Eerst Hilde, die heeft overal pijnquote:Op donderdag 7 september 2006 01:03 schreef paultjuhhh het volgende:
Ze moeten strx allemaal naar de dokter voor rugklachten
Medelijen met Milicia is nou ook weer niet nodigquote:Op donderdag 7 september 2006 01:03 schreef Day het volgende:
OMG, als HIlde mijn moeder was, zou ik d'r wat aandoen!!! Heb echt medelijden met die Milicia!
Ik ookquote:Op donderdag 7 september 2006 01:03 schreef Day het volgende:
OMG, als HIlde mijn moeder was, zou ik d'r wat aandoen!!! Heb echt medelijden met die Milicia!
ik had haar allang dat zwembad in gegooidquote:Op donderdag 7 september 2006 01:03 schreef Day het volgende:
ik heb minder dan een doos maximaal 100 klontjes ofzo. niet echt spannend dan he?quote:Op donderdag 7 september 2006 01:02 schreef Ifa het volgende:
[..]
zet je ff je cam aan en geeft het adres?
Die kan niet eens springen dat doet teveel pijnquote:Op donderdag 7 september 2006 01:05 schreef Veulen het volgende:
Die toren is echt heel wankel volgens mij. Als Hilde 1 keer op en neer springt in de buurt ligt ie om.
Ik gok dat ze het makkelijk halen. Maar ga het helaas niet zien, want moet er ook om half 7 weer uit.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:00 schreef latevogel het volgende:
dat halen ze dus echt niet ,die gaat vallen![]()
![]()
opvreten en stront stapelen danquote:Op donderdag 7 september 2006 01:06 schreef luciano het volgende:
Volgende opdracht : bruine bonen stapelen , 2 meter hoog .
Damn, dat ziet er inderdaad niet geweldig uitquote:
Omvallen dan als ze straks dronken is.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:06 schreef Canisfire het volgende:
Die kan niet eens springen dat doet teveel pijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |