Shit.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:36 schreef PID61 het volgende:
telefoon ik hoor hem
whahahahhaa ze kan het nie laten....quote:Op donderdag 7 september 2006 02:37 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Hilde, niemand wat van die wijn drinken he, Wat een alcoholiste is dat toch
Dan komt het hele team er natuurlijk in.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:36 schreef avonne het volgende:
Nou komt Etienne nooit meer van Semih af
Moeten ze samen op de foto en in het Guiness book
quote:Op donderdag 7 september 2006 02:37 schreef toxikon het volgende:
ik vind dat semih een wip heeft verdiend micheline
ik had haar wijn verstopt achter de bank.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:37 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
whahahahhaa ze kan het nie laten....![]()
jaquote:Op donderdag 7 september 2006 02:37 schreef toxikon het volgende:
ik vind dat semih een wip heeft verdiend micheline
Nee, ze wil het voor haarzelf houwe, het was tenslotte voor haar onverklaarbare ziektebeeld zeg maarquote:Op donderdag 7 september 2006 02:37 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
whahahahhaa ze kan het nie laten....![]()
Misschien gebeurt dat nu welquote:Op donderdag 7 september 2006 02:39 schreef avonne het volgende:
Als het goed is moet nu een vertegenwoordiger van Guiness Book komen om het na te meten.
Dat is volgens mij hun regels omtrent vermelding in het boek.
AL-CO-HOLquote:Op donderdag 7 september 2006 02:41 schreef svann het volgende:
Wat hebben ze nu verdiend? Boodschappen?
Ach, het is sowieso geen record als er geen waarnemers van dat boek bij zijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:42 schreef luciano het volgende:
hallo bopperssssssssssssss , denken jullie nou echt dat dit een WERELDRECORD is ? denk eens na slimpies .. met voldoende tijd + klontjes , kan zelfs stevie wonder dit ..... ze bedoelen een SINGLE TOREN hoor !!!!!!!!!!!!!
Zeker zeker, zonder haar stortte de hele wereld inquote:Op donderdag 7 september 2006 02:44 schreef BB-King het volgende:
Dat van Semih is best knap maar Hilde was wel de drijfveer achter deze prestatie.
quote:Op donderdag 7 september 2006 02:44 schreef BB-King het volgende:
Dat van Semih is best knap maar Hilde was wel de drijfveer achter deze prestatie.
maar we houden toch allemaal vanelkaar?quote:Op donderdag 7 september 2006 02:45 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Zeker zeker, zonder haar stortte de hele wereld in![]()
Ah! Er is er tenminste nog één helder hier!quote:Op donderdag 7 september 2006 02:42 schreef luciano het volgende:
hallo bopperssssssssssssss , denken jullie nou echt dat dit een WERELDRECORD is ? denk eens na slimpies .. met voldoende tijd + klontjes , kan zelfs stevie wonder dit ..... ze bedoelen een SINGLE TOREN hoor !!!!!!!!!!!!!
HEb je - of iemand anders - niet toevallig een caps van Etiene en Sem die elkaar stevig omhelzen? (dus vlak voor die van mij, was helaas te laat)quote:Op donderdag 7 september 2006 02:46 schreef Morwen het volgende:
[afbeelding]
Beetje laat, maar ja..........![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |