ehh nee.. ik zie jeroen op 3quote:Op donderdag 7 september 2006 00:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Klopt het dat stream 3 zwart is ?
Yepquote:Op donderdag 7 september 2006 00:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Klopt het dat stream 3 zwart is ?
niet teveel tmf hits graagquote:Op donderdag 7 september 2006 00:36 schreef Canisfire het volgende:
Hitzone 37 graag..
neej.. ze hebben de cd op Shuffle gezetquote:Op donderdag 7 september 2006 00:40 schreef Suikeroom het volgende:
dus nu komt Postmen & Anouk - Downhill
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:40 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hilde heeft wel een zwart shirt aan
Nee alleen Basshunter en dan mogen ze over op het folk metal.quote:
Postmen komt welquote:Op donderdag 7 september 2006 00:41 schreef rubstar het volgende:
[..]
neej.. ze hebben de cd op Shuffle gezetanders merken de bewoners natuurlijk dat dit precies dezelfde cd is van 1week geleden.
Jij kan weer slapen vannachtquote:Op donderdag 7 september 2006 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik zag haar dingen met haar lichaam doen die ik nog niet eerder heb gezien
Ik zou graag een weddenschap met je aangaan, maar dat zit er dus niet in. Die toren die Semih nu heeft staan is kaarsrecht en lijkt me heel stevig. Dus volgens mij geen probleem.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:39 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
60 cm? Met 4 blokjes per rij op een ondergrond van suikerklontjes (wat niet heel stabiel is). Dat gaat je nooit lukken. Dan zou de opdracht ook wel erg makkelijk zijn.
ik had gewoon gelijk hoorquote:Op donderdag 7 september 2006 00:41 schreef rubstar het volgende:
[..]
neej.. ze hebben de cd op Shuffle gezetanders merken de bewoners natuurlijk dat dit precies dezelfde cd is van 1week geleden.
[edit]
ok.. de shuffle is er blijkbaar af
Schijnt erg bevoorrecht te zijn dat mens.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:41 schreef Snoet123 het volgende:
Nu gaat ze dus gewoon wéér lopen in de keuken die Hilde!
Heb laatst wel gedroomd over Marciaquote:
Nee ze zijn verder gegaan waar ze de cd vorige keer hadden afgekapt...quote:Op donderdag 7 september 2006 00:41 schreef rubstar het volgende:
[..]
[edit]
ok.. de shuffle is er blijkbaar af
alleen die van xs4all en planetquote:
Die toren bestaat uit rechtop staande klontjes en liggende klontjes. Om de methode van jou te gebruiken zou hij de bovenste laag gelijk moeten maken. Dat zal veel tijd kosten en die gelijke laag zou ook scheef kunnen staan.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou graag een weddenschap met je aangaan, maar dat zit er dus niet in. Die toren die Semih nu heeft staan is kaarsrecht en lijkt me heel stevig. Dus volgens mij geen probleem.
Ik denk trouwens ook dat het daar op aan gaat komen, aangezien het tempo niet al te hoog ligt.
Je hebt je username ook met vooruitziende kennis genomen?quote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:43 schreef Impry het volgende:
Jeroen pakt dalijk met die stok die karaf met wijn en slaat hem in één keer achterover!
Luister nou naar Scanman die weet hetquote:Op donderdag 7 september 2006 00:44 schreef luciano het volgende:
hopeloos dit .............. veel te veel gebruikt beneden al , en er is geen vlakke laag meer , wat alles super instabiel maakt ,, waarom denken jullie dat er NU pas iemand met dit in het guinnes book staat , en niet al 25 jaar geleden ???????
nja.. dan zouden ze het normaal gesproken moeten halen.. Semi zit op 40CM nu..quote:Op donderdag 7 september 2006 00:44 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben nog ruim 3 uur hoor ik nu.
Daar zit wat in, maar zelfs dan heb je nog vrij veel steun als je per 4 blokjes gaat stapelen.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:44 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Die toren bestaat uit rechtop staande klontjes en liggende klontjes. Om de methode van jou te gebruiken zou hij de bovenste laag gelijk moeten maken. Dat zal veel tijd kosten en die gelijke laag zou ook scheef kunnen staan.
Dat is echt heel dom ja. Doorgaan met die toren in de breedte zoals het aan de bovenkant is moet toch geen probleem zijn???quote:Op donderdag 7 september 2006 00:45 schreef Kinga het volgende:
Gaan ze onder weer bijleggen, hoe dom kun je zijn...de hoogte in!!!
Zie jij een emo in het BB huis?quote:Op donderdag 7 september 2006 00:38 schreef Canisfire het volgende:
Waarom draaien ze nou nooit eens wat folk metal in dat huis.
Lekker Koorpiklaani moonsorrow of in extremo ofzo![]()
We zullen het wel zien. Maar ik blijf erbij, de ondergrond is te instabiel. En de blokjes zijn niet meer in perfecte staat na 16 handelingen.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou graag een weddenschap met je aangaan, maar dat zit er dus niet in. Die toren die Semih nu heeft staan is kaarsrecht en lijkt me heel stevig. Dus volgens mij geen probleem.
Ik denk trouwens ook dat het daar op aan gaat komen, aangezien het tempo niet al te hoog ligt.
Denk je echt dat ze het niet redden??? Het zou me echt zéér verbazen.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:46 schreef flugeltje het volgende:
Gaat goed met die toren zeg, ze gaan het natuurlijk niet redden, maar ze zijn een stuk beter in weekopdrachten dan we vorig jaar hebben gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |