Gaat lekker snelquote:Op donderdag 2 november 2006 12:31 schreef PICHT het volgende:
Nummer 6 alweer!
Nou dat klinkt goed. Maar in mijn straat zit al nieuwe bestrating en de riolering is toen ook vervangen. God zal me nakend op zee sturen als ze daar nu weer aan gaan klussen!quote:Op donderdag 2 november 2006 12:31 schreef Pleun het volgende:
Mijn laatste reactie uit het vorige topic:
Zoals ik het zie wordt het heel mooi, maar verandert er niet zo heel veel. We krijgen een andere kleur bestrating en overal gaan de bovengrondse containers weg, die gaan ondergronds. Ze willen ook wat aan het groen doen, vervangen met meer bloemen erin, netjes bijhouden enzo en ook de buurt motiveren om meer aan hun tuintjes te doen.
Het plan is om volgend jaar na de bouwvak te beginnen en dan gelijk overal de riolering te controleren en zo nodig te vervangen. Zal een lekkere bende woorden dan....
En tja, zoon is geweldig. Hij wordt dan ook door moi opgevoed he?
Ik weet niet waar je precies woont, maar dit gaat over het stuk tussen de kuiperstraat en het wandelpark...quote:Op donderdag 2 november 2006 13:36 schreef Djep het volgende:
[..]
Nou dat klinkt goed. Maar in mijn straat zit al nieuwe bestrating en de riolering is toen ook vervangen. God zal me nakend op zee sturen als ze daar nu weer aan gaan klussen!
Containers weg, meer variatie in het groen, mooie tuinen is altijd goed!
Stuur je zoon maar langs om te spitten![]()
ik heb er wel meer...quote:Op donderdag 2 november 2006 16:14 schreef Pleun het volgende:
Zoon heeft 1 minpuntje: hij laat zich niet zomaar sturen
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:14 schreef isama het volgende:
[..]
oja, hi meppelers, ik ben de zoon van (.....) en woon ook n meppel, net nieuw op fok.
raad maar eens wiens zoon!!![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:01 schreef Djep het volgende:
[..]
On topic: Òf je bent de zoon van Pleun, òf van een dokter, advocaat, burgemeester of wat voorelite dan ook.
Ik ben zelf ook dochter van....Maar wij zijn natuurlijk heel gewoon gebleven!![]()
quote:
quote:
quote:
En nu zeg je dat ie zich niet laat sturen??? Wat heb ik dan gewonnen??quote:Op woensdag 1 november 2006 18:03 schreef Pleun het volgende:
je hebt gewonnen dat je hem een maandje mag lenen
ik?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:34 schreef Pleun het volgende:
Djep, je hebt het aabod gewonnen, meer kan ik niet voor je doen.
En Brian, hij heeft me al MSN opgedrongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |