quote:Op maandag 3 juli 2006 20:27 schreef p-etr-a het volgende:
Haha, je mag het persoonlijke stukje er wel uit halen hoor! Uit de OP dus.
Oh en waar ligt Bleidenstein? Ik ken om te zwemmen hier in de buurt de Tussenboerslanden.
Je gebruikt de huillachquote:Op maandag 3 juli 2006 20:19 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat is toch een plas waar je kan zwemmen[afbeelding]
Ah oké achter de Oosterboer. Is dat ook gewoon een natuurplas dan?quote:
Neej het is ontstaan toen ze gingen graven voor een snelweg ofzo bla bla blaquote:Op maandag 3 juli 2006 22:32 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ah oké achter de Oosterboer. Is dat ook gewoon een natuurplas dan?
Ik zag trouwens vandaag wat kinderen met opblaasbootjes in de gracht, en later ook nog een volwassen vent. Ze hebben allemaal ladders aan de kant bevestigd. Alsof ze er serieus een openluchtzwembad van willen maken!
Ja joh weet ik veel.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Neej het is ontstaan toen ze gingen graven voor een snelweg ofzo bla bla bla
Klopt het is een oude zandwinningsplas.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Neej het is ontstaan toen ze gingen graven voor een snelweg ofzo bla bla bla
Laats lag het nog vol met botenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:37 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
Klopt het is een oude zandwinningsplas.
En in de gracht kan je opzich best wel zwemmen. Sinds er geen boten meer doorheen gaan zijn ze niet zo smerig meer opzich.
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:55 schreef cerror het volgende:
[[url=http://xs103.xs.to/xs103/06271/meppel.jpg]afbeelding][/url]
Zoiets.
Haha relaxt, zwem"bad" naast de deur.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:37 schreef achterhetspoor het volgende:
En in de gracht kan je opzich best wel zwemmen. Sinds er geen boten meer doorheen gaan zijn ze niet zo smerig meer opzich.
Scheer je weg naar het Zwolle topic!quote:Op maandag 3 juli 2006 23:09 schreef Integrity het volgende:
Mijn hele familie woont in Meppel. Echt wat een tokkies, vooral mijn broertje. Die komt ook wel eens op fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |