Inderdaad ja. Egbert is de verpersoonlijking van de spreekwoordelijke Brave Hendrik. Kattekwaad... waar háált-ie het vandaan..quote:Op donderdag 7 september 2006 11:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..].
"Doe nou niet jongens, daar krijgen we gedonder mee"
Egbert en kattekwaad![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 11:25 schreef schatje het volgende:
Tijn keek naar de theezakjes van Janine.
ja, zag het ookquote:Op donderdag 7 september 2006 11:25 schreef schatje het volgende:
Voorlopig toch mooi de enige die zijn sleutel durft te verliezenquote:Op donderdag 7 september 2006 11:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Egbert is de verpersoonlijking van de spreekwoordelijke Brave Hendrik. Kattekwaad... waar háált-ie het vandaan..
Misschien heeft hij het wel nodig, om zichzelf te doen geloven dat er diep in zijn hart een ondeugend boefje schuilt.![]()
Hij had een probleem om naar tieten te kijken, dit zal daar wel niet onder vallenquote:Op donderdag 7 september 2006 11:25 schreef schatje het volgende:
De schavuit.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voorlopig toch mooi de enige die zijn sleutel durft te verliezen![]()
Het is ook een beetje raar om er heel overdreven niét naar te gaan kijken.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:25 schreef schatje het volgende:
Ik had het wel geweten.... belletje trek bij de DBKquote:Op donderdag 7 september 2006 11:30 schreef Gert het volgende:
[..]
De schavuit.
Maar het zou me niet verbazen als Egbert nog een keer écht los gaat, en stiekem zout in de suikerpot doet.![]()
Hij was niet echt aan het loeren. Gewoon twee keer een blik werpen.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook een beetje raar om er heel overdreven niét naar te gaan kijken.
Of zat-ie echt te loeren? Dan moet-ie wel behoorlijk op springen staan zeg.![]()
Zoiets jaquote:Op donderdag 7 september 2006 11:45 schreef schatje het volgende:
Maareh, gisteravond, kreeg Hilde eerst haar mediactie en een uur later wijn van BB?
Bovendien stond er zelfs een briefje bij van BB met "Voor Hilde, tegen de pijn" terwijl ze al medicatie had gekregenquote:Op donderdag 7 september 2006 11:48 schreef Snoet123 het volgende:
Ik heb zelf niet gezien dat ze medicatie gekregen heeft van BB maar ik hoorde Milcia wel iets over medicijnen zeggen, dat ze die gehad zou hebben.
Rond 23.00 kreeg Hilde een karafje rode wijn van BB
Als dat zo is dan heeft de crew bij BB lekker veel verantwoordelijkheidsgevoel(NOT!)
Te gek voor woorden!!
Nou ja, da's heel normaal dus. Ook dat je het zodanig doet dat je de vrouw niet in verlegenheid wilt brengen en dus onopvallend, terloops kijkt (alleen werkt dat nooit want vrouwen schijnen zelfs de meest vluchtige tietgerichte blik al onmiddelijk in de gaten te hebben.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij was niet echt aan het loeren. Gewoon twee keer een blik werpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |