Laat hem gelijk ff een MSN nemenquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:47 schreef Pleun het volgende:
Over een paar weken heeft ie ook een laptopje en dan wilde hij er ook zoiets opzetten, maar nu is ie aan het experimenteren met een oude pc. Met MIJN beeldscherm natuurlijk
Flash 'm, dat zal hem leren!quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:58 schreef Djep het volgende:
hee de achterbuurman zit te gluren...gauw de gordijnen dicht!
Doet ze gewoon de gordijnen dicht!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:45 schreef Pleun het volgende:
Shit he! Denk je ook dat er wat spannends gebeurt in Meppel...
Je zit in Clouso?quote:Op zondag 17 september 2006 14:27 schreef EvilThijn het volgende:
taptoe is voor josti's![]()
ik ben inmiddels aan mijn derde hertog jannetje bezig dus begin me al te vermaken
Nee joh mafkees die gaan pas om 3 uur openquote:
Goed idee, misschien ga ik ook nog wel evenquote:Op zondag 17 september 2006 14:30 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Nee joh mafkees die gaan pas om 3 uur openstraks mischien wel ff bij robin kijken ja
Gezellig..hoe kan ik je herkennen?quote:Op zondag 17 september 2006 14:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Goed idee, misschien ga ik ook nog wel even
(mini meet)
Rode neus en een feestmuts!quote:Op zondag 17 september 2006 14:35 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Gezellig..hoe kan ik je herkennen?![]()
Waarom?quote:Op zondag 17 september 2006 14:40 schreef EvilThijn het volgende:
Ik zal mijn airguitar ook meenemen![]()
worden wel dure biertjes trouwens want de prijzen zijn verhoogd![]()
Flesje is nu 2.10 en amsterdammertje 1.70..ach zat er wel eens aan te komen. tis nogsteeds goedkoopste van Meppelquote:Op zondag 17 september 2006 14:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Waarom?
Iedereen van 't Unreal gaat juist naar Clouso omdat het daar goedkoper is.
(o nee ook omdat het er gezelliger is)
Oplichters
Zoals jij bij mij deed afgelopen donderdag bij de Supah De Boeh?quote:
Ow valt best mee dus.quote:Op zondag 17 september 2006 14:45 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Flesje is nu 2.10 en amsterdammertje 1.70..ach zat er wel eens aan te komen. tis nogsteeds goedkoopste van Meppel
suc7quote:Op zondag 17 september 2006 14:50 schreef EvilThijn het volgende:
Ik ga wel effies heen ook..eerst ff poepen![]()
Hmmz direct maar even douchen..quote:
Zeer zekers wel..het is de mooiste dag van het jaarquote:Op zondag 17 september 2006 15:16 schreef guitarist.nl het volgende:
O ja, eerst even aankleden
Is het lekker weer buiten? Korte broek weer bedoel ik dan
boefje..jij woont heulemaal niet in meppelquote:Op woensdag 20 september 2006 13:48 schreef myrth het volgende:
heujjj meppel de peppel
![]()
is echt te stil hier ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |