Of iets vol is is het onderwerp van discussie hequote:
Waarom voelt zij zich aangesproken? Vol = vol zegt iets over mensen die in de toekomst komen hij heft nooit gezegd dat degene die er al zijn weg zouden moeten.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:24 schreef pullup het volgende:
Janine heeft ook de opmerkingen van Etienne opgeslagen. Raar genoeg is dat nu net geen onderwerp waar ze geen ruzie over wil maken.![]()
Rij maar door groningen en friesland plek zat lijkt me. maar als je in de grote steden komt is het aardig druk dus het is maar vanuit welk perspectief je het bekijkt. Zolang er werkeloosheid is is het naar mijn mening vol voor mensen die komen om te werken. Humanitaire redenen is ander verhaal maar zal weer on topic gaan voordat er weer een hoop gezeur komt.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Of iets vol is is het onderwerp van discussie he
Ook de maatregelen die genomen kunnen worden, behalve het sluiten van de grenzen, zijn divers lijkt me. Maar goed ik zal ook weer ontopic gaan.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:28 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Rij maar door groningen en friesland plek zat lijkt me. maar als je in de grote steden komt is het aardig druk dus het is maar vanuit welk perspectief je het bekijkt. Zolang er werkeloosheid is is het naar mijn mening vol voor mensen die komen om te werken. Humanitaire redenen is ander verhaal maar zal weer on topic gaan voordat er weer een hoop gezeur komt.
Of ze echt om is moet ik nog zien. Dit gesprek kan ook opgevat worden als een van de vele Ik tegen de rest moppertirades die Janine over alles en iedereen kan hebben.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:31 schreef schatje het volgende:
Nou ja, Janine is om. De vraag is nu of ze zal worden geaccepteerd door de niet kampers. En dan met name door Tijn de leider. Ze is het type dat steun zoekt. Met Marcia alleen redt ze het niet. Ze is ook niet zoals de zusjes die lekker hun eigen dingetje doen.
In ieder geval krijgt ze flink op dr kop over dit gezeik van haar dochte, in ongeveer dezelfde bewoordingen als de jouwe.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:36 schreef Snoet123 het volgende:
Wat zit Hilde Marlies nu weer te commanderen over de bestelling?
van :"Het moet Nu besteld worden, NU!!"
Kan ze zelf niet alvast een beginnetje gaan maken dan? Lui mokkel die Hilde
herstel, ik zie nu dat Tijn,Semih,Mich en Marlies al bezig zijn met de bestellijst.
als er 2 mensen uitvliegen is dat een optie... bij haar of bij hem ????quote:Op donderdag 7 september 2006 12:42 schreef pullup het volgende:
Als Marcel en Hilde volgende week bestellen nemen ze alleen maar ongezonde dingen.
Verrassend
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:44 schreef Fikkert het volgende:
[..]
als er 2 mensen uitvliegen is dat een optie... bij haar of bij hem ????![]()
Een half uurtje nogquote:Op donderdag 7 september 2006 12:45 schreef LeonII het volgende:
Ergens een polletje. over hoe lang het nog duurt voordat Hillie aan de bakpapier gaat?
Dat had ik vannacht zo erg!quote:Op donderdag 7 september 2006 12:45 schreef BBoon het volgende:
Ik heb heel erg sterk de neiging om Hilde op haar bek te slaan... Of ben ik dan TE aggressief :-)
je bent alleen te aggresief als je e10 marcel milica en jeroen ook wilt beukenquote:Op donderdag 7 september 2006 12:45 schreef BBoon het volgende:
Ik heb heel erg sterk de neiging om Hilde op haar bek te slaan... Of ben ik dan TE aggressief :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |