na , ze heeft echt hulp nodig.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:41 schreef Veerboot het volgende:
Ik heb steeds een beetje plaatsvervangende schaamte bij de grapjes van die Kroos
Inderdaad en daarom vond ik dat Pauw en Witteman zich erg lieten kennen door hun persoonlijke opvattingen, op zijn zachts gezegd, door te laten schemeren. Dat is bij een partij als deze niet nodig; deze zet zichzelf wel voor paal. Daar hoeft journalistieke objectiviteit niet onder te lijden.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hoe wil je daar nog een grotere karikatuur van maken dan het origineel dan ?
Idd. wat doet ze stom...quote:Op woensdag 13 september 2006 23:48 schreef Xilantof het volgende:
Waarom zit die sara nou zo te lachen steeds?
't is gewoon zijn verhaal, iets wat hij leuk vond....
Beetje simpel van haar.
Jammer, deze avond is niet goed voor haar imago.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:49 schreef Falco het volgende:
Nu wordt Sara Kroos wel erg vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |