Liefst in een dwangbuis.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:12 schreef Joepie het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze zometeen vragen of die idioten de studio willen verlaten.
Hij stelde briljante vragen. Jullie kennen in België geen zogenaamde verlegen Nederlanders. Nou hij was geweldig vanavond.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat zit die Pauw de hele tijd te glimlachen en voor zich uit te staren ...
Oh, dat vind ik niet. Hoe meer je die figuren op tv ziet , hoe meer je zogenaamde "vooroordelen" erover bevestigd worden ...quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:14 schreef Veerboot het volgende:
Leuke televisie, maar eigenlijk best dom dat ze die figuren uitnodigen
Ja, met de groeten van Hak.quote:
Niet dom. Kijkcijfers.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:14 schreef Veerboot het volgende:
Leuke televisie, maar eigenlijk best dom dat ze die figuren uitnodigen
zal ik doen, desondanks hadden veel mensen het liefst vanavond een taart in de gezichten van de bestuursleden van de PNVDquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Koopeen taart en ga het vieren.![]()
Zo is dat, één keer (idd iets te lang zoals Bijltje opmerkte) op de buis en nou voorgoed oprotten! Mooi in beeld, die 'afdruipscène' van die drie.quote:
Dat ze trouwens dachten dat er over de "meer dan 110 punten van ons programma" zou gepraat wordenquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:17 schreef Supersheep het volgende:
Wat een smerige figuren zeg![]()
Pauw stelde wel lekkere vragen trouwens![]()
En ook wel goed dat ze zijn uitgenodigd, er was gewoon besloten om ze belachelijk te maken. En nu lopen ze als kleine kindjes teleurgesteld de studio uit.
Nee, maar vertel?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:18 schreef SunChaser het volgende:
Ik hoef jou als taalpurist niet te melden waar de fout zit he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |