Zoiets dusquote:Op donderdag 7 september 2006 22:46 schreef PICHT het volgende:
Mag ik je in je kont 0522'en?
Ik weet eigenlijk alleen dat het Open Monumentendag is zaterdag (en misschien ook zondag wel). Maar dat zal je niet echt zoeken denk ik.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:44 schreef EvilThijn het volgende:
Is er nog wat te doen in Meppel dit weekeind dat iemand weet? live muziek ofzo
Haha nee niet echt..ken alle monumenten wel in Moppelt. Het zal wel weer ouderwets zuipen worden in de kroeg denk ik danquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:42 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk alleen dat het Open Monumentendag is zaterdag (en misschien ook zondag wel). Maar dat zal je niet echt zoeken denk ik.
Hee stinkjoekel, geef eens een kus op mn teen! ik kan amper lopen!quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:42 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk alleen dat het Open Monumentendag is zaterdag (en misschien ook zondag wel). Maar dat zal je niet echt zoeken denk ik.
Link in de OP klopt niet..staat een . achter meppelquote:Op donderdag 7 september 2006 21:38 schreef guitarist.nl het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Meppel.
Boeiend, je bent de eerste die er kijktquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:46 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Link in de OP klopt niet..staat een . achter meppel
Ik wil wel even een liedje voor je spelenquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:44 schreef EvilThijn het volgende:
Is er nog wat te doen in Meppel dit weekeind dat iemand weet? live muziek ofzo
Clousoquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:43 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Haha nee niet echt..ken alle monumenten wel in Moppelt. Het zal wel weer ouderwets zuipen worden in de kroeg denk ik dan![]()
Uiteraardquote:
Vork.quote:Op zondag 10 september 2006 01:10 schreef Djep het volgende:
PICHT hoe is het met je teen?
Ik hoorde dat ze je zaterdagmiddag gingen euthaniseren,....is dat nog doorgegaan?
Hij hebt pech, hij hebt afgezegdquote:Op maandag 11 september 2006 19:24 schreef Djep het volgende:
[..]
ik denk dat we even vijf minuten geduld moeten hebben!
Gefeliciteerd! Bevalt het tot nu toe?quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:04 schreef guitarist.nl het volgende:
Goedemorgen Meppel
Mijn 2e schooldag alweer, en ik heb mij nog steeds niet verslapen![]()
Jij was toch de ts?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:21 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik zei toch dat we geen nieuw deel moesten openen
In het vorige topic vroeg ik als er nog een nieuw deel geopend moest wordenquote:
wie zwijgt, stemt toequote:Op vrijdag 15 september 2006 17:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
In het vorige topic vroeg ik als er nog een nieuw deel geopend moest worden
Ja zoiets ja.quote:
Laat hem gelijk ff een MSN nemenquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:47 schreef Pleun het volgende:
Over een paar weken heeft ie ook een laptopje en dan wilde hij er ook zoiets opzetten, maar nu is ie aan het experimenteren met een oude pc. Met MIJN beeldscherm natuurlijk
Flash 'm, dat zal hem leren!quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:58 schreef Djep het volgende:
hee de achterbuurman zit te gluren...gauw de gordijnen dicht!
Doet ze gewoon de gordijnen dicht!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:45 schreef Pleun het volgende:
Shit he! Denk je ook dat er wat spannends gebeurt in Meppel...
Je zit in Clouso?quote:Op zondag 17 september 2006 14:27 schreef EvilThijn het volgende:
taptoe is voor josti's![]()
ik ben inmiddels aan mijn derde hertog jannetje bezig dus begin me al te vermaken
Nee joh mafkees die gaan pas om 3 uur openquote:
Goed idee, misschien ga ik ook nog wel evenquote:Op zondag 17 september 2006 14:30 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Nee joh mafkees die gaan pas om 3 uur openstraks mischien wel ff bij robin kijken ja
Gezellig..hoe kan ik je herkennen?quote:Op zondag 17 september 2006 14:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Goed idee, misschien ga ik ook nog wel even
(mini meet)
Rode neus en een feestmuts!quote:Op zondag 17 september 2006 14:35 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Gezellig..hoe kan ik je herkennen?![]()
Waarom?quote:Op zondag 17 september 2006 14:40 schreef EvilThijn het volgende:
Ik zal mijn airguitar ook meenemen![]()
worden wel dure biertjes trouwens want de prijzen zijn verhoogd![]()
Flesje is nu 2.10 en amsterdammertje 1.70..ach zat er wel eens aan te komen. tis nogsteeds goedkoopste van Meppelquote:Op zondag 17 september 2006 14:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Waarom?
Iedereen van 't Unreal gaat juist naar Clouso omdat het daar goedkoper is.
(o nee ook omdat het er gezelliger is)
Oplichters
Zoals jij bij mij deed afgelopen donderdag bij de Supah De Boeh?quote:
Ow valt best mee dus.quote:Op zondag 17 september 2006 14:45 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Flesje is nu 2.10 en amsterdammertje 1.70..ach zat er wel eens aan te komen. tis nogsteeds goedkoopste van Meppel
suc7quote:Op zondag 17 september 2006 14:50 schreef EvilThijn het volgende:
Ik ga wel effies heen ook..eerst ff poepen![]()
Hmmz direct maar even douchen..quote:
Zeer zekers wel..het is de mooiste dag van het jaarquote:Op zondag 17 september 2006 15:16 schreef guitarist.nl het volgende:
O ja, eerst even aankleden
Is het lekker weer buiten? Korte broek weer bedoel ik dan
boefje..jij woont heulemaal niet in meppelquote:Op woensdag 20 september 2006 13:48 schreef myrth het volgende:
heujjj meppel de peppel
![]()
is echt te stil hier ja
Nou en?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Sssssttt
Ik ben btw niet jarig
x10quote:Op woensdag 20 september 2006 23:16 schreef cerreur het volgende:
Jeeeeej!
Je hebt je eindelijk geregistreedquote:Op woensdag 20 september 2006 23:10 schreef myrth het volgende:
jeeej het leeft hier weer:)
mensen let op aanstaande zaterdag feest in clouso!!![]()
dan ga ik er eindelijk weg jeeeeej![]()
Vast wel aangezien ik je regelmatig in het weekeind zie in clousoquote:
Ik zit in het altijd zo vertrouwde Meppel op schoolquote:Op donderdag 21 september 2006 11:34 schreef myrth het volgende:
bleh school is echt ubersaai
gelukkig zo weer naar het oude vertrouwde meppel!! w00t![]()
Je zal nu maar naar iemand moet luisteren die veel praat maar niets zegt!quote:Op donderdag 21 september 2006 11:34 schreef myrth het volgende:
bleh school is echt ubersaai
gelukkig zo weer naar het oude vertrouwde meppel!! w00t![]()
RIP aan de nabestaanden!!!!quote:Op donderdag 21 september 2006 10:23 schreef Pleun het volgende:
Ik ben vanmorgen van de trap gevallen: dikke enkel, arm geschaafd en knie kapot
Fout!quote:Op donderdag 21 september 2006 12:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden!!!!!
Was een garpjequote:Op donderdag 21 september 2006 12:47 schreef Pleun het volgende:
[..]
Fout!
Je had moeten zeggen: Ach Pleun, wat zielig! Wil je een bloemetje? Zal ik koffie zetten voor je? Koekje erbij?
Klopt, maar hij had het over 5.nogwat terwijl ik aan jou 6.nogwat had meegegeven!!quote:Op donderdag 21 september 2006 12:59 schreef Pleun het volgende:
Gisteravond niet. Hij had je geloof ik nog gemaild?
Vergaderzequote:Op donderdag 21 september 2006 13:03 schreef Pleun het volgende:
Die jij had ggeven deed het niet op zijn computer. Hij kreeg gelijk de melding dat het geen huppeldepup computer was...
Ik ga nu vergaderen...
pijnstiller?quote:
Nog een wijntjequote:Op donderdag 21 september 2006 19:34 schreef Pleun het volgende:
M'n lijf doet zeer, maar met mij gaat het al stukken beter
Staan er idd al een tijdje. Schijnt alleen dat die borden dagelijks gejat worden daar hahaquote:
Yep en vanavond ookquote:
quote:
Jaja, ik ben nog even geweest, heb snel even een website voor iemand afgemaakt (band van Evert), en daarna geld geintquote:
Ja dat bedoel ikquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:47 schreef guitarist.nl het volgende:
Of bedoel je over het Libresse forum?
stuk?quote:Op maandag 25 september 2006 22:46 schreef Djep het volgende:
R.I.P aan de nabestaanden van mijn ouwe trouwe fietskar![]()
![]()
![]()
Haha! Die Theo!quote:Op maandag 25 september 2006 23:20 schreef EvilThijn het volgende:
Hahaha Theo Maassen zei net bij Pauw en Witteman dat hij Meppel leuk vind![]()
jostifiets?????quote:Op maandag 25 september 2006 23:20 schreef EvilThijn het volgende:
Inderdaad R.I.P aan de naabestaanden van de jostifiets![]()
Wat vindt hij er leuk aan dan?quote:Op maandag 25 september 2006 23:20 schreef EvilThijn het volgende:
Hahaha Theo Maassen zei net bij Pauw en Witteman dat hij Meppel leuk vind![]()
Optreden hierquote:
Wat heeft dat met Theo Maasen te maken?quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:56 schreef Djep het volgende:
[..]
Petra![]()
Wat doe je op internet???????![]()
net zoveel als jij met kotexquote:Op woensdag 27 september 2006 09:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Theo Maasen te maken?
Wat de foucque. Ik?quote:Op woensdag 27 september 2006 11:07 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ze ambieert tegenwoordig een leven als kluizenares.
Had je anders verwacht danquote:Op woensdag 27 september 2006 23:38 schreef guitarist.nl het volgende:
Enig niveau is weer ver te zoeken![]()
Lekker Lakken!quote:Op woensdag 27 september 2006 23:54 schreef Djep het volgende:
[..]
Had je anders verwacht dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MEPPEL DE GEKSTE ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
en wat draag jij bij ? ?![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:11 schreef Pleun het volgende:
[..]
Je sprankelende persoonlijkheid toch?
Nou ik ben trots op je hoor dat je die roestige kut container op de foto hebt gezet, wat een prachtige compositie! Geweldig Alex, geweldig.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Wees trots, bitches!
[afbeelding]
Merk en type: GS Meppel
Eigenaar: Vrieswijk
Land van herkomst: Nederland
Datum: 29 september 2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Het gaat om de aanhangwagen, knuppel, het hoofdexportproduct van Meppelquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:34 schreef PICHT het volgende:
[..]
Nou ik ben trots op je hoor dat je die roestige kut container op de foto hebt gezet, wat een prachtige compositie! Geweldig Alex, geweldig.
Ja Picht. Potdomme zeg! Je mag dan wel geen Meppeler zijn, maar toon op zijn minst respect!quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:34 schreef PICHT het volgende:
[..]
Nou ik ben trots op je hoor dat je die roestige kut container op de foto hebt gezet, wat een prachtige compositie! Geweldig Alex, geweldig.
The Davinci Code, Het Bernini Mysterie, Het Javanilis Dylemma & de laatste 2 boeken van Harry Potterquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het gaat om de aanhangwagen, knuppel, het hoofdexportproduct van Meppel
Ja, drukken kunnen jullie.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
The Davinci Code, Het Bernini Mysterie, Het Javanilis Dylemma & de laatste 2 boeken van Harry Potter
(drukkerij Giethoorn Ten Brink)
Tof, pics.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, net weer terug van een festival waar ik 600 roestige tractoren op de foto heb gezet.
Klopt, ik heb er 1,5 jaar stage gelopen / gewertquote:
Ik post zo een link, als ze online staanquote:
Weet ikquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Klopt, ik heb er 1,5 jaar stage gelopen / gewert
Scania cabine's was eerst ook een groot export product van Meppel, maarja dat zit nu grotendeels in Zwolle en uit Zweden.
Toppiequote:Op zaterdag 30 september 2006 20:06 schreef Pleun het volgende:
Hey Brian, heb je die harde schijf nog nodig? Hij heeft er eentje van 6 gig voor je.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:14 schreef Pleun het volgende:
Nee grapje, dat grietje neem ik ook mee. Blond...
Cupje D en single?quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:14 schreef Pleun het volgende:
Nee grapje, dat grietje neem ik ook mee. Blond...
Ja en dat single gedeelte?quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:34 schreef Pleun het volgende:
Ze is leuk vind ik, maja, kan ik dat wel beoordelen?![]()
Klopt, zandbergen zit nog wel in Meppel.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik post zo een link, als ze online staan
[..]
Weet ikBéGé heette het eerst
Zandbergen zit nog wel in Meppel geloof ik
ACM is dood, leve AgriFirm.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Klopt, zandbergen zit nog wel in Meppel.
ow en btw, de ACM is ook een groot export product
Met andere woorden, Meppel is gewoon tof
Ah dus dat verklaart die 3 treinen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ACM is dood, leve AgriFirm.
Maar ja, ACM is wel de reden dat de trein in de spits extra stopt, dat is op kosten van de ACM. Compensatie voor het personeel voor de verhuizing vanuit Leeuwarden.
Vanaf 2007 is het toch de bedoeling dat de intercity ui Leeuwarden elk uur extra in Meppel stopt?quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ACM is dood, leve AgriFirm.
Maar ja, ACM is wel de reden dat de trein in de spits extra stopt, dat is op kosten van de ACM. Compensatie voor het personeel voor de verhuizing vanuit Leeuwarden.
Nog plezier gehad?quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:47 schreef guitarist.nl het volgende:
GisterenVandaag naar de Lord geweest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Lord kan ook erg leuk zijn, of in elk geval vermakelijk. Alleen is het dat vaak nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:19 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb enorm veel plezier gehad
aarg je bent besmet met het lordvirus!! wees niet bang gaat wel weer overquote:Op zondag 1 oktober 2006 11:47 schreef guitarist.nl het volgende:
GisterenVandaag naar de Lord geweest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]![]()
Feli
Ow, en wie lost dit raadsel even op: Toeval?![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Jij had toch iets tegen puntschoenen??![]()
Ow is het er zo 1?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nou ehm, je weet wel die ene meid. Die draagt puntschoenen![]()
Het was de bedoeling, maar leeuwarden doet lastig over 2min extra reistijd op een reis van meer dan 2 uur...quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:46 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Vanaf 2007 is het toch de bedoeling dat de intercity ui Leeuwarden elk uur extra in Meppel stopt?
Terwijl het voor Leeuwarden zelf ook voordelig is - mensen die daar wonen en hier naartoe willen reizen kunnen dat dan twee keer per uur doen in plaats van een.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:23 schreef thatsme het volgende:
[..]
Het was de bedoeling, maar leeuwarden doet lastig over 2min extra reistijd op een reis van meer dan 2 uur...
Dus helaas Meppel blijft een van die "gaten" die op bepaalde verbindingen maar 1 trein per uur heeft, en ja dat is een uitzondering in Nederland.
Vrolijk en opgerekt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:19 schreef guitarist.nl het volgende:
En toen was het weer stil in Meppel
Iedereen nog een beetje vrolijk enzo??
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:35 schreef PICHT het volgende:
[..]
Vind ik ook. Alles goed met jou dan, en je gitaar enzo?
Yep, ga binnenkort mijn kerstboom weer ophangen denk ikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:19 schreef guitarist.nl het volgende:
En toen was het weer stil in Meppel
Iedereen nog een beetje vrolijk enzo??
Veuls te vroegquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:15 schreef Pleun het volgende:
[..]
Yep, ga binnenkort mijn kerstboom weer ophangen denk ik
Dat kan toch niet voor half december?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:15 schreef Pleun het volgende:
[..]
ophangen??quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:15 schreef Pleun het volgende:
[..]
Ja joh, is hastikke leuk. Je haalt een lamp van het plafond, hangt daar de kerstboom op en sluit de lampjes aan.quote:
je had nog een streep door je naam kunnen zetten in clouso maarja te laat....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:06 schreef guitarist.nl het volgende:
Ja hoor
Zondag eerste optreden met 't nieuwe bandje
Ik heb in een dronken bui ons opgegeven voor 't open podium @ Clouso, en dat terwijl we pas net 3 nummers afhebben
Neuj, ik had mezelf opgegeven, dat ga ik niet zomaar afzeggenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:54 schreef myrth het volgende:
[..]
je had nog een streep door je naam kunnen zetten in clouso maarja te laat....
ik kom wel ff kijken zondag![]()
Maaaaaar je komt er toch nog wel regelmatigquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:23 schreef myrth het volgende:
erhm volgens mij stonden er niet veel meer dan 2 of 3 op de lijst maar ik weet het ook niet precies
WANT IK WERK ER NIET MEER![]()
![]()
![]()
![]()
Welke zondag is dat? Deze?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:54 schreef myrth het volgende:
[..]
je had nog een streep door je naam kunnen zetten in clouso maarja te laat....
ik kom wel ff kijken zondag![]()
Euhhhh euhhhh, kzou 't niet weten eigenlijk...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:51 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Ik zeg dat. Hoelaat is het enzo? Op de site van clouso stond er niks over...
Boequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:54 schreef cerreur het volgende:
Buh....
Keej als je het weet, laat maar horen dan ofzoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:02 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Euhhhh euhhhh, kzou 't niet weten eigenlijk...
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:54 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Keej als je het weet, laat maar horen dan ofzo
Dammit, dankzij jou heb ik vannacht gedroomd over kerstmis. Kerstbomen optuigen enzoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:29 schreef Pleun het volgende:
[..]
Ja joh, is hastikke leuk. Je haalt een lamp van het plafond, hangt daar de kerstboom op en sluit de lampjes aan.![]()
ehh,......waar?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:52 schreef sunshine het volgende:
Oja, Metallica bevalt prima hier
Sun = pleunquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:20 schreef Djep het volgende:
[..]
Dammit, dankzij jou heb ik vannacht gedroomd over kerstmis. Kerstbomen optuigen enzo![]()
owwww, zit je te klonenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:21 schreef sunshine het volgende:
[..]
Sun = pleun
Ben je nu helemaal in de stemming?
Dat is een waarheid als een koequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:27 schreef sunshine het volgende:
Ha, daar droom je niet meer van: die heb je al!![]()
Mooizoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:52 schreef sunshine het volgende:
Oja, Metallica bevalt prima hier
Lachen man, dat is Panter, die even bruut genomen wordt door een hondquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:17 schreef Pleun het volgende:
Wat heb je nou weer voor een achterlijk plaatje, Brian?
haha gister wast echt weel druk met bandjes, maar wel gezelliequote:Op maandag 16 oktober 2006 09:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Lachen man, dat is Panter, die even bruut genomen wordt door een hond
Gisteren was lachen
ohohhh...! tis een schande!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:23 schreef Svensational het volgende:
Oh, wist niet dat het vorige topic dicht was.
Ook een Meppeler?quote:
we zijn alweer op de zesde pagina!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:23 schreef Svensational het volgende:
Oh, wist niet dat het vorige topic dicht was.
Als ik gisteren wat meer gas had gegeven dan had ik je kunnen raken!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:40 schreef PICHT het volgende:
*BURRRRRRRRRP*
Dan had je wel in Soest moeten zijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:24 schreef Djep het volgende:
[..]
Als ik gisteren wat meer gas had gegeven dan had ik je kunnen raken!!!![]()
Als je om een uur of 7 op het station was wel.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:24 schreef Djep het volgende:
Tering, je hebt een dubbelganger![]()
Of was t eergisteren....![]()
quote:
Van Djep?quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:14 schreef isama het volgende:
[..]
[afbeelding]
bedoel je zo?
oja, hi meppelers, ik ben de zoon van (.....) en woon ook n meppel, net nieuw op fok.
raad maar eens wiens zoon!!![]()
quote:
Een weesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 07:55 schreef Pleun het volgende:
Iedereen is toch de dochter/zoon van...?
Stel je voor dat je geen ouders zou hebben, wat ben je dan?
Ook een weesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:34 schreef Pleun het volgende:
Ja haha, maar wat als je nooit een vader en moeder gehad hebt?
Daarom staan er ook puntjes. daar moet je dus een naam invullenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:01 schreef Djep het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik en kinderen.
Toegegeven, hij is leuk.
On topic: Òf je bent de zoon van Pleun, òf van een dokter, advocaat, burgemeester of wat voorelite dan ook.
Ik ben zelf ook dochter van....Maar wij zijn natuurlijk heel gewoon gebleven!![]()
Je repliekt op jezelfquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:17 schreef Djep het volgende:
[..]
Daarom staan er ook puntjes. daar moet je dus een naam invullen![]()
Maar heb ik gelijk???
Ja uiteraard, maar ik heb dan ook mpsquote:
Waar kan ik hem zoal voor gebruiken? Mijn tuin moet bijvoorbeeld nog even omgespit worden. Het is hooguit een uurtje werk!quote:Op woensdag 1 november 2006 18:03 schreef Pleun het volgende:
je hebt gewonnen dat je hem een maandje mag lenen
Nou, jouw zoon klinkt wel veelbelovend!!quote:Op woensdag 1 november 2006 23:34 schreef Pleun het volgende:
Hij is heel handig, houdt van in de tuin werken, kan koken, afwassen, redelijk huishouderen (behalve zijn eigen kamer) en heeft een goed gevoel voor humor!
En bij de Poele was een avond over de herinrichting van Haveltermade...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |