Ik kom vaker een blonde tweeling tegen in de supermarkt. Nou, 1 gedeelte van de tweeling dus. 2 dezelfde dus. 2 blonde dames als tweeling.
Maar ik was daar vroeger dus verliefd op
![]()
Maar ik stapte er nooit op af.
Maar die kom ik dus echt vaak tegen.
Vandaag ook weer tegen gekomen. Ze had 12 flesjes warsteiner gekocht
![]()
Dus ze drinkt ook haar biertje
![]()
Leuke meid, niet arrogant, eerder verlegen ook. Maar niet te verlegen. Sociaal maar onzeker. Niet te onzeker maar gewoon, bescheiden en okey. Maar dat doet er helemaal niet toe. Ze is dus leuk
![]()
Maar goed. Ik vraag me altijd af. Het moet toch echt toeval zijn. Dat ik haar om de have klap tegenkom in de supermarkt
![]()
En dan kijkt ze me dus ook aan even. Niet te lang kijkt ze aan, maar ze is verlegen volgens mij. En dat heeft wel wat. Als een meid verlegen is dan heeft dat zijn charmes. Daar schuilt meer achter. Achter verlegen mensen schuilt een verhaal
![]()
De kans dat je zo iemand zo vaak tegenkomt is niet groot. Maar goed, zo zijn er meer mensen die ik vaker tegenkom op straat dus.
Toch leuk
![]()
Volgende keer spreek ik haar gewoon aan
![]()
Zei 12 kleine flesjes warsteiner en ik 4 halve liters brand
![]()
Maar goed, ik wil dan met haar uit eten en biertjes drinken en praten ook.
Ik wilde net weten hoe ze is maar dat mag niet. Ik mag niet alles weten. Er zijn bazen die willen zaken niet meteen onthuld hebben
![]()
Toch spreek ik haar aan een keer
![]()
En dan vraag ik hoe het met haar gaat
![]()
En wie weet een keer afspreken voor een date.
Dat hoop ik dus. Lijkt me leuk
![]()
Als het zo moet zijn, dan is het zo. Anders niet en ga ik verder op zoek.
Ben al lang zoekende, maar dat komt vanzelf goed
![]()
Ik herken haar in mij dus ook. Hoe ik vroeger was. Maar ik ben zo niet meer. Ik ben nog bescheiden te noemen, maar niet meer onzeker.
![]()
Bescheiden dus, ik probeer dat zoveel mogelijk te blijven. Geen arrogantie en geen grootheidswaanzin.
En dat gaat steeds beter
![]()
Maar het gaat over toeval. Of is het een lot uit de loterij?
Is het zo bedoeld allemaal?
Is alles zo bedoeld in het leven?
Omdat het precies in elkaar past als een puzzel? En past de puzzel in elkaar, dan is het een schilderij.
Is de puzzel compleet dan is het een schilderij zoals de nachtwacht. Alleen kun je het dan de dagwacht noemen misschien. Of een combinatie tussen die 2.
Is de puzzel compleet, dan mogen de Goden hem van mijn part inlijsten
![]()
Dan lijsten de Goden de puzzel in, maar ze maken er eerst een foto van. Ze gaan dan de puzzelstukken tot 1 maken. Zodat de puzzel een eenheid wordt. En dan lijsten ze de puzzel in. En dan hangen de Goden de puzzel op in de kamer. Naast de televisie. Of de Goden gaan naar de puzzel kijken alsof het een film is
![]()
Met een gouden randje
![]()
![]()
En dat gebeurt nog ook.
Een 10 met een griffel straks
[ Bericht 8% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 10-10-2006 16:29:21 ]