Nee, ze krijgen de hele week een extra voorraad suikerklontjes.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:46 schreef luciano het volgende:
Krijgen ze nu ipv pindakaas , luxe pindakaas , gevuld met echte stukjes noot ???
Die suikerklontjes kunnen best zwaar zijn hoor.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:51 schreef piemelpap het volgende:
e10 heeft weer een zere schouder?![]()
biertjes zijn zwaarderquote:Op donderdag 7 september 2006 02:52 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die suikerklontjes kunnen best zwaar zijn hoor.
af en toe komt er wat zinnings voorbij op dit forum. dit is er zo eenquote:Op donderdag 7 september 2006 02:52 schreef luciano het volgende:
Die tijgerbalsem motten ze vurdumme niet op de ruggen smeren , maar op de klitjes van die meiden ..... moet je eens kijken hoe snel er leven in de brouwerij is !![]()
![]()
Vergeet het nutteloze stapelen nietquote:Op donderdag 7 september 2006 02:52 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die suikerklontjes kunnen best zwaar zijn hoor.
Verbaasd me niks, emo's zijn hetquote:Op donderdag 7 september 2006 02:54 schreef Canisfire het volgende:
RIk en Janine Kreeft.
Ik wil opeens niet meer in Juli geboren zijn![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 02:54 schreef opgebaarde het volgende:
..............![]()
..............![]()
..............![]()
![]()
![]()
![]()
mijn walging wordt een obsessie
joh dat zijn medicijnen hoor...quote:Op donderdag 7 september 2006 02:56 schreef piemelpap het volgende:
kan die zeekoe geen sanctie krijgen?
de weekopdracht is voorbij en ze zit nog aan de wijn.
Ja, die zijn toch altijd zo spraakzaam ??quote:Op donderdag 7 september 2006 02:55 schreef latevogel het volgende:
wat zijn de zusjes ineens stil vanavond
Tja... zoveel suikerklontjes... dat kunnen die grijze cellen van hun niet bevatten.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:55 schreef latevogel het volgende:
wat zijn de zusjes ineens stil vanavond
hee henkquote:Op donderdag 7 september 2006 02:59 schreef henk.jansen het volgende:
Kan nu iedereen die hier nooit komt weer terug naar zijn eigen forum topic, dan kan de nachtploeg aan het werk![]()
![]()
Oke laat maar![]()
Ik zeg niksquote:Op donderdag 7 september 2006 03:00 schreef latevogel het volgende:
[..]
hee henk![]()
oeps mag niet geloof ik![]()
-jaquote:Op donderdag 7 september 2006 03:02 schreef Isabeau het volgende:
Had BB trouwens Semih en Etienne uitgezocht? En wat deed de rest dan?
suikerklontjes doorgeven van de kijken naar het zwembad met een of ander stokkiequote:Op donderdag 7 september 2006 03:02 schreef Isabeau het volgende:
Had BB trouwens Semih en Etienne uitgezocht? En wat deed de rest dan?
vergeet het wijn drinken niet.quote:
Ik las al iets over 'met de handen aangeraakt' en dat dat niet mocht.quote:Op donderdag 7 september 2006 03:03 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
suikerklontjes doorgeven van de kijken naar het zwembad met een of ander stokkie
quote:Op donderdag 7 september 2006 03:04 schreef Ifa het volgende:
Feestvreugde
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0127.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0128.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0129.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0130.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0131.jpg]afbeelding][/URL]
ik heb me doodgegoogled naar een fotootje maar niks kunnen vinden, maar het zal wel bestaan, zowieso denk ik dat bij dat officiele record ze niet eerst met die klontjes van A naar B hoefden te gaanquote:Op donderdag 7 september 2006 03:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las al iets over 'met de handen aangeraakt' en dat dat niet mocht.
Bestaat dat record trouwens ècht? Suikerklontjestoren onder de 1m50?? Da's toch geen record als een stel onvoorbereide idioten het binnen 5 uur ook ff doen.
Dat moet je even aan luciano vragenquote:Op donderdag 7 september 2006 03:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bestaat dat record trouwens ècht? Suikerklontjestoren onder de 1m50?? Da's toch geen record als een stel onvoorbereide idioten het binnen 5 uur ook ff doen.
Lijkt mij ook, jongens ik sta binnenkort ook in het GBR2006 !!quote:Op donderdag 7 september 2006 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat moet je even aan luciano vragen![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 03:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, jongens ik sta binnenkort ook in het GBR2006 !!
quote:Op donderdag 7 september 2006 03:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik zou de blokjes wel vochtig maken
![]()
als ik suikerklontjes had, zou ik het nu proberen, lolquote:Op donderdag 7 september 2006 03:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik zou de blokjes wel vochtig maken
![]()
Lees even de blauwe regel onder je plaatjequote:Op donderdag 7 september 2006 03:17 schreef luciano het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
, kom op fakers / fotosjoppers . aan de slag !
Zou ze ook walnoten doenquote:Op donderdag 7 september 2006 03:20 schreef toxikon het volgende:
lekker zit je recht in de pindapeller van micheline te kijken
niet zeuren jijquote:Op donderdag 7 september 2006 03:25 schreef PC eend het volgende:
Als ze die toren nou ook nog binnen 5 minuten op moesten vreten dan had het nog wat geleken.
Vond dit eigelijk maar weer slappe hap![]()
Al die spanning, ik ben alweer nuchterquote:Op donderdag 7 september 2006 03:26 schreef latevogel het volgende:
[..]
niet zeuren jij![]()
neem nog een biertje![]()
Slecht excuus, er staat een FAQ verwijzing inquote:Op donderdag 7 september 2006 03:23 schreef luciano het volgende:
Om te resizen , moet je gestudeerd hebben , ik ben niet zon nerd . Ik heb het ooit eens geprobeerd , maar er klopte geen reet van , sorry.
ow das nu jammerquote:Op donderdag 7 september 2006 03:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Al die spanning, ik ben alweer nuchter![]()
Ga maar streams kijken, de mannen zijn aan het douchenquote:
Oke, gebruik dan screenhunter daar kun je de grote van het plaatje ingeven 580/435quote:Op donderdag 7 september 2006 03:30 schreef luciano het volgende:
Duh , de link naar een programmaatje posten , kan iedereen Henk . Maar welk vinkje waar te plaatsen in een vreemd programmaatje is andere koek helaas .
wat denk je dat ik aan het doen wasquote:Op donderdag 7 september 2006 03:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga maar streams kijken, de mannen zijn aan het douchen
zoiets?quote:Op donderdag 7 september 2006 03:17 schreef luciano het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
, kom op fakers / fotosjoppers . aan de slag !
Stuur hier eens een vliegende tampeloeres op af of zo .
Mij aan het vervelenquote:Op donderdag 7 september 2006 03:34 schreef latevogel het volgende:
[..]
wat denk je dat ik aan het doen was![]()
zit er niet in volgens sabje, zei ze tegen der zus een paar dagen geledenquote:Op donderdag 7 september 2006 03:37 schreef luciano het volgende:
Als dat geen neuken wordt vannacht tussen die 2 .............
moet spontaan ineensquote:Op donderdag 7 september 2006 03:39 schreef Ifa het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0140.jpg]afbeelding][/URL]
Sabrine <droevig>: ik wil niet dat je weg gaat.
vooral als je luistert naar E10's "romantische" taalgebruik.quote:
Klapt wel gelijk dicht na zo'n postquote:Op donderdag 7 september 2006 03:48 schreef Cracka-ass het volgende:
Monique is niet in een goed humeur zonder de cremetjes en vaginaaldouche.![]()
'k ook zoquote:Op donderdag 7 september 2006 04:09 schreef henk.jansen het volgende:
Hou nog even vol Ifa, ik ga slapen
slaap lekker henk, tot morgenquote:Op donderdag 7 september 2006 04:34 schreef henk.jansen het volgende:
En hierna ben ik weg
[afbeelding]
Kaarsjes ritueel![]()
omdat het gewoon een kind van 19 is en zicht aansteld en om aandacht vraagt.quote:Op donderdag 7 september 2006 04:46 schreef Isabeau het volgende:
Etienne wordt moe van de mitella omdat die zijn arm alleen maar moe maakt...
Maar waarom draag je het dan, Etienne?
Had bij gebrek aan vloeitjes een peuk gebouwd met bakpapier, en nog opgerookt ook.quote:
Ach ja, wat zal ik zeggen...quote:Op donderdag 7 september 2006 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze het makkelijk halen. Maar ga het helaas niet zien, want moet er ook om half 7 weer uit.
Als de nood aan de man komt, maak je echt wel een torentje van 40 cm met maar 80 blokjes ofzo. Dus als ze eenmaal richting de meter zitten is het helemaal geen probleem meer. En ze hebben nog een kleine 3 uur.
en toen was ik er niet... dus bij deze een oproep: maak veel streamverslagen! dan kan ik zondag avond lekker bijlezen!quote:Op donderdag 7 september 2006 08:21 schreef Nostalgist het volgende:
Goed hoor ! Eindelijk een leuke weekopdracht ! Die gaan dus heeelemaal los bij het feestje, komend weekend !!
quote:Op donderdag 7 september 2006 08:25 schreef Tamaartje het volgende:
Leuk dat de weekopdracht geslaagd is
Ik heb het helemaal niet meegekregen door omstandigheden..
Ik ga eens even een beetje bijlezen
Mijn 3e stream doet het niet?mijn derde stream geeft ook talpalogo
![]()
Die geeft al de hele nacht een zwart beeld bij mij.quote:Op donderdag 7 september 2006 08:25 schreef Tamaartje het volgende:
Leuk dat de weekopdracht geslaagd is
Ik heb het helemaal niet meegekregen door omstandigheden..
Ik ga eens even een beetje bijlezen
Mijn 3e stream doet het niet?
Omdat er elke week een opdracht is?quote:Op donderdag 7 september 2006 08:45 schreef Stranger het volgende:
waarom duren die Weekopdrachten allemaal maximaal 6 uur?
Egbert is dus volkomen niet zichzelf daar en dan moet je constant op je woorden letten en dat kost hem zoveel moeite dat hij zich aan andere gaat irriteren. Deze gast krijgt nog wel een meltdown ala Menno binnenkort. Die kon zijn toneelstukje ook niet volhouden.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:24 schreef Verida het volgende:
Egbert zegt, dat hij eigenlijk het huis in is gegaan om kattekwaad uit te halen. Tijn zegt maar dat durf je niet want je hebt zo een sanctie aan je broek, Egbert zegt dat hij het ook niet doet omdat "de mensen" dan kwaad op hem zouden kunnen worden.
quote:
Don't start over Menno...quote:Op donderdag 7 september 2006 10:28 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Egbert is dus volkomen niet zichzelf daar en dan moet je constant op je woorden letten en dat kost hem zoveel moeite dat hij zich aan andere gaat irriteren. Deze gast krijgt nog wel een meltdown ala Menno binnenkort. Die kon zijn toneelstukje ook niet volhouden.
quote:Op donderdag 7 september 2006 10:24 schreef Verida het volgende:
Egbert zegt, dat hij eigenlijk het huis in is gegaan om kattekwaad uit te halen. Tijn zegt maar dat durf je niet want je hebt zo een sanctie aan je broek, Egbert zegt dat hij het ook niet doet omdat "de mensen" dan kwaad op hem zouden kunnen worden.
Inderdaad ja. Egbert is de verpersoonlijking van de spreekwoordelijke Brave Hendrik. Kattekwaad... waar háált-ie het vandaan..quote:Op donderdag 7 september 2006 11:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..].
"Doe nou niet jongens, daar krijgen we gedonder mee"
Egbert en kattekwaad![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 11:25 schreef schatje het volgende:
Tijn keek naar de theezakjes van Janine.
ja, zag het ookquote:Op donderdag 7 september 2006 11:25 schreef schatje het volgende:
Voorlopig toch mooi de enige die zijn sleutel durft te verliezenquote:Op donderdag 7 september 2006 11:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Egbert is de verpersoonlijking van de spreekwoordelijke Brave Hendrik. Kattekwaad... waar háált-ie het vandaan..
Misschien heeft hij het wel nodig, om zichzelf te doen geloven dat er diep in zijn hart een ondeugend boefje schuilt.![]()
Hij had een probleem om naar tieten te kijken, dit zal daar wel niet onder vallenquote:Op donderdag 7 september 2006 11:25 schreef schatje het volgende:
De schavuit.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voorlopig toch mooi de enige die zijn sleutel durft te verliezen![]()
Het is ook een beetje raar om er heel overdreven niét naar te gaan kijken.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:25 schreef schatje het volgende:
Ik had het wel geweten.... belletje trek bij de DBKquote:Op donderdag 7 september 2006 11:30 schreef Gert het volgende:
[..]
De schavuit.
Maar het zou me niet verbazen als Egbert nog een keer écht los gaat, en stiekem zout in de suikerpot doet.![]()
Hij was niet echt aan het loeren. Gewoon twee keer een blik werpen.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook een beetje raar om er heel overdreven niét naar te gaan kijken.
Of zat-ie echt te loeren? Dan moet-ie wel behoorlijk op springen staan zeg.![]()
Zoiets jaquote:Op donderdag 7 september 2006 11:45 schreef schatje het volgende:
Maareh, gisteravond, kreeg Hilde eerst haar mediactie en een uur later wijn van BB?
Bovendien stond er zelfs een briefje bij van BB met "Voor Hilde, tegen de pijn" terwijl ze al medicatie had gekregenquote:Op donderdag 7 september 2006 11:48 schreef Snoet123 het volgende:
Ik heb zelf niet gezien dat ze medicatie gekregen heeft van BB maar ik hoorde Milcia wel iets over medicijnen zeggen, dat ze die gehad zou hebben.
Rond 23.00 kreeg Hilde een karafje rode wijn van BB
Als dat zo is dan heeft de crew bij BB lekker veel verantwoordelijkheidsgevoel(NOT!)
Te gek voor woorden!!
Nou ja, da's heel normaal dus. Ook dat je het zodanig doet dat je de vrouw niet in verlegenheid wilt brengen en dus onopvallend, terloops kijkt (alleen werkt dat nooit want vrouwen schijnen zelfs de meest vluchtige tietgerichte blik al onmiddelijk in de gaten te hebben.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij was niet echt aan het loeren. Gewoon twee keer een blik werpen.
jep, ik ookquote:Op donderdag 7 september 2006 11:51 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dat dit weekend de telefoon mag afgaan.
Wat stond daar dan? Geen zin om te zoeken..quote:Op donderdag 7 september 2006 11:52 schreef Snoet123 het volgende:
ff offtopic, maare hebben jullie dat verhaal gelezen wat een "oude bekende" van Hilde op het prikbord van de BBpagina geplaatst heeft? ( is te lezen in het Hilde topic)
Vind het nogal een heftige uitspraak wat diegene beweert, en zou Hilde weleens in moeilijkheden kunnen brengen
Voor hem is het geloof ik minder normaal, hij zat in het begin toch zo te zeiken dat hij daar absoluut geen behoefte aan had?quote:Op donderdag 7 september 2006 11:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ja, da's heel normaal dus. Ook dat je het zodanig doet dat je de vrouw niet in verlegenheid wilt brengen en dus onopvallend, terloops kijkt (alleen werkt dat nooit want vrouwen schijnen zelfs de meest vluchtige tietgerichte blik al onmiddelijk in de gaten te hebben.)
zo leuk zijn als je er een link bij plaatst, ik heb geen zin all de bb fora af te lopen.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:52 schreef Snoet123 het volgende:
ff offtopic, maare hebben jullie dat verhaal gelezen wat een "oude bekende" van Hilde op het prikbord van de BBpagina geplaatst heeft? ( is te lezen in het Hilde topic)
Vind het nogal een heftige uitspraak wat diegene beweert, en zou Hilde weleens in moeilijkheden kunnen brengen
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2624&i=5914&t=5914 ( staat al in het Hilde topic hoor)quote:Op donderdag 7 september 2006 11:57 schreef toxikon het volgende:
[..]
zo leuk zijn als je er een link bij plaatst, ik heb geen zin all de bb fora af te lopen.
alvast bedankt![]()
ah reuze bedankt, ik had gemist dat ie in de hilde topic stond.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:00 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2624&i=5914&t=5914 ( staat al in het Hilde topic hoor)
Hmm...quote:Op donderdag 7 september 2006 12:00 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2624&i=5914&t=5914 ( staat al in het Hilde topic hoor)
Het zal me niks verbazen als het waar is.........quote:Op donderdag 7 september 2006 12:00 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze niet de één boven de andere verkiest, maar gewoon de mensen die haar wat flikken op dat moment op de korrel nemen. Maakt niet uit van welke groep.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:15 schreef Kinga het volgende:
Janine is echt een overloper he... eerst bij de ene groep roddelen over de anderen, en nu andersom...
Daar zullen we na maandag hopelijk achter gaan komen.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:21 schreef LeonII het volgende:
Toch heb ik het idee dat Milica zonder haar moeder niet zo is, je ziet haar denken........
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/bb6_31.jpg]afbeelding][/URL]
Is vol dan leeg?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:23 schreef LeonII het volgende:
Janine neemt E10 de vol=vol erg kwalijk. En terecht.
Of iets vol is is het onderwerp van discussie hequote:
Waarom voelt zij zich aangesproken? Vol = vol zegt iets over mensen die in de toekomst komen hij heft nooit gezegd dat degene die er al zijn weg zouden moeten.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:24 schreef pullup het volgende:
Janine heeft ook de opmerkingen van Etienne opgeslagen. Raar genoeg is dat nu net geen onderwerp waar ze geen ruzie over wil maken.![]()
Rij maar door groningen en friesland plek zat lijkt me. maar als je in de grote steden komt is het aardig druk dus het is maar vanuit welk perspectief je het bekijkt. Zolang er werkeloosheid is is het naar mijn mening vol voor mensen die komen om te werken. Humanitaire redenen is ander verhaal maar zal weer on topic gaan voordat er weer een hoop gezeur komt.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Of iets vol is is het onderwerp van discussie he
Ook de maatregelen die genomen kunnen worden, behalve het sluiten van de grenzen, zijn divers lijkt me. Maar goed ik zal ook weer ontopic gaan.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:28 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Rij maar door groningen en friesland plek zat lijkt me. maar als je in de grote steden komt is het aardig druk dus het is maar vanuit welk perspectief je het bekijkt. Zolang er werkeloosheid is is het naar mijn mening vol voor mensen die komen om te werken. Humanitaire redenen is ander verhaal maar zal weer on topic gaan voordat er weer een hoop gezeur komt.
Of ze echt om is moet ik nog zien. Dit gesprek kan ook opgevat worden als een van de vele Ik tegen de rest moppertirades die Janine over alles en iedereen kan hebben.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:31 schreef schatje het volgende:
Nou ja, Janine is om. De vraag is nu of ze zal worden geaccepteerd door de niet kampers. En dan met name door Tijn de leider. Ze is het type dat steun zoekt. Met Marcia alleen redt ze het niet. Ze is ook niet zoals de zusjes die lekker hun eigen dingetje doen.
In ieder geval krijgt ze flink op dr kop over dit gezeik van haar dochte, in ongeveer dezelfde bewoordingen als de jouwe.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:36 schreef Snoet123 het volgende:
Wat zit Hilde Marlies nu weer te commanderen over de bestelling?
van :"Het moet Nu besteld worden, NU!!"
Kan ze zelf niet alvast een beginnetje gaan maken dan? Lui mokkel die Hilde
herstel, ik zie nu dat Tijn,Semih,Mich en Marlies al bezig zijn met de bestellijst.
als er 2 mensen uitvliegen is dat een optie... bij haar of bij hem ????quote:Op donderdag 7 september 2006 12:42 schreef pullup het volgende:
Als Marcel en Hilde volgende week bestellen nemen ze alleen maar ongezonde dingen.
Verrassend
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:44 schreef Fikkert het volgende:
[..]
als er 2 mensen uitvliegen is dat een optie... bij haar of bij hem ????![]()
Een half uurtje nogquote:Op donderdag 7 september 2006 12:45 schreef LeonII het volgende:
Ergens een polletje. over hoe lang het nog duurt voordat Hillie aan de bakpapier gaat?
Dat had ik vannacht zo erg!quote:Op donderdag 7 september 2006 12:45 schreef BBoon het volgende:
Ik heb heel erg sterk de neiging om Hilde op haar bek te slaan... Of ben ik dan TE aggressief :-)
je bent alleen te aggresief als je e10 marcel milica en jeroen ook wilt beukenquote:Op donderdag 7 september 2006 12:45 schreef BBoon het volgende:
Ik heb heel erg sterk de neiging om Hilde op haar bek te slaan... Of ben ik dan TE aggressief :-)
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:48 schreef toxikon het volgende:
[..]
je bent alleen te aggresief als je e10 marcel milica en jeroen ook wilt beuken
Dat werd tijd!quote:Op donderdag 7 september 2006 12:16 schreef schatje het volgende:
Janine is erachter gekomen dat ze de Hirsi Ali van de kampers was.
Ik geloofde het niet en moest even 3 keer kijken maar het is nog waar ookquote:Op donderdag 7 september 2006 12:47 schreef Verida het volgende:
te laat polletje gestart, ze gaat nu aan het bakpapier
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:47 schreef Verida het volgende:
te laat polletje gestart, ze gaat nu aan het bakpapier
Join the clubquote:Op donderdag 7 september 2006 12:45 schreef BBoon het volgende:
Misschien krijgt Hilde wel een sanctie omdat ze duur bakpapier oprooktquote:Op donderdag 7 september 2006 12:53 schreef Snoet123 het volgende:
Ik mag lijen dat die peuk in 1 x in de fik vliegt![]()
![]()
Die stopte toen ze erbij ging zittenquote:Op donderdag 7 september 2006 12:54 schreef Day het volgende:
Eh, kan geen streams kijken nu.
Hoe reageerde Milicia op Janine's tirade tegen haar moeder?
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:59 schreef LeonII het volgende:
Hilde gaat trippen van het bakpapier![]()
Mag hoor en dan gewoon eroverheen stappen hahahaha Tegen Egbert zeggen Je bent nog een stuk vergeten te dweilen er ligt hier nog een vetvlekquote:Op donderdag 7 september 2006 13:01 schreef pullup het volgende:
Hilde heeft nu het idee dat als ze opstaat ze zo neerkwakt![]()
Het zou een mooie fake zijn, ware het niet dat ze dat echt zo zei.quote:
Ik vind het belachelijk. Madam had nooit geselecteerd moeten worden voor dit programma.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:48 schreef Snoet123 het volgende:
Ik heb zelf niet gezien dat ze medicatie gekregen heeft van BB maar ik hoorde Milcia wel iets over medicijnen zeggen, dat ze die gehad zou hebben.
Rond 23.00 kreeg Hilde een karafje rode wijn van BB
Als dat zo is dan heeft de crew bij BB lekker veel verantwoordelijkheidsgevoel(NOT!)
Te gek voor woorden!!
ik zou een bijbel vragen aan bb... heel dun papier en er moet bladzijdes in zitten met niet al te veel tekst. bovendien scoor je goed bij de EOkijkers...quote:Op donderdag 7 september 2006 13:01 schreef DMZ het volgende:
E10: Dacht gisteren: waar kan ik mee gaan draaien. Dus toen ging ik rondkijken. Wc-papier brandt te snel weg. Dus bakpapier
Ik had ze wel willen zien kloten met dat wcpapier![]()
Ik zou haar niet lelijker kunnen maken als ik er een fake van maak....het is al 1 fake.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zou een mooie fake zijn, ware het niet dat ze dat echt zo zei.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |