Nee, ze krijgen de hele week een extra voorraad suikerklontjes.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:46 schreef luciano het volgende:
Krijgen ze nu ipv pindakaas , luxe pindakaas , gevuld met echte stukjes noot ???
Die suikerklontjes kunnen best zwaar zijn hoor.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:51 schreef piemelpap het volgende:
e10 heeft weer een zere schouder?![]()
biertjes zijn zwaarderquote:Op donderdag 7 september 2006 02:52 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die suikerklontjes kunnen best zwaar zijn hoor.
af en toe komt er wat zinnings voorbij op dit forum. dit is er zo eenquote:Op donderdag 7 september 2006 02:52 schreef luciano het volgende:
Die tijgerbalsem motten ze vurdumme niet op de ruggen smeren , maar op de klitjes van die meiden ..... moet je eens kijken hoe snel er leven in de brouwerij is !![]()
![]()
Vergeet het nutteloze stapelen nietquote:Op donderdag 7 september 2006 02:52 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die suikerklontjes kunnen best zwaar zijn hoor.
Verbaasd me niks, emo's zijn hetquote:Op donderdag 7 september 2006 02:54 schreef Canisfire het volgende:
RIk en Janine Kreeft.
Ik wil opeens niet meer in Juli geboren zijn![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 02:54 schreef opgebaarde het volgende:
..............![]()
..............![]()
..............![]()
![]()
![]()
![]()
mijn walging wordt een obsessie
joh dat zijn medicijnen hoor...quote:Op donderdag 7 september 2006 02:56 schreef piemelpap het volgende:
kan die zeekoe geen sanctie krijgen?
de weekopdracht is voorbij en ze zit nog aan de wijn.
Ja, die zijn toch altijd zo spraakzaam ??quote:Op donderdag 7 september 2006 02:55 schreef latevogel het volgende:
wat zijn de zusjes ineens stil vanavond
Tja... zoveel suikerklontjes... dat kunnen die grijze cellen van hun niet bevatten.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:55 schreef latevogel het volgende:
wat zijn de zusjes ineens stil vanavond
hee henkquote:Op donderdag 7 september 2006 02:59 schreef henk.jansen het volgende:
Kan nu iedereen die hier nooit komt weer terug naar zijn eigen forum topic, dan kan de nachtploeg aan het werk![]()
![]()
Oke laat maar![]()
Ik zeg niksquote:Op donderdag 7 september 2006 03:00 schreef latevogel het volgende:
[..]
hee henk![]()
oeps mag niet geloof ik![]()
-jaquote:Op donderdag 7 september 2006 03:02 schreef Isabeau het volgende:
Had BB trouwens Semih en Etienne uitgezocht? En wat deed de rest dan?
suikerklontjes doorgeven van de kijken naar het zwembad met een of ander stokkiequote:Op donderdag 7 september 2006 03:02 schreef Isabeau het volgende:
Had BB trouwens Semih en Etienne uitgezocht? En wat deed de rest dan?
vergeet het wijn drinken niet.quote:
Ik las al iets over 'met de handen aangeraakt' en dat dat niet mocht.quote:Op donderdag 7 september 2006 03:03 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
suikerklontjes doorgeven van de kijken naar het zwembad met een of ander stokkie
quote:Op donderdag 7 september 2006 03:04 schreef Ifa het volgende:
Feestvreugde
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0127.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0128.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0129.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0130.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0131.jpg]afbeelding][/URL]
ik heb me doodgegoogled naar een fotootje maar niks kunnen vinden, maar het zal wel bestaan, zowieso denk ik dat bij dat officiele record ze niet eerst met die klontjes van A naar B hoefden te gaanquote:Op donderdag 7 september 2006 03:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las al iets over 'met de handen aangeraakt' en dat dat niet mocht.
Bestaat dat record trouwens ècht? Suikerklontjestoren onder de 1m50?? Da's toch geen record als een stel onvoorbereide idioten het binnen 5 uur ook ff doen.
Dat moet je even aan luciano vragenquote:Op donderdag 7 september 2006 03:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bestaat dat record trouwens ècht? Suikerklontjestoren onder de 1m50?? Da's toch geen record als een stel onvoorbereide idioten het binnen 5 uur ook ff doen.
Lijkt mij ook, jongens ik sta binnenkort ook in het GBR2006 !!quote:Op donderdag 7 september 2006 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat moet je even aan luciano vragen![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 03:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, jongens ik sta binnenkort ook in het GBR2006 !!
quote:Op donderdag 7 september 2006 03:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik zou de blokjes wel vochtig maken
![]()
als ik suikerklontjes had, zou ik het nu proberen, lolquote:Op donderdag 7 september 2006 03:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik zou de blokjes wel vochtig maken
![]()
Lees even de blauwe regel onder je plaatjequote:Op donderdag 7 september 2006 03:17 schreef luciano het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
, kom op fakers / fotosjoppers . aan de slag !
Zou ze ook walnoten doenquote:Op donderdag 7 september 2006 03:20 schreef toxikon het volgende:
lekker zit je recht in de pindapeller van micheline te kijken
niet zeuren jijquote:Op donderdag 7 september 2006 03:25 schreef PC eend het volgende:
Als ze die toren nou ook nog binnen 5 minuten op moesten vreten dan had het nog wat geleken.
Vond dit eigelijk maar weer slappe hap![]()
Al die spanning, ik ben alweer nuchterquote:Op donderdag 7 september 2006 03:26 schreef latevogel het volgende:
[..]
niet zeuren jij![]()
neem nog een biertje![]()
Slecht excuus, er staat een FAQ verwijzing inquote:Op donderdag 7 september 2006 03:23 schreef luciano het volgende:
Om te resizen , moet je gestudeerd hebben , ik ben niet zon nerd . Ik heb het ooit eens geprobeerd , maar er klopte geen reet van , sorry.
ow das nu jammerquote:Op donderdag 7 september 2006 03:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Al die spanning, ik ben alweer nuchter![]()
Ga maar streams kijken, de mannen zijn aan het douchenquote:
Oke, gebruik dan screenhunter daar kun je de grote van het plaatje ingeven 580/435quote:Op donderdag 7 september 2006 03:30 schreef luciano het volgende:
Duh , de link naar een programmaatje posten , kan iedereen Henk . Maar welk vinkje waar te plaatsen in een vreemd programmaatje is andere koek helaas .
wat denk je dat ik aan het doen wasquote:Op donderdag 7 september 2006 03:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga maar streams kijken, de mannen zijn aan het douchen
zoiets?quote:Op donderdag 7 september 2006 03:17 schreef luciano het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
, kom op fakers / fotosjoppers . aan de slag !
Stuur hier eens een vliegende tampeloeres op af of zo .
Mij aan het vervelenquote:Op donderdag 7 september 2006 03:34 schreef latevogel het volgende:
[..]
wat denk je dat ik aan het doen was![]()
zit er niet in volgens sabje, zei ze tegen der zus een paar dagen geledenquote:Op donderdag 7 september 2006 03:37 schreef luciano het volgende:
Als dat geen neuken wordt vannacht tussen die 2 .............
moet spontaan ineensquote:Op donderdag 7 september 2006 03:39 schreef Ifa het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0140.jpg]afbeelding][/URL]
Sabrine <droevig>: ik wil niet dat je weg gaat.
vooral als je luistert naar E10's "romantische" taalgebruik.quote:
Klapt wel gelijk dicht na zo'n postquote:Op donderdag 7 september 2006 03:48 schreef Cracka-ass het volgende:
Monique is niet in een goed humeur zonder de cremetjes en vaginaaldouche.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |