Ik wou je ook er maar even mee confronteren dat de jeugd tegenwoordig vroeg aan de sigaretten zit en dat je een uitstekend voorbeeld bent voor de luiergeneratie.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
niet dat je even wat bemoedigende woordjes mijn kant uitdoet![]()
alvast succes in de komende moeilijke periodequote:Op vrijdag 8 september 2006 00:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Of jullie succes met een saggerijnige en foeterende SoL in NBquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:19 schreef Acryl het volgende:
[..]
alvast succes in de komende moeilijke periode![]()
Beetje respect voor de medemens...quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:24 schreef NrSiX het volgende:
lekker voor jekoop een lolly en vier het
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Of jullie succes met een saggerijnige en foeterende SoL in NB![]()
Maar even serieus: bedank!![]()
Waarom rook je je laatste niet van mijquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Bedankt! Lolly's worden mijn vervanging voor sigaretten nu...wel salmiak natuurlijkquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:24 schreef NrSiX het volgende:
lekker voor jekoop een lolly en vier het
Lief van je! Maar het was echt de laatste die ik net heb gerookt toen ik topic opendequote:Op vrijdag 8 september 2006 00:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Waarom rook je je laatste niet van mij![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lief van je! Maar het was echt de laatste die ik net heb gerookt toen ik topic opende![]()
Jij was al een vriendje van mijquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:28 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil je vriendje wel zijn, maar ik rook niet![]()
![]()
Straks ga ik slapen enzo...maar hoe moet dat morgenochtendquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:33 schreef opgebaarde het volgende:
ik zal dit moment nooit vergeten, snif, you go girl!
knuffelen we gewoon even en dan houd ik je handje vast, goed idee of een goed ideequote:Op vrijdag 8 september 2006 00:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Straks ga ik slapen enzo...maar hoe moet dat morgenochtend.
Ik nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:40 schreef P-azz het volgende:
goed van je! intussentijd steek ik er nog ff fijn 1 op
Dan steek je er gezellig weer 1ntje opquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Straks ga ik slapen enzo...maar hoe moet dat morgenochtend.
gelukkig, want die debielen heb je ook nog. Die helemaal panisch lopen te bleern, oh wat stinkt dat, oh wat is het duur, oh wat vies, FUCK YOU, jullie hebbenaltijd gerookt! FUCK YOU ( zo dat moest er ff uit )quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Maar ik ga heul niet anti-rook-spastisch worden enzo hoor![]()
Nope... moet het echt volhouden nuquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan steek je er gezellig weer 1ntje op![]()
Wat lief...zou het echt helpen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
knuffelen we gewoon even en dan houd ik je handje vast, goed idee of een goed idee
Nou en?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:44 schreef P-azz het volgende:
[..]
gelukkig, want die debielen heb je ook nog. Die helemaal panisch lopen te bleern, oh wat stinkt dat, oh wat is het duur, oh wat vies, FUCK YOU, jullie hebbenaltijd gerookt! FUCK YOU ( zo dat moest er ff uit )
Sinds wanneer ben jij FAquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou en?
Jij als zelfverzekerde overtuigde roker hebt daar toch helemaal geen last van![]()
Ja erg is dat he...zo zou ik ook echt nooit willen worden, is te triest!quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:44 schreef P-azz het volgende:
[..]
gelukkig, want die debielen heb je ook nog. Die helemaal panisch lopen te bleern, oh wat stinkt dat, oh wat is het duur, oh wat vies, FUCK YOU, jullie hebbenaltijd gerookt! FUCK YOU ( zo dat moest er ff uit )
Tnx! Heb ook alle support nodig...hopelijk wordt dit topic straks ook niet dichtgeooid als Snakey wakker isquote:
Neequote:Op vrijdag 8 september 2006 00:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou en?
Jij als zelfverzekerde overtuigde roker hebt daar toch helemaal geen last van![]()
Nog niet...heb het wel een klein btje moeilijk achter de comp gaat het helemaal zo vlot met roken normaal. Morgenochtend zie ik erg tegenop.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:51 schreef Biancavia het volgende:
Hou je het nog vol?
Snak je alweer naar een sigaret? Of juist niet?
HVJJN?
Succes dan SOL.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nope... moet het echt volhouden nu
Drink je normaal een sigaretje bij een kopje koffie?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nog niet...heb het wel een klein btje moeilijk achter de comp gaat het helemaal zo vlot met roken normaal. Morgenochtend zie ik erg tegenop.
Drink!quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:58 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Drink je normaal een sigaretje bij een kopje koffie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |