Notes maken niet zo heel veel uit hoor, en kan ook niet echt zeggen dat je erg over de schreef bent gegaan.quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik maak geen kans met mijn notes....daarbij hebben jullie niemand nodig ook![]()
SOL heeft er maar 4, en nog niet veel bijzonders ook...quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Heb jij zoveel note's als verzameld dan SOL?
Jij bent toch mod van KLB of niet?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
SOL heeft er maar 4, en nog niet veel bijzonders ook...
quote:2 Moderators gezocht STOP
voor Klaagbaak STOP
Goede weerstand hebben en tegen kritiek kunnen STOP
en toch enige motivatie hebben STOP
mailen naar forum@fok.nl STOP
En dit voor woensdag 13 september 20u STOP
Mijn penis is evenlang in cm als het aantal notes van mij. in slappe standquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waarom heb ik er al 20?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
gelukkig bij mij niet, dan was ie erg kortquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mijn penis is evenlang in cm als het aantal notes van mij. in slappe stand
Jepquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij bent toch mod van KLB of niet?
Dan kan je langs haar oren door haar neus haar mond er weer uit en dan in haar kontgaatjequote:Op vrijdag 8 september 2006 01:44 schreef Ghostbuster het volgende:
De mijne 55 cm
Lijkt me ook niet erg prettig neuken opzich
heb je daar ervaring mee dan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:44 schreef Ghostbuster het volgende:
De mijne 55 cm
Lijkt me ook niet erg prettig neuken opzich
En de leukste mod van heel fokquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Jij bent toch mod van KLB of niet?
Neuk jij lilliputters?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dan kan je langs haar oren door haar neus haar mond er weer uit en dan in haar kontgaatje
Minder bier drinken... Die quote is van Jump...quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:42 schreef TwyLight het volgende:
Zal ik een KLB topic openen over deze kut quote van jogy
[..]?
Heej TLquote:
hmm, 4 letters had ik goedquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:46 schreef The_Terminator het volgende:
Minder bier drinken... Die quote is van Jump...
Wie is er als laatste weggegaan dan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jep, druk enzo. En waar mods vertrekken hebben we nieuwe nodig![]()
boem-dikkiequote:Op vrijdag 8 september 2006 01:47 schreef boem-dikkie het volgende:
hoooi PS:*
Weet ik veel waarom je er 20 hebtquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
boem-dikkie![]()
T_T please geef eens antwoord op mijn vraag
Hmm, moet je ff op de WiKi kijkenquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wie is er als laatste weggegaan dan?
Flugeltje zit daar ook toch?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hmm, moet je ff op de WiKi kijken![]()
Die met die hele lange naam, maar kan er zo niet op komen...
Ja maar 2 erbij kom ik op 5, wel erg veelquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, en Tha_T ook, maar dat kun je ook in de index van het forum zien hè
Als je de slotjes onderaan ziet, zie je dat dat wel nodig isquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja maar 2 erbij kom ik op 5, wel erg veel
Met jou winnen we de oorlog niet hé?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Weet ik veel waarom je er 20 hebt
Waarom twijfel ik daaraan?quote:
Ik kom niet verder dan man bij hemquote:
Met hoeveel notes krijg je een ban vraag ik me nu af?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou die heb je zo hoor, je krijgt ze voor de lulligste dingen
Ik ook nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan man bij hem
Trusten TLquote:
Ligt niet aan het aantal note's, maar meer wanneer een mod, het punt vind bereikt om er 1 aan te vragen denk ikquote:Op vrijdag 8 september 2006 02:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Met hoeveel notes krijg je een ban vraag ik me nu af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |