The Davinci Code, Het Bernini Mysterie, Het Javanilis Dylemma & de laatste 2 boeken van Harry Potterquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het gaat om de aanhangwagen, knuppel, het hoofdexportproduct van Meppel
Ja, drukken kunnen jullie.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
The Davinci Code, Het Bernini Mysterie, Het Javanilis Dylemma & de laatste 2 boeken van Harry Potter
(drukkerij Giethoorn Ten Brink)
Tof, pics.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, net weer terug van een festival waar ik 600 roestige tractoren op de foto heb gezet.
Klopt, ik heb er 1,5 jaar stage gelopen / gewertquote:
Ik post zo een link, als ze online staanquote:
Weet ikquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Klopt, ik heb er 1,5 jaar stage gelopen / gewert
Scania cabine's was eerst ook een groot export product van Meppel, maarja dat zit nu grotendeels in Zwolle en uit Zweden.
Toppiequote:Op zaterdag 30 september 2006 20:06 schreef Pleun het volgende:
Hey Brian, heb je die harde schijf nog nodig? Hij heeft er eentje van 6 gig voor je.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:14 schreef Pleun het volgende:
Nee grapje, dat grietje neem ik ook mee. Blond...
Cupje D en single?quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:14 schreef Pleun het volgende:
Nee grapje, dat grietje neem ik ook mee. Blond...
Ja en dat single gedeelte?quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:34 schreef Pleun het volgende:
Ze is leuk vind ik, maja, kan ik dat wel beoordelen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |