Eerst Hilde, die heeft overal pijnquote:Op donderdag 7 september 2006 01:03 schreef paultjuhhh het volgende:
Ze moeten strx allemaal naar de dokter voor rugklachten
Medelijen met Milicia is nou ook weer niet nodigquote:Op donderdag 7 september 2006 01:03 schreef Day het volgende:
OMG, als HIlde mijn moeder was, zou ik d'r wat aandoen!!! Heb echt medelijden met die Milicia!
Ik ookquote:Op donderdag 7 september 2006 01:03 schreef Day het volgende:
OMG, als HIlde mijn moeder was, zou ik d'r wat aandoen!!! Heb echt medelijden met die Milicia!
ik had haar allang dat zwembad in gegooidquote:Op donderdag 7 september 2006 01:03 schreef Day het volgende:
ik heb minder dan een doos maximaal 100 klontjes ofzo. niet echt spannend dan he?quote:Op donderdag 7 september 2006 01:02 schreef Ifa het volgende:
[..]
zet je ff je cam aan en geeft het adres?
Die kan niet eens springen dat doet teveel pijnquote:Op donderdag 7 september 2006 01:05 schreef Veulen het volgende:
Die toren is echt heel wankel volgens mij. Als Hilde 1 keer op en neer springt in de buurt ligt ie om.
Ik gok dat ze het makkelijk halen. Maar ga het helaas niet zien, want moet er ook om half 7 weer uit.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:00 schreef latevogel het volgende:
dat halen ze dus echt niet ,die gaat vallen![]()
![]()
opvreten en stront stapelen danquote:Op donderdag 7 september 2006 01:06 schreef luciano het volgende:
Volgende opdracht : bruine bonen stapelen , 2 meter hoog .
Damn, dat ziet er inderdaad niet geweldig uitquote:
Omvallen dan als ze straks dronken is.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:06 schreef Canisfire het volgende:
Die kan niet eens springen dat doet teveel pijn![]()
Ho HO.. ze heeft wel een ziekte he?quote:Op donderdag 7 september 2006 01:07 schreef Morwen het volgende:
Hilde: OMG OMGJa, zal zwaar vallen dat gedelegeer
![]()
Verticaal stapelen is erg slim iddquote:Op donderdag 7 september 2006 01:06 schreef rubstar het volgende:
[..]
wow... die ziet er errug stabiel uit hoor![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 01:07 schreef toxikon het volgende:
[..]
opvreten en stront stapelen dan
OMGquote:
nog enger:quote:Op donderdag 7 september 2006 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Damn, dat ziet er inderdaad niet geweldig uit![]()
En dan stampt Hilde erachteraan en dan valt de toren om en dan begint Ettienn te krijsen dat het door die piazzaturk komt en dan komt Tijn met Rikkie trooooosten en dan komt alles toch nog goed omdat Marlies uit de dagboekkamer twee kratten drank moet ophalen terwijl de Hilde net uit veiligheidsoverwegingen hebben opgesloten in de DBK met de streams van talpaquote:Op donderdag 7 september 2006 00:43 schreef Impry het volgende:
Jeroen pakt dalijk met die stok die karaf met wijn en slaat hem in één keer achterover!
Als die 1x springt ligt zelfs de eifeltoren omverquote:Op donderdag 7 september 2006 01:05 schreef Veulen het volgende:
Die toren is echt heel wankel volgens mij. Als Hilde 1 keer op en neer springt in de buurt ligt ie om.
ik gok dat ik die toren wel zal zien omvallenquote:Op donderdag 7 september 2006 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze het makkelijk halen. Maar ga het helaas niet zien, want moet er ook om half 7 weer uit.
Als de nood aan de man komt, maak je echt wel een torentje van 40 cm met maar 80 blokjes ofzo. Dus als ze eenmaal richting de meter zitten is het helemaal geen probleem meer. En ze hebben nog een kleine 3 uur.
Iemand opperde het baksteen-gebeuren, DAT hadden ze moeten doen, dit is waardeloos. Al is de kern wel solide, dussssss, afwachten maar.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:09 schreef natronic het volgende:
hij is te smal, ze hadden een bredere basis moeten maken
ZE WILDE GEEN UITZONDERINGSPOSITIE (alleen wél elke dag twee liter wijn, ook als de rest op rantson staatquote:Op donderdag 7 september 2006 01:07 schreef Day het volgende:
Hilde is echt de Tanja van BB6.
Alleen heb ik dit keer geen medelijden
dat rechter gedeelte ziet er erg slecht uit.. misschien blijft het wel staan als dat gedeelte valt.. maar het is wel erg slecht..quote:Op donderdag 7 september 2006 01:08 schreef Ifa het volgende:
[..]
nog enger:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0108bb.jpg]afbeelding][/URL]
hee, dat gaat echt nooit niet lukken op deze manier, wordt samih het zwarte schaapquote:Op donderdag 7 september 2006 01:08 schreef Ifa het volgende:
[..]
nog enger:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0108bb.jpg]afbeelding][/URL]
Hoe de fuck stappelt die allochtoon in godsnaamquote:Op donderdag 7 september 2006 01:08 schreef Ifa het volgende:
[..]
nog enger:
Is Hilde ook hoogzwanger?quote:Op donderdag 7 september 2006 01:07 schreef Day het volgende:
Hilde is echt de Tanja van BB6.
Alleen heb ik dit keer geen medelijden
Hoogzwanger en altijd dronkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |