'k ook zoquote:Op donderdag 7 september 2006 04:09 schreef henk.jansen het volgende:
Hou nog even vol Ifa, ik ga slapen
slaap lekker henk, tot morgenquote:Op donderdag 7 september 2006 04:34 schreef henk.jansen het volgende:
En hierna ben ik weg
[afbeelding]
Kaarsjes ritueel![]()
omdat het gewoon een kind van 19 is en zicht aansteld en om aandacht vraagt.quote:Op donderdag 7 september 2006 04:46 schreef Isabeau het volgende:
Etienne wordt moe van de mitella omdat die zijn arm alleen maar moe maakt...
Maar waarom draag je het dan, Etienne?
Had bij gebrek aan vloeitjes een peuk gebouwd met bakpapier, en nog opgerookt ook.quote:
Ach ja, wat zal ik zeggen...quote:Op donderdag 7 september 2006 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze het makkelijk halen. Maar ga het helaas niet zien, want moet er ook om half 7 weer uit.
Als de nood aan de man komt, maak je echt wel een torentje van 40 cm met maar 80 blokjes ofzo. Dus als ze eenmaal richting de meter zitten is het helemaal geen probleem meer. En ze hebben nog een kleine 3 uur.
en toen was ik er niet... dus bij deze een oproep: maak veel streamverslagen! dan kan ik zondag avond lekker bijlezen!quote:Op donderdag 7 september 2006 08:21 schreef Nostalgist het volgende:
Goed hoor ! Eindelijk een leuke weekopdracht ! Die gaan dus heeelemaal los bij het feestje, komend weekend !!
quote:Op donderdag 7 september 2006 08:25 schreef Tamaartje het volgende:
Leuk dat de weekopdracht geslaagd is
Ik heb het helemaal niet meegekregen door omstandigheden..
Ik ga eens even een beetje bijlezen
Mijn 3e stream doet het niet?mijn derde stream geeft ook talpalogo
![]()
Die geeft al de hele nacht een zwart beeld bij mij.quote:Op donderdag 7 september 2006 08:25 schreef Tamaartje het volgende:
Leuk dat de weekopdracht geslaagd is
Ik heb het helemaal niet meegekregen door omstandigheden..
Ik ga eens even een beetje bijlezen
Mijn 3e stream doet het niet?
Omdat er elke week een opdracht is?quote:Op donderdag 7 september 2006 08:45 schreef Stranger het volgende:
waarom duren die Weekopdrachten allemaal maximaal 6 uur?
Egbert is dus volkomen niet zichzelf daar en dan moet je constant op je woorden letten en dat kost hem zoveel moeite dat hij zich aan andere gaat irriteren. Deze gast krijgt nog wel een meltdown ala Menno binnenkort. Die kon zijn toneelstukje ook niet volhouden.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:24 schreef Verida het volgende:
Egbert zegt, dat hij eigenlijk het huis in is gegaan om kattekwaad uit te halen. Tijn zegt maar dat durf je niet want je hebt zo een sanctie aan je broek, Egbert zegt dat hij het ook niet doet omdat "de mensen" dan kwaad op hem zouden kunnen worden.
quote:
Don't start over Menno...quote:Op donderdag 7 september 2006 10:28 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Egbert is dus volkomen niet zichzelf daar en dan moet je constant op je woorden letten en dat kost hem zoveel moeite dat hij zich aan andere gaat irriteren. Deze gast krijgt nog wel een meltdown ala Menno binnenkort. Die kon zijn toneelstukje ook niet volhouden.
quote:Op donderdag 7 september 2006 10:24 schreef Verida het volgende:
Egbert zegt, dat hij eigenlijk het huis in is gegaan om kattekwaad uit te halen. Tijn zegt maar dat durf je niet want je hebt zo een sanctie aan je broek, Egbert zegt dat hij het ook niet doet omdat "de mensen" dan kwaad op hem zouden kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |