Haha! Die Theo!quote:Op maandag 25 september 2006 23:20 schreef EvilThijn het volgende:
Hahaha Theo Maassen zei net bij Pauw en Witteman dat hij Meppel leuk vind![]()
jostifiets?????quote:Op maandag 25 september 2006 23:20 schreef EvilThijn het volgende:
Inderdaad R.I.P aan de naabestaanden van de jostifiets![]()
Wat vindt hij er leuk aan dan?quote:Op maandag 25 september 2006 23:20 schreef EvilThijn het volgende:
Hahaha Theo Maassen zei net bij Pauw en Witteman dat hij Meppel leuk vind![]()
Optreden hierquote:
Wat heeft dat met Theo Maasen te maken?quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:56 schreef Djep het volgende:
[..]
Petra![]()
Wat doe je op internet???????![]()
net zoveel als jij met kotexquote:Op woensdag 27 september 2006 09:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Theo Maasen te maken?
Wat de foucque. Ik?quote:Op woensdag 27 september 2006 11:07 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ze ambieert tegenwoordig een leven als kluizenares.
Had je anders verwacht danquote:Op woensdag 27 september 2006 23:38 schreef guitarist.nl het volgende:
Enig niveau is weer ver te zoeken![]()
Lekker Lakken!quote:Op woensdag 27 september 2006 23:54 schreef Djep het volgende:
[..]
Had je anders verwacht dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MEPPEL DE GEKSTE ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
en wat draag jij bij ? ?![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:11 schreef Pleun het volgende:
[..]
Je sprankelende persoonlijkheid toch?
Nou ik ben trots op je hoor dat je die roestige kut container op de foto hebt gezet, wat een prachtige compositie! Geweldig Alex, geweldig.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Wees trots, bitches!
[afbeelding]
Merk en type: GS Meppel
Eigenaar: Vrieswijk
Land van herkomst: Nederland
Datum: 29 september 2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Het gaat om de aanhangwagen, knuppel, het hoofdexportproduct van Meppelquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:34 schreef PICHT het volgende:
[..]
Nou ik ben trots op je hoor dat je die roestige kut container op de foto hebt gezet, wat een prachtige compositie! Geweldig Alex, geweldig.
Ja Picht. Potdomme zeg! Je mag dan wel geen Meppeler zijn, maar toon op zijn minst respect!quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:34 schreef PICHT het volgende:
[..]
Nou ik ben trots op je hoor dat je die roestige kut container op de foto hebt gezet, wat een prachtige compositie! Geweldig Alex, geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |