Sun = pleunquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:20 schreef Djep het volgende:
[..]
Dammit, dankzij jou heb ik vannacht gedroomd over kerstmis. Kerstbomen optuigen enzo![]()
owwww, zit je te klonenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:21 schreef sunshine het volgende:
[..]
Sun = pleun
Ben je nu helemaal in de stemming?
Dat is een waarheid als een koequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:27 schreef sunshine het volgende:
Ha, daar droom je niet meer van: die heb je al!![]()
Mooizoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:52 schreef sunshine het volgende:
Oja, Metallica bevalt prima hier
Lachen man, dat is Panter, die even bruut genomen wordt door een hondquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:17 schreef Pleun het volgende:
Wat heb je nou weer voor een achterlijk plaatje, Brian?
haha gister wast echt weel druk met bandjes, maar wel gezelliequote:Op maandag 16 oktober 2006 09:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Lachen man, dat is Panter, die even bruut genomen wordt door een hond
Gisteren was lachen
ohohhh...! tis een schande!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:23 schreef Svensational het volgende:
Oh, wist niet dat het vorige topic dicht was.
Ook een Meppeler?quote:
we zijn alweer op de zesde pagina!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:23 schreef Svensational het volgende:
Oh, wist niet dat het vorige topic dicht was.
Als ik gisteren wat meer gas had gegeven dan had ik je kunnen raken!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:40 schreef PICHT het volgende:
*BURRRRRRRRRP*
Dan had je wel in Soest moeten zijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:24 schreef Djep het volgende:
[..]
Als ik gisteren wat meer gas had gegeven dan had ik je kunnen raken!!!![]()
Als je om een uur of 7 op het station was wel.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:24 schreef Djep het volgende:
Tering, je hebt een dubbelganger![]()
Of was t eergisteren....![]()
quote:
Van Djep?quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:14 schreef isama het volgende:
[..]
[afbeelding]
bedoel je zo?
oja, hi meppelers, ik ben de zoon van (.....) en woon ook n meppel, net nieuw op fok.
raad maar eens wiens zoon!!![]()
quote:
Een weesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 07:55 schreef Pleun het volgende:
Iedereen is toch de dochter/zoon van...?
Stel je voor dat je geen ouders zou hebben, wat ben je dan?
Ook een weesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:34 schreef Pleun het volgende:
Ja haha, maar wat als je nooit een vader en moeder gehad hebt?
Daarom staan er ook puntjes. daar moet je dus een naam invullenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:01 schreef Djep het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik en kinderen.
Toegegeven, hij is leuk.
On topic: Òf je bent de zoon van Pleun, òf van een dokter, advocaat, burgemeester of wat voorelite dan ook.
Ik ben zelf ook dochter van....Maar wij zijn natuurlijk heel gewoon gebleven!![]()
Je repliekt op jezelfquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:17 schreef Djep het volgende:
[..]
Daarom staan er ook puntjes. daar moet je dus een naam invullen![]()
Maar heb ik gelijk???
Ja uiteraard, maar ik heb dan ook mpsquote:
Waar kan ik hem zoal voor gebruiken? Mijn tuin moet bijvoorbeeld nog even omgespit worden. Het is hooguit een uurtje werk!quote:Op woensdag 1 november 2006 18:03 schreef Pleun het volgende:
je hebt gewonnen dat je hem een maandje mag lenen
Nou, jouw zoon klinkt wel veelbelovend!!quote:Op woensdag 1 november 2006 23:34 schreef Pleun het volgende:
Hij is heel handig, houdt van in de tuin werken, kan koken, afwassen, redelijk huishouderen (behalve zijn eigen kamer) en heeft een goed gevoel voor humor!
En bij de Poele was een avond over de herinrichting van Haveltermade...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |