Ik las 17:30.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:33 schreef _The_General_ het volgende:
Het is 21:30 geweest, verwacht je een reactie van Yvonne? Die is allang dronken nu!
Ik schaam me voor je humor.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:33 schreef TwyLight het volgende:
er staat yvonne in de TT en ik heb binnen een minuut al meerdere reacties![]()
jullie hopen zeker op naaktfoto's ofzo
ik heb helemaal geen humor, hoe kan je je er dan voor schamenquote:Op donderdag 7 september 2006 21:34 schreef arneaux het volgende:
Ik schaam me voor je humor.
Nerd.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen humor, hoe kan je je er dan voor schamen
Dit topic gaat helemaal niet over yvonne!!!!!!quote:Op donderdag 7 september 2006 21:36 schreef nixxx het volgende:
yvonne.. wil je met me trouwen?
[afbeelding]
Hey!quote:Op donderdag 7 september 2006 21:36 schreef nixxx het volgende:
yvonne.. wil je met me trouwen?
[afbeelding]
neuj zei reageert alleen in topics die over haar gaanquote:Op donderdag 7 september 2006 21:33 schreef _The_General_ het volgende:
Het is 21:30 geweest, verwacht je een reactie van Yvonne? Die is allang dronken nu!
quote:Op donderdag 7 september 2006 21:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hey!
Is dat niet Yvonne jasper's ?
Dat zeg ik, die reageerd alleen in topics die over haar gaanquote:Op donderdag 7 september 2006 21:43 schreef arneaux het volgende:
He maarreh, Yvonne heeft nog steeeeeeeeds niet gereageerd.
Dit is helemaal geen yvonne topicquote:Op donderdag 7 september 2006 21:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het wordt tijd voor een aanmeldtstop voor FOK! Ongelooflijk hoe elke newbie -voorspelbaar ls ze zijn- een Yvonnekuttopic weet te openen zonder dat daar op zit te wachten. En dan moet Toffe_Ellende toch weer even posten. Yep, nu hebben jullie het voor elkaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |