Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Maar hij staat erquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:12 schreef Acryl het volgende:
sorry, t duurde ff
ik heb al geantwoordquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:13 schreef SeaOfLove het volgende:
En nu wil ik jullie support!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:13 schreef SeaOfLove het volgende:
En nu wil ik jullie support!!!!!!!!
Da's uit The Matrixquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kijk eerst eens naar ondertitel van TheThirdMark![]()
![]()
Ze zeggen wel eens ...
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:16 schreef boem-dikkie het volgende:
De Post-Traumatische Anti-Rook Campagne van SoL!
gweldige TT
ik heb in je topic gepost hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
onder zijn avatarweet ik veel hoe je dat noem
Owja, tuurlijk, foutje van mijquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
onder zijn avatarweet ik veel hoe je dat noem
Fok is idd een beetje sloop op sommige momenten...quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:21 schreef boem-dikkie het volgende:
is fok sloom of mijn internet kut?
je i-net is kutquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:21 schreef boem-dikkie het volgende:
is fok sloom of mijn internet kut?
mijn TT was mooierquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Fok is idd een beetje sloop op sommige momenten...
Ik wil alleen voor onzin.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:09 schreef The_Terminator het volgende:
Ff spammen: Moderators gezocht voor KLB
bij V&A zoeken ze nog iemandquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:25 schreef boem-dikkie het volgende:
ik heb gesolliciteerd voor B&H maar nog geen antwoord
Kan ook leuk zijn, mocht je korsakov hebben dan doe je ook nog inspiratie op ookquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:25 schreef boem-dikkie het volgende:ik luister trouwens mn eigen liedjes
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kan ook leuk zijn, mocht je korsakov hebben dan doe je ook nog inspiratie op ook![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:26 schreef TwyLight het volgende:
Geile TT
Trouwens elke keer als ik T_T zie denk ik dat dat zoeen n00b smiley ding is, maar dan na een seconde besef ik pas dat het Terminatoris
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik bedoel dus de combinatie van T_T. dus netzoiets als V_V en <_< en ¬_¬ maar dan met T
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Das Korsakoff
Geil wijf is dat![]()
Ah, je kan het ook zien als een weg met 2 lantarenpaalen aan weerzeidenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik bedoel dus de combinatie van T_T. dus netzoiets als V_V en <_< en ¬_¬ maar dan met T
voor mij zijn ze altijd beschikbaar! je doet toch iets foutquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:35 schreef TwyLight het volgende:
Zulke mooie meisjes zouden verboden moeten wordenof ze moeten voor iedereen gratis beschikbaar zijn
http://forum.fok.nl/user/logoutquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:28 schreef Acryl het volgende:
Uno Paloma Blanca!
Korsakoff is tof!quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Das Korsakoff
Geil wijf is dat![]()
en helemaal als iemand zijn eigen nrs gaat verkrachten om zn zakken te vullenquote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik krijg een vet harde error ja
http://www.vethard.nl/clip_qt_med.htmlquote:
Film ookquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:43 schreef TwyLight het volgende:
oja die clip pwnd en dat liedje ook qunix
Je bent gemeen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Deze dan
[afbeelding]
wel zielig...
Die vind ik heel zieligquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Deze dan
[afbeelding]
wel zielig...
Youtube staan er veel.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:52 schreef Qunix het volgende:
Iemand nog leuke dance video clips met name uit de jaren 90?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:57 schreef The_Terminator het volgende:
Laatste voor vandaag
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:58 schreef TwyLight het volgende:
D!3 j3u9d v4n 7393nw00rd!9 !5 n!37 m33r 8!j 73 h0ud3n, du5 z0'n v3r7413r !5 8357 h4nd!9 415 j3 3r 8!j w!1 h0r3n
Mental Theo, Charley Lownoise, Juggernaut, Rave Nation, Mark Oh, Paul Elstak, Party Animals etc..quote:
Dankequote:Op vrijdag 8 september 2006 01:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mental Theo, Charley Lownoise, Juggernaut, Rave Nation, Mark Oh, Paul Elstak, Party Animals etc..
Leet is aquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik kan het niet eens lezen![]()
Dit is de nog moeilijkere versie voor pro's:quote:
ow dan moek ff opnieuw reageren!quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het gaat om de tekst op haar shirt![]()
O RLY?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:16 schreef TwyLight het volgende:
Tha_T is een kloon van The_Terminator maar dat wisten jullie al he
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
niet ademen dan breekt je hoofd
Ik ben ff aan het modden in KLBquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:23 schreef boem-dikkie het volgende:
goddomme post eens wat lamzalige balharen
NO WAIquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:27 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ben ff aan het modden in KLB![]()
Hulp nodig?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
zijn ze weer aant baggerenquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, bekijk het zo: ik reageer er ookquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:36 schreef TwyLight het volgende:
Hmm de terminator je maakt een fout. topics waar ik reageer moeten heul niet gesloten worden
Waar is mijn (fok)leven gebleven...ik heb groot deel van de avond in sport gepost, gestopt met roken en SC in FB van KLBquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:53 schreef TwyLight het volgende:
WAAR IS MIJN BIER GEBLEVEN
[afbeelding]
Ik maak geen kans met mijn notes....daarbij hebben jullie niemand nodig ookquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je bent vrij om te solliciteren hoor![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Waar is mijn (fok)leven gebleven...ik heb groot deel van de avond in sport gepost, gestopt met roken en SC in FB van KLB
Notes maken niet zo heel veel uit hoor, en kan ook niet echt zeggen dat je erg over de schreef bent gegaan.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik maak geen kans met mijn notes....daarbij hebben jullie niemand nodig ook![]()
SOL heeft er maar 4, en nog niet veel bijzonders ook...quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Heb jij zoveel note's als verzameld dan SOL?
Jij bent toch mod van KLB of niet?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
SOL heeft er maar 4, en nog niet veel bijzonders ook...
quote:2 Moderators gezocht STOP
voor Klaagbaak STOP
Goede weerstand hebben en tegen kritiek kunnen STOP
en toch enige motivatie hebben STOP
mailen naar forum@fok.nl STOP
En dit voor woensdag 13 september 20u STOP
Mijn penis is evenlang in cm als het aantal notes van mij. in slappe standquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waarom heb ik er al 20?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
gelukkig bij mij niet, dan was ie erg kortquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mijn penis is evenlang in cm als het aantal notes van mij. in slappe stand
Jepquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij bent toch mod van KLB of niet?
Dan kan je langs haar oren door haar neus haar mond er weer uit en dan in haar kontgaatjequote:Op vrijdag 8 september 2006 01:44 schreef Ghostbuster het volgende:
De mijne 55 cm
Lijkt me ook niet erg prettig neuken opzich
heb je daar ervaring mee dan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:44 schreef Ghostbuster het volgende:
De mijne 55 cm
Lijkt me ook niet erg prettig neuken opzich
En de leukste mod van heel fokquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Jij bent toch mod van KLB of niet?
Neuk jij lilliputters?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dan kan je langs haar oren door haar neus haar mond er weer uit en dan in haar kontgaatje
Minder bier drinken... Die quote is van Jump...quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:42 schreef TwyLight het volgende:
Zal ik een KLB topic openen over deze kut quote van jogy
[..]?
Heej TLquote:
hmm, 4 letters had ik goedquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:46 schreef The_Terminator het volgende:
Minder bier drinken... Die quote is van Jump...
Wie is er als laatste weggegaan dan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jep, druk enzo. En waar mods vertrekken hebben we nieuwe nodig![]()
boem-dikkiequote:Op vrijdag 8 september 2006 01:47 schreef boem-dikkie het volgende:
hoooi PS:*
Weet ik veel waarom je er 20 hebtquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
boem-dikkie![]()
T_T please geef eens antwoord op mijn vraag
Hmm, moet je ff op de WiKi kijkenquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wie is er als laatste weggegaan dan?
Flugeltje zit daar ook toch?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hmm, moet je ff op de WiKi kijken![]()
Die met die hele lange naam, maar kan er zo niet op komen...
Ja maar 2 erbij kom ik op 5, wel erg veelquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, en Tha_T ook, maar dat kun je ook in de index van het forum zien hè
Als je de slotjes onderaan ziet, zie je dat dat wel nodig isquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja maar 2 erbij kom ik op 5, wel erg veel
Met jou winnen we de oorlog niet hé?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Weet ik veel waarom je er 20 hebt
Waarom twijfel ik daaraan?quote:
Ik kom niet verder dan man bij hemquote:
Met hoeveel notes krijg je een ban vraag ik me nu af?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou die heb je zo hoor, je krijgt ze voor de lulligste dingen
Ik ook nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan man bij hem
Trusten TLquote:
Ligt niet aan het aantal note's, maar meer wanneer een mod, het punt vind bereikt om er 1 aan te vragen denk ikquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Met hoeveel notes krijg je een ban vraag ik me nu af?
Ik heb dan vast positieve notesquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar dat ging erover, dat note's positief kunnen zijn, wat niet voorkomt
Maar theoretisch kan het
Ik heb het gevoel dat ik nu verder erg braaf moet doenquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ligt niet aan het aantal note's, maar meer wanneer een mod, het punt vind bereikt om er 1 aan te vragen denk ik
Klopt, maar dan zijn het nog altijd de FA's die beslissen of een ban nodig is of niet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ligt niet aan het aantal note's, maar meer wanneer een mod, het punt vind bereikt om er 1 aan te vragen denk ik
Nee joh ben je gekquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik nu verder erg braaf moet doen
Maar zeg eens.... is 20 de top of kan ik nog ff voort?quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Klopt, maar dan zijn het nog altijd de FA's die beslissen of een ban nodig is of niet.
Je wil me een ban aannaaienquote:
Xebro had er iets van 150 volgens mij (zou ondertussen wel meer zijn) Dus je kan nog ff doorquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar zeg eens.... is 20 de top of kan ik nog ff voort?
Dus ik kan nog lekker op X-fi reageren?quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Xebro had er iets van 150 volgens mij (zou ondertussen wel meer zijn) Dus je kan nog ff door
Hoe weet jij dat je er 55 hebt?quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb er 55 en al tijden geen ban gehad meer
Uiteraardquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dus ik kan nog lekker op X-fi reageren?
Je weet wel X-fi = AMD
Toch durf ik dat niet meer... mailtjes van Dago waren best wel indrukwekkendquote:
Auquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:25 schreef Qunix het volgende:
Schop.
Je noemt dit een beetje dood?quote:
Best wel...quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je noemt dit een beetje dood?
Het is afgestorven
Dat is heul geen leuke mededelingquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:32 schreef Qunix het volgende:
Maandag ga ik werken en kom ik hier niet meer... Dus is NB aan zijn eind denk ik... Voor mij zowiesow dan.
Ik werk ook de hele week en kan hier ook gewoon komenquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:32 schreef Qunix het volgende:
Maandag ga ik werken en kom ik hier niet meer... Dus is NB aan zijn eind denk ik... Voor mij zowiesow dan.
Ik heb net kipkluifjes opquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ga zo eerst ff eten![]()
Lasagnequote:Op vrijdag 8 september 2006 02:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb net kipkluifjes op
Wat doe jij gaan eten?
Nopequote:Op vrijdag 8 september 2006 02:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat is heul geen leuke mededeling
Wel een leuke job hoop ik.
Ik heb geen fuck gedaan en vanaf maandag volle dagen maken wordt pittig voor me hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik werk ook de hele week en kan hier ook gewoon komen![]()
Oe... lekker...goeie tip voor straksquote:
Ah, ok. Ik moet wel de hele week, maar heb ook dagen dat ik 's avonds moet werken, maar dan ben ik 's ochtens wel gewoon vrij gelukkig. Morgen ook dusquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nope
Ik mis ook mijn favo nachtprogramma wat ik nu luister voor de laatste keer
[..]
Ik heb geen fuck gedaan en vanaf maandag volle dagen maken wordt pittig voor me hoor
Geen leuke job?quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nope
Ik mis ook mijn favo nachtprogramma wat ik nu luister voor de laatste keer
Ik moet het intranet vernieuwen van een bedrijf en dat in asp scripttaal wat ik niet kan. Ik moet stage lopen dus verdien geen fluit (250 per maand maar das ook me uitgaven aan voedsel etc). 8:30 tot 17:00quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Geen leuke job?
Wat voor werk ga je dan doen?
En dat is?
De uitbuiting speelt dus nog steedsquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik moet het intranet vernieuwen van een bedrijf en dat in asp scripttaal wat ik niet kan. Ik moet stage lopen dus verdien geen fluit (250 per maand maar das ook me uitgaven aan voedsel etc). 8:30 tot 17:00
Vragen mag altijdquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De uitbuiting speelt dus nog steeds
Waarom moet je iets doen wat je niet beheers?
Kan een domme vraag zijn, maar ik begrijp het gewoon niet
quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vragen mag altijd
Tis voor me studie... De bedoeling was ook dat ik een andere taal die ik een beetje beheers zou mee werken maar helaas. Ik heb ook enorm veel spijt dat ik überhoupt begonnen ben aan die opleiding. Maar jah.
php...quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Klote dat je niet blij niet blij bent met de keuze je hebt gemaakt
Welke taal gaat het om?
php deed mijn zoon ook... bleek minder moeilijk te zijn als in het beginquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
php...
asp is voor windows miscrosoft, zeg maar. En php voor alle.
En dus moet ik in 5 maanden een vage taal leren.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
php deed mijn zoon ook... bleek minder moeilijk te zijn als in het begin
Komt wel goed met je
Heej... vertrouwen in jezelf hebben hoorquote:
Java heb ik een begin gehad.quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:14 schreef Odysseuzzz het volgende:
php... makkie als je genoeg tijd hebt.![]()
Als die Java dingen daar word je pas dol van.![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:50 schreef Qunix het volgende:
Dit nummer is vet
http://video.google.com/videoplay?docid=2120659111755287021
Het begon hier mee: http://video.google.com/videoplay?docid=-6582004461242638877quote:
* Op onzichtbaar staat blijkbaarquote:
Succesquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:27 schreef SeaOfLove het volgende:
truste....gaan jullie me morgen allemaal supporten om niet te roken?
Egnie! Had je al 'gesproken' in het niet-roken-topic!quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Op onzichtbaar staat blijkbaar
Truequote:Op vrijdag 8 september 2006 03:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Egnie! Had je al 'gesproken' in het niet-roken-topic!
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 03:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Op onzichtbaar staat blijkbaar
Deze gaat nooit dicht!quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:01 schreef TwyLight het volgende:
Ik dacht zo van laat ik eens heel snel hier posten voor die dicht is he gek
quote:
Tieten likkenquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:02 schreef SiemeN het volgende:
Snel! Zeg iets geils!
Komkomer penetratie in nauwe anusquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:02 schreef SiemeN het volgende:
Snel! Zeg iets geils!
Kut verkeerde forumquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:04 schreef TwyLight het volgende:
Komkomer penetratie in nauwe anus
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:06 schreef Acryl het volgende:
Bukakke
Bukkake is when a Mommy and a Daddy and a Daddy and a Daddy and a Daddy and a Daddy and a Daddy all decide that Mommy needs some special facial moisturiser
Nee in het keldertjequote:Op zaterdag 9 september 2006 00:06 schreef The_Terminator het volgende:
Dat moest in SEX?
moisturiserquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:06 schreef Acryl het volgende:
Bukakke
Bukkake is when a Mommy and a Daddy and a Daddy and a Daddy and a Daddy and a Daddy and a Daddy all decide that Mommy needs some special facial moisturiser
Zeg leen me jouw account eensquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:08 schreef The_Terminator het volgende:
Daar heb jij heul geen toegang tot![]()
Ik lekker wel![]()
Met modrechten zekerquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zeg leen me jouw account eensvuile pervert
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zeg leen me jouw account eensvuile pervert
quote:Op zondag 30 april 2006 13:59 schreef Danny het volgende:
<font size=+2>Let op: voor toegang voorlopig even mailen naar <a href=mailto:danny@fok.nl?subject=keldertoegang>danny@fok.nl</a> met als subject 'keldertoegang'</font>
Ik zorg dan dat er binnen maximaal een week een reactie is danwel toegang is...
Heb je al gemaild maar nog niets gehoord ? Mail dan nog een keer !
Ik denk dat ze je eerst even gaan beoordelen, en ik denk dat ik niet in aanmerking komquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bier is altijd gezelligquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:11 schreef remlof het volgende:
is het gezellig bier?
Nee het is dood bier, 't staat al te langquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:11 schreef remlof het volgende:
is het gezellig bier?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je eerst even gaan beoordelen, en ik denk dat ik niet in aanmerking kom
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nee het is dood bier, 't staat al te lang
dan doe je toch iets verkeerd op vrijdagavondquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nee het is dood bier, 't staat al te lang
Jaquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:Zou je dat jammer vinden dat je geen toegang krijgt ?
![]()
* Surveillance-Fiets heeft ook strotpijn, 1000mg asprine hielp hierquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:13 schreef The_Terminator het volgende:
Heb godverdomme last van me strot![]()
En het bier helpt ook nog niet echt.
neem iets sterkers dan, wodka of whiskeyquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:13 schreef The_Terminator het volgende:
Heb godverdomme last van me strot![]()
En het bier helpt ook nog niet echt.
Liever nietquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
* Surveillance-Fiets heeft ook strotpijn, 1000mg asprine hielp hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |