Ik heb eigenlijk juist wel zin in jaloerse blikken als Hilde haar "medische" wijntje aan het nuttigen is....quote:Op donderdag 7 september 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk het niet en hoop het ook niet eigenlijk. Drank in huis
Nog een cm of 30 en dan gewoon een smalle toren van 4 blokjes per rij naar boven. Makkie.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:28 schreef ThaSandman het volgende:
De toren is nu op kniehoogte. Dat is ongeveer 50 cm (gemeten met meetlint bij mezelf)
ze hebben een week om bij te komen, dus dat gaat wel lukken denk ik....quote:Op donderdag 7 september 2006 00:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
bukken, pakken, draaien, doorgeven, overeind, draaien, bukken, pakken, draaien enz..![]()
Daar ga je onwijze spierpijn van krijgen!!
Als die nog dunner en smaller word zou die zo maar eens om kunnen pleuren.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:30 schreef Canisfire het volgende:
En er was muziek.
Die toren is trouwens veel te dun nu.
Semih haat dit nummer zegt die.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:31 schreef Canisfire het volgende:
Ali B ik zou spontaan die toren omtrappen![]()
OK DANquote:Op donderdag 7 september 2006 00:27 schreef rubstar het volgende:
[..]
de suikerklontjes vanuit de keuken naar het zwembad door aan het geven met van die grijptangen
Als ze het goed doen krijgen ze drank ? Of als ze het fout doen ? Dan hoop ik op hetgeen dat ze drank krijgenquote:Op donderdag 7 september 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk het niet en hoop het ook niet eigenlijk. Drank in huis
ja.. en er zijn er een paar opgegetenquote:Op donderdag 7 september 2006 00:31 schreef luciano het volgende:
Ik heb niet veel zin om 600 posts bij te lezen nu .... hoe hoog is een suikerklontje ongeveer , want ze hebben er al veel te veel verbruikt met zon brede basis van 11 x 11 = 121 klontjes al . ze moeten 140,5 cm met 4050 klontjes = 28,8 klontje maximaal per cm hoogte , dus dat gaan ze op deze manier nooittttttttttttttttttt redden met al aan de basis 121 klontjes !!!
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:32 schreef Ifa het volgende:
Suikerklontjesboogiewoogie
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0101.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog een cm of 30 en dan gewoon een smalle toren van 4 blokjes per rij naar boven. Makkie.
Semi moet ze ook gewoon per 2, of per 4 (in een vierkantje) pakken.. gaat sneller.. en als je het goed doet ook precies.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:31 schreef Impry het volgende:
Waarom legt Etiene alle klontjes zo netjes neer? Semih pakt ze toch één voor één?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |