quote:Op maandag 3 juli 2006 20:27 schreef p-etr-a het volgende:
Haha, je mag het persoonlijke stukje er wel uit halen hoor! Uit de OP dus.
Oh en waar ligt Bleidenstein? Ik ken om te zwemmen hier in de buurt de Tussenboerslanden.
Je gebruikt de huillachquote:Op maandag 3 juli 2006 20:19 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat is toch een plas waar je kan zwemmen[afbeelding]
Ah oké achter de Oosterboer. Is dat ook gewoon een natuurplas dan?quote:
Neej het is ontstaan toen ze gingen graven voor een snelweg ofzo bla bla blaquote:Op maandag 3 juli 2006 22:32 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ah oké achter de Oosterboer. Is dat ook gewoon een natuurplas dan?
Ik zag trouwens vandaag wat kinderen met opblaasbootjes in de gracht, en later ook nog een volwassen vent. Ze hebben allemaal ladders aan de kant bevestigd. Alsof ze er serieus een openluchtzwembad van willen maken!
Ja joh weet ik veel.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Neej het is ontstaan toen ze gingen graven voor een snelweg ofzo bla bla bla
Klopt het is een oude zandwinningsplas.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Neej het is ontstaan toen ze gingen graven voor een snelweg ofzo bla bla bla
Laats lag het nog vol met botenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:37 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
Klopt het is een oude zandwinningsplas.
En in de gracht kan je opzich best wel zwemmen. Sinds er geen boten meer doorheen gaan zijn ze niet zo smerig meer opzich.
quote:Op maandag 3 juli 2006 22:55 schreef cerror het volgende:
[[url=http://xs103.xs.to/xs103/06271/meppel.jpg]afbeelding][/url]
Zoiets.
Haha relaxt, zwem"bad" naast de deur.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:37 schreef achterhetspoor het volgende:
En in de gracht kan je opzich best wel zwemmen. Sinds er geen boten meer doorheen gaan zijn ze niet zo smerig meer opzich.
Scheer je weg naar het Zwolle topic!quote:Op maandag 3 juli 2006 23:09 schreef Integrity het volgende:
Mijn hele familie woont in Meppel. Echt wat een tokkies, vooral mijn broertje. Die komt ook wel eens op fok.
Ow dat is naast de bekingbaan..quote:Op maandag 3 juli 2006 23:39 schreef PICHT het volgende:
[afbeelding]
Bier! zal wel niet helemaal kloppen, maar daar ergens.
Nee de Lindestraat. Dat kaartje is zo verrekte onnauwkeurig dat ik het eigenlijk nergens in terug kan vindenquote:Op maandag 3 juli 2006 23:54 schreef achterhetspoor het volgende:
Emmastraat lijkt me.
Dan zou ik nog iets naar links gaan op het kaartjequote:Op maandag 3 juli 2006 23:59 schreef PICHT het volgende:
[..]
Nee de Lindestraat. Dat kaartje is zo verrekte onnauwkeurig dat ik het eigenlijk nergens in terug kan vinden
Uhmm...een klein deel van Bleidestein is een naaktstrand, maar dat ligt ergens achterin geloof ik. Het overgrote deel van Bleidenstein is gewoon voor normale mensen toegankelijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:03 schreef -babydoll- het volgende:
Bleidestijn is toch dat naakstrand voor homo's?![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:07 schreef Djep het volgende:
MEPPEL DE GEKSTE!!!!!
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nog mensen zien rugby'en gister? In de avond?
En het buikschuiven was vet tof!
Dat stinkformulier moet ik nog invullenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:57 schreef Svensational het volgende:
Woeiiii, 302 euro kwijtgescholden door de gemeente!
Gemeente Meppel
Hmmm apart dat ik dan net op dat gedeelte terecht komquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Uhmm...een klein deel van Bleidestein is een naaktstrand, maar dat ligt ergens achterin geloof ik. Het overgrote deel van Bleidenstein is gewoon voor normale mensen toegankelijk.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:06 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Hmmm apart dat ik dan net op dat gedeelte terecht kom
Je kan wel vanaf de Oosterboer naar Bleidesteinquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:30 schreef thatsme het volgende:
het is jammer dat er geen tunneltje vanaf de oosterboer naar toe gaat. moet nu z'n pokke end omfietsen
Brian, wat de neuk is een vijfer? Een aantal vijfen bij elkaar? Een gezin van vijfen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Je kan wel vanaf de Oosterboer naar Bleidestein
Maar dan moet je met de klok mee fietsen, als je de eerste afslag neemt bij de vijfer kom je dus bij het naaktstrand
editquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:12 schreef PICHT het volgende:
[..]
Brian, wat de neuk is een vijfer? Een aantal vijfen bij elkaar? Een gezin van vijfen?
quote:Diegene tegen wie jij zojuist aan het lullen was, is de echtte.
Ach die naakte homo's vallen mij iig niet lastigquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:12 schreef Djep het volgende:
Gaan jullie maar naar blijdenstein. Djeppie gaat met de dames fijn bij de kaap bruggen.
Lekker rustig. Ik woon hier potdomme wel voor mijn rust.
en naakte homo's![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |