Ja vast, Meppel is een boeren gat, zelfde als Hoogeveen en dergelijke.quote:Op zondag 19 september 2010 20:50 schreef guitarist het volgende:
Meppel is een stad. Hoogeveen, Emmen, Steenwijk zijn 100000x minder gezellig.
Helemaal mee eens.. Zeker over Hoogeveen en Emmen...quote:Op zondag 19 september 2010 20:50 schreef guitarist het volgende:
Meppel is een stad. Hoogeveen, Emmen, Steenwijk zijn 100000x minder gezellig.
Waar in hartje Meppel? Swaenborgh? Looierij? Boven de SNS?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:14 schreef Intrepidity het volgende:
Aangezien ik 17 december de sleutel van mijn appartement in hartje Meppel krijg (en nu op de Veluwe woon) moet ik mij hoog nodig eens melden in dit topic
Swaenenborgh jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waar in hartje Meppel? Swaenborgh? Looierij? Boven de SNS?
In ieder geval welkom!
Aangezien alle huurappartementen daar nu als broodjes over de toonbank gaan qua verkoop zullen er wel geen plannen voor zijn op de korte termijn, anders had de investeerder dat niet gedaan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:49 schreef du_ke het volgende:
Hoog tijd dat die toko in elkaar stort kan er eindelijk wat fatsoenlijks komen.
Is de verkoop weer aangetrokken? Ging daar een tijd erg slecht namelijk. Maar de locatie is in elk geval prima. Overigens zal het geen 5 jaar meer duren voor de AH van die plek vertrekt en wat moet je er dan mee?quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:10 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Aangezien alle huurappartementen daar nu als broodjes over de toonbank gaan qua verkoop zullen er wel geen plannen voor zijn op de korte termijn, anders had de investeerder dat niet gedaan.
Geen idee, maar ik weet wel dat als er sloopplannen zijn dat de ontwikkelaar het niet verkocht had. Huurders kun je makkelijker naar buiten trappen als je dat je de eigenaren moet gaan uitkopen. Verkoop trekt nu goed aan ja, sinds ik er voor het eerst ben wezen kijken (september) zijn er 3 of 4 verkocht geloof ik.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is de verkoop weer aangetrokken? Ging daar een tijd erg slecht namelijk. Maar de locatie is in elk geval prima. Overigens zal het geen 5 jaar meer duren voor de AH van die plek vertrekt en wat moet je er dan mee?
Jij bent echr niet op de hoogte van de Drentsche steden jongen: Hoogeveen is een Tokkiedorp, daar wonen dus echt geen boeren maar wel veel wagenvolk, klompjesvolk of hoe je ze wil noemen.quote:Op zondag 19 september 2010 17:40 schreef simulate het volgende:
Het is gewoon een boerendorp net zoals Hoogeveen. Verhuis naar Noord-Holland ofzo
Is er ook een inburgeringscursus?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Drenthe is Drenthe.. waar, wie, hoe.. als het maar een echte drent is![]()
Of een goed ingeburgerde niet drent
De inburgeringscursus.. probeer net als de Drent te zijn... gewoon lekker normaal je zelf.. lukt dat dan heb je het 9 van de 10 keer gehaaldquote:Op maandag 3 januari 2011 23:21 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Is er ook een inburgeringscursus?Ik verhuis in februari of maart van de Veluwe naar Meppel.
Probeer van de zomer de Meppeldagen op een of andere manier te leren waarderen. Dan komt het wel goedquote:Op maandag 3 januari 2011 23:21 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Is er ook een inburgeringscursus?Ik verhuis in februari of maart van de Veluwe naar Meppel.
Oh man, heb je dan geen last van die ontzettende meur die daar vandaan komt?quote:Op zondag 28 november 2010 09:38 schreef guitarist het volgende:
Ik heb ook alweer een half jaar een ander onderkomen, van een 1 slaapkamer flat in de Oosterboer naar een eengezinswoning met 3 slaapkamers in de Haveltermade aan de rand van de stad, bevalt super! Ik kijk uit op de ACM en Esso.
Nee.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:53 schreef PICHT het volgende:
[..]
Oh man, heb je dan geen last van die ontzettende meur die daar vandaan komt?
Zit in het winkelcentrum Keyserstroom bij de V&D, kruidvat, Dirk van de broek etc in de noteboomstraat. Het heet Team dacht ik.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:33 schreef VeerEli het volgende:
Ik zoek een kapperswinkel die ik jaren geleden gezien had, die zat in een overdekt gedeelte in Meppel, als ik me goed herriner met roltrappen en naast zo'n parkeergarage..
Iemand enig idee waar dat is/hoe het heet etc. ?
Hebben ze dat stoplicht nog voor de deur staan hoe vol de tent zit?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:31 schreef du_ke het volgende:
Klopt Team kapsalon, ben er vrijdag nog geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |