Ik wou je ook er maar even mee confronteren dat de jeugd tegenwoordig vroeg aan de sigaretten zit en dat je een uitstekend voorbeeld bent voor de luiergeneratie.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
niet dat je even wat bemoedigende woordjes mijn kant uitdoet![]()
alvast succes in de komende moeilijke periodequote:Op vrijdag 8 september 2006 00:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Of jullie succes met een saggerijnige en foeterende SoL in NBquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:19 schreef Acryl het volgende:
[..]
alvast succes in de komende moeilijke periode![]()
Beetje respect voor de medemens...quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:24 schreef NrSiX het volgende:
lekker voor jekoop een lolly en vier het
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Of jullie succes met een saggerijnige en foeterende SoL in NB![]()
Maar even serieus: bedank!![]()
Waarom rook je je laatste niet van mijquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Bedankt! Lolly's worden mijn vervanging voor sigaretten nu...wel salmiak natuurlijkquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:24 schreef NrSiX het volgende:
lekker voor jekoop een lolly en vier het
Lief van je! Maar het was echt de laatste die ik net heb gerookt toen ik topic opendequote:Op vrijdag 8 september 2006 00:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Waarom rook je je laatste niet van mij![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lief van je! Maar het was echt de laatste die ik net heb gerookt toen ik topic opende![]()
Jij was al een vriendje van mijquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:28 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil je vriendje wel zijn, maar ik rook niet![]()
![]()
Straks ga ik slapen enzo...maar hoe moet dat morgenochtendquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:33 schreef opgebaarde het volgende:
ik zal dit moment nooit vergeten, snif, you go girl!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |