Je kunt zelfs een rij van 70 cm maken met maar 1 blokje per laag. Moet dus wel vrij makkelijk zijn met 4.quote:
Van http://bigbrother.fok.nl/blog/1685quote:Op donderdag 7 september 2006 00:31 schreef luciano het volgende:
Ik heb niet veel zin om 600 posts bij te lezen nu .... hoe hoog is een suikerklontje ongeveer , want ze hebben er al veel te veel verbruikt met zon brede basis van 11 x 11 = 121 klontjes al . ze moeten 140,5 cm met 4050 klontjes = 28,8 klontje maximaal per cm hoogte , dus dat gaan ze op deze manier nooittttttttttttttttttt redden met al aan de basis 121 klontjes !!!
quote:Stel, een suikerklontje is, als je 'm plat legt, 1cm hoog. Dan heb je 140 lagen nodig om tot 140 cm te komen.
4050/140 = 29 klontjes per laag. Dus iets minder dan 5 bij 6 klontjes per laag. Volgens mij is dat wel zo ongeveer hetgeen dat ze aanhouden. Ze hebben wel vrij veel verspeeld aan de basis (12 bij 12 klonten oid) dus ze moeten bovenin wel erg veel compenseren.
(als je klontjes niet plat stapelt maar "in de hoogte" dan moet je er meer naast elkaar stapelen voor de stevigheid dus dat maakt niet zo gek veel uit).
Sluikreclamequote:Op donderdag 7 september 2006 00:34 schreef Kinga het volgende:
ja hoor, zelfde hitzone...36 geloof ik he?
Lig dubbel om die muziekkeuze.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:32 schreef natronic het volgende:
Kut Ali B
Dat blijft nooit staan.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:33 schreef scanman01 het volgende:
Als een blokje 1 cm hoog is en je doet de laatste 60 cm met 4 blokjes per laag, heb je dan dus nog 240 blokjes nodig. Volgens mij komen ze ook niet in de problemen met aantal blokjes.
Dan moet je ze wel op de smalle kant leggen, wat minder stabiel is.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:33 schreef scanman01 het volgende:
Als een blokje 1 cm hoog is en je doet de laatste 60 cm met 4 blokjes per laag, heb je dan dus nog 240 blokjes nodig. Volgens mij komen ze ook niet in de problemen met aantal blokjes.
Precies er hoef er maar 1 een stapje te doen tijdens het dansen en opdracht is mislukt. Op ze doen het op z'n BB's en dan mogen ze weer opnieuw beginnen.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:32 schreef golfer het volgende:
BB hoopt ze uit hun ritme te krijgen met die muziek, want het gaat eigenlijk te goed nu met die opdracht?![]()
Hummie is eindverantwoordelijkequote:Op donderdag 7 september 2006 00:35 schreef Suikeroom het volgende:
degene die de muziek uitkiest bij bb moeten ze ook een nekschot geven
klopt ja.. hij staat nu alleen op Shufflequote:Op donderdag 7 september 2006 00:34 schreef Kinga het volgende:
ja hoor, zelfde hitzone...36 geloof ik he?
quote:1. Marco Borsato - Rood
2. Juanes - La Camisa Negra
3. Robbie Williams - Sin Sin Sin
4. Rihanna - SOS
5. Blof - Hemingway
6. Bob Sinclar - World, Hold On
7. Till West - Same Men
8. Ali B, The Partysquad & Yes-R - Rampeneren
9. Chipz - Gangstertown
10. Bon Jovi - Who Says You Can't Go Home
11. Coldplay - The Hardest Part
12. Postmen & Anouk - Downhill
13. The Sheer - The Girl That Lost Her Mind
14. Pussycat Dolls ft. Will.I.Am - Beep
15. Rafaela & Paul de Leeuw - Houten Hart
16. Beatfreakz - Somebody's watching me
17. Ne Yo - So Sick
18. Kelly Clarkson - Breakaway
19. Henkie - Lief Klein Konijntje
20. Guus Meeuwis - Ik Wil Het Land Zien Juichen
21. Café De Wereld - Café De Wereldcup
22. Andre Hazes & Ali B - Wij Houden van Oranje 2006
Nope.quote:
Ja, maar er wordt op fok bij iedere opdracht gescrheven dat de opdracht sowieso al mislukt isquote:Op donderdag 7 september 2006 00:35 schreef SliderTPP het volgende:
Zeg, ze hebben de opdracht toch sowieso niet gehaald? Want Egbert heeft met ...(wie?) gewisseld. En er staat duidelijk in de regels dat degenen die de klontjes doorgeven moeten blijven staan waar ze staan. Ze mogen nog niet eens een klontje oppakken als ze er niet bij kunnen. Zie extra aandachtspunten 1 en 2.
zou het niet kunnen dat ze voor de bovenste lagen minder klontjes nodig hebben?quote:Op donderdag 7 september 2006 00:31 schreef luciano het volgende:
Ik heb niet veel zin om 600 posts bij te lezen nu .... hoe hoog is een suikerklontje ongeveer , want ze hebben er al veel te veel verbruikt met zon brede basis van 11 x 11 = 121 klontjes al . ze moeten 140,5 cm met 4050 klontjes = 28,8 klontje maximaal per cm hoogte , dus dat gaan ze op deze manier nooittttttttttttttttttt redden met al aan de basis 121 klontjes !!!
Think again. Er is zelfs al een toren gebouw met alleen enkele blokjes op elkaar stapelen van 70 cm.quote:
Hij zou vast wel eens een baantje op de kermis gehad hebben.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:36 schreef LudoSanders het volgende:
E10 lijkt net zo'n medewerker van de grijpers op de kermis, hoe hij die suikerklontjes aan het rechtleggen is.
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:36 schreef Snoet123 het volgende:
Hilde heeft verdomme een hele karaf met wijn!! ik dacht maar 1 glas![]()
Nou los, los, losquote:Op donderdag 7 september 2006 00:36 schreef scanman01 het volgende:
Zelfs Marcia komt los met muziek aan
Nee joh, een hele karaf.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:36 schreef Snoet123 het volgende:
Hilde heeft verdomme een hele karaf met wijn!! ik dacht maar 1 glas![]()
Ik zag haar dingen met haar lichaam doen die ik nog niet eerder heb gezienquote:
Volgens mij zag ik toen straks iemand een voet verzetten...quote:Op donderdag 7 september 2006 00:35 schreef Day het volgende:
[..]
Precies er hoef er maar 1 een stapje te doen tijdens het dansen en opdracht is mislukt. Op ze doen het op z'n BB's en dan mogen ze weer opnieuw beginnen.
60 cm? Met 4 blokjes per rij op een ondergrond van suikerklontjes (wat niet heel stabiel is). Dat gaat je nooit lukken. Dan zou de opdracht ook wel erg makkelijk zijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Think again. Er is zelfs al een toren gebouw met alleen enkele blokjes op elkaar stapelen van 70 cm.
BBquote:Op donderdag 7 september 2006 00:39 schreef Impry het volgende:
Hoe is bepaald dat Semih de toren moet maken? Door BB of door de bewoners?
Ik denk dat hij het vanaf nu in geval van nood wel binnen een half uur kan halen. Ze willen alleen geen risico lopen en doen het kalm en secuur.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ga slapen, lees het morgenochtend wel.... Ik hoop dat ze het halen.... denk het niet als Semih zo langzaam blijft stapelen
Hilde heeft wel een zwart shirt aanquote:Op donderdag 7 september 2006 00:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Klopt het dat stream 3 zwart is ?
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:32 schreef Ifa het volgende:
Suikerklontjesboogiewoogie
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0101.jpg]afbeelding][/URL]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |