Volgens mij was ze hem aan het versieren, heel ongegeneerd.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat had ik ook.
Hoewel ze Jeroen Pauw wel een keer met een bek vol tanden liet staan.
Volgens mij is Sara Kroos een lesbienne.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:05 schreef maril het volgende:
Volgens mij was ze hem aan het versieren, heel ongegeneerd.
dan had ze even moeten opletten hoe die dame dat een tijd terug deed tijdens Novaquote:Op donderdag 14 september 2006 00:05 schreef maril het volgende:
[..]
Volgens mij was ze hem aan het versieren, heel ongegeneerd.
bisexueel volgens mijquote:Op donderdag 14 september 2006 00:06 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Volgens mij is Sara Kroos een lesbienne.
Tja, wie kaatst....quote:Op donderdag 14 september 2006 00:18 schreef maril het volgende:
Jee ben even op haaar sitengaan kijken. maar het arme kind krijgt het uitgemeten in haar gastenboek (nee, niet door mij , vind het een beetje zielig)
http://www.sarakroos.nl/1024x768.htm
Ik kijk altijd totdat zij naar voren komtquote:Op donderdag 14 september 2006 01:26 schreef tong80 het volgende:
Ik weet weer waarom ik nooit naar de Lama's kijk.
Ik vond dr ook niks aanquote:Op donderdag 14 september 2006 10:49 schreef Mike het volgende:
Wat een onzettend irritant figuur, die Sara Kroos...erg humorloos ook.
Genant die opmerking die ze maakte tegen hem, na zijn opmerking over spelersvrouwen.. ze sloeg veel te hard terug, en zo banaal ook.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:47 schreef rubbereend het volgende:
en wat wil ze nou met dat constante gezeik tegen Peter R de Vries
Yep.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:52 schreef milagro het volgende:
Is ze een pot?
Ik heb het net teruggekeken via vara.nl.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:53 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik heb het niet gezien.![]()
(en op uitzending gemist staat 'ie ook niet.)
Ow....quote:Op donderdag 14 september 2006 10:55 schreef Mike het volgende:
Ik heb het net teruggekeken via vara.nl.
Én misbruikt. Bovendien. Dus.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:54 schreef Xenomaniac het volgende:
Yep.
Aha, om daarmaar even in haar stijl op te reageren, toch nog 1 vent die over haar heen wilde dan, ik zou het koesteren.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:16 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Én misbruikt. Bovendien. Dus.![]()
aanname's mijn waarde, alleen maar aanname's..quote:Op donderdag 14 september 2006 10:52 schreef milagro het volgende:
[..]
Is ze een pot? Dan is het een in de mannenhaatster variatie, denk ik.
Peter R. is iig slimmer dan zij is, en daarom hakte ze er zo over the top op in, ze kon er niet slimmer op reageren, die opmerking van hem.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:07 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
aanname's mijn waarde, alleen maar aanname's..
Hoewel ik vond dat Peterde Vries best wel eens op zijn nummer gezet mag worden, was de opmerking van Sara Kroos buiten alle proporties en te banaal. Als dat het enige is wat je terug kan zeggen wordt het tijd dat je een kantoorbaan gaat zoeken en sherry gaat drinken achter de geraniums.
quote:PAUW & WITTEMAN
Na alle reacties in het gastenboek, wil ik slechts één onduidelijkheid toelichten over de uitzending van gisteren. Dhr. Vlemmix en ik hebben elkaar na de uitzending nog gesproken en hij was niet gekwetst of beledigd door mij. Wij zijn goed uit elkaar gegaan. Ik zal verder niet ingaan op deze uitzending of de felle reacties/verwensingen hierna. Liefs en groet, Sara
posted by Sara Kroos at 08:17
bi volgens mij, Peter R de Vries lette op een gegeven moment niet eens meer op haarquote:Op donderdag 14 september 2006 10:52 schreef milagro het volgende:
[..]
Genant die opmerking die ze maakte tegen hem, na zijn opmerking over spelersvrouwen.. ze sloeg veel te hard terug, en zo banaal ook.
Dom wijf,en nergens grappig.
Is ze een pot? Dan is het een in de mannenhaatster variatie, denk ik.
ja precies en dat merkte ze, ook de toon van P& W, dat maakte haar pissig en dat reageert ze dan af op de zogenaamd verbaal minst sterke, Vlemmix, door zo irritant er doorheen te vervelen als hij aan het woord is.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bi volgens mij, Peter R de Vries lette op een gegeven moment niet eens meer op haardat negeren was het mooiste!
quote:Op donderdag 14 september 2006 12:39 schreef milagro het volgende:
[..]
ja precies en dat merkte ze, ook de toon van P& W, dat maakte haar pissig en dat reageert ze dan af op de zogenaamd verbaal minst sterke, Vlemmix, door zo irritant er doorheen te vervelen als hij aan het woord is.
"mag ik weg?" "ja" , flikker dan op, mens, ga dan!!!!! maar nee, de grote bek blijft zitten.
Pauw en Witteman deden dat duidelijk wel. En dan nog, het is niet de Sara Kroos Talkshow. Ze is er te gast en de tafel hield ook netjes hun mond toen zij aan de beurt was.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:13 schreef NoSigar het volgende:
. Maar zo'n Vlemminkx is ook moeilijk serieus te nemen:
En terecht natuurlijk, zo hoort het.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Pauw en Witteman deden dat duidelijk wel.
Zeker te weten, hoewel ik sommige dagboekfragmenten nooit had gehoord en ze erg verdacht vond.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:12 schreef golfer het volgende:
Interessant, die dochter van Lucia de B.
Er kleven nog heel veel vraagtekens aan die zaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |