Is er ook een inburgeringscursus?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Drenthe is Drenthe.. waar, wie, hoe.. als het maar een echte drent is![]()
Of een goed ingeburgerde niet drent
De inburgeringscursus.. probeer net als de Drent te zijn... gewoon lekker normaal je zelf.. lukt dat dan heb je het 9 van de 10 keer gehaaldquote:Op maandag 3 januari 2011 23:21 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Is er ook een inburgeringscursus?Ik verhuis in februari of maart van de Veluwe naar Meppel.
Probeer van de zomer de Meppeldagen op een of andere manier te leren waarderen. Dan komt het wel goedquote:Op maandag 3 januari 2011 23:21 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Is er ook een inburgeringscursus?Ik verhuis in februari of maart van de Veluwe naar Meppel.
Oh man, heb je dan geen last van die ontzettende meur die daar vandaan komt?quote:Op zondag 28 november 2010 09:38 schreef guitarist het volgende:
Ik heb ook alweer een half jaar een ander onderkomen, van een 1 slaapkamer flat in de Oosterboer naar een eengezinswoning met 3 slaapkamers in de Haveltermade aan de rand van de stad, bevalt super! Ik kijk uit op de ACM en Esso.
Nee.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:53 schreef PICHT het volgende:
[..]
Oh man, heb je dan geen last van die ontzettende meur die daar vandaan komt?
Zit in het winkelcentrum Keyserstroom bij de V&D, kruidvat, Dirk van de broek etc in de noteboomstraat. Het heet Team dacht ik.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:33 schreef VeerEli het volgende:
Ik zoek een kapperswinkel die ik jaren geleden gezien had, die zat in een overdekt gedeelte in Meppel, als ik me goed herriner met roltrappen en naast zo'n parkeergarage..
Iemand enig idee waar dat is/hoe het heet etc. ?
Hebben ze dat stoplicht nog voor de deur staan hoe vol de tent zit?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:31 schreef du_ke het volgende:
Klopt Team kapsalon, ben er vrijdag nog geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |