Kan ook leuk zijn, mocht je korsakov hebben dan doe je ook nog inspiratie op ookquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:25 schreef boem-dikkie het volgende:ik luister trouwens mn eigen liedjes
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kan ook leuk zijn, mocht je korsakov hebben dan doe je ook nog inspiratie op ook![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:26 schreef TwyLight het volgende:
Geile TT
Trouwens elke keer als ik T_T zie denk ik dat dat zoeen n00b smiley ding is, maar dan na een seconde besef ik pas dat het Terminatoris
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik bedoel dus de combinatie van T_T. dus netzoiets als V_V en <_< en ¬_¬ maar dan met T
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Das Korsakoff
Geil wijf is dat![]()
Ah, je kan het ook zien als een weg met 2 lantarenpaalen aan weerzeidenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik bedoel dus de combinatie van T_T. dus netzoiets als V_V en <_< en ¬_¬ maar dan met T
voor mij zijn ze altijd beschikbaar! je doet toch iets foutquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:35 schreef TwyLight het volgende:
Zulke mooie meisjes zouden verboden moeten wordenof ze moeten voor iedereen gratis beschikbaar zijn
http://forum.fok.nl/user/logoutquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:28 schreef Acryl het volgende:
Uno Paloma Blanca!
Korsakoff is tof!quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Das Korsakoff
Geil wijf is dat![]()
en helemaal als iemand zijn eigen nrs gaat verkrachten om zn zakken te vullenquote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik krijg een vet harde error ja
http://www.vethard.nl/clip_qt_med.htmlquote:
Film ookquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:43 schreef TwyLight het volgende:
oja die clip pwnd en dat liedje ook qunix
Je bent gemeen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Deze dan
[afbeelding]
wel zielig...
Die vind ik heel zieligquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Deze dan
[afbeelding]
wel zielig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |