Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Yeah mên!quote:
Ik kijk nu die call girl van sbs6quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:24 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Yeah mên!
Je tekening is klaar, jeweets!
KOMT IE!
!
[afbeelding]
Én, én?![]()
![]()
![]()
W00tquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:26 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Ik kijk nu die call girl van sbs6
Wat past er achter hand?![]()
Maar hij is mooi dankje![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:24 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Yeah mên!
KOMT IE!
!
[afbeelding]
Én, én?![]()
![]()
![]()
Wat voor een wil je dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:26 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
W00t! Ik verwacht er wel einz terug.. jeweets..
.
Menschen! Het is mooi geweest voor vannacht.. ik ga slapen mên..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:24 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Yeah mên!
KOMT IE!
!
[afbeelding]
Én, én?![]()
![]()
![]()
Jezelf 2x quoten is niet coolquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:29 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Menschen! Het is mooi geweest voor vannacht.. ik ga slapen mên..
Ik groet u!
WELTRUSTEN!
Carpe Noctem, jeweets..![]()
Hej Nanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:29 schreef NanKing het volgende:
Drop is een typisch Europees snoepje. Oosterse volkeren kennen het niet.
Drop wordt gemaakt van het wortelsap van de zoethoutplant Glycyrrhiza glabra (vlinderbloemfamilie). De zuivere vorm heet blokdrop. De blokdrop wordt dan gebruikt als ingrediënt voor de snoepjes. Voor de smaak wordt suiker of een andere zoetstof toegevoegd en salmiak (ammoniumchloride). Vroeger bond men de drop met arabische gom, tegenwoordig doet men dit meestal met zetmeel. Toch wordt arabische gom in kwaliteitsdrop nog steeds gebruikt.
Dank!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:29 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Jezelf 2x quoten is niet cool![]()
Dan krijg je morgen wel een tekening![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |