quote:Op donderdag 7 september 2006 12:59 schreef LeonII het volgende:
Hilde gaat trippen van het bakpapier![]()
Mag hoor en dan gewoon eroverheen stappen hahahaha Tegen Egbert zeggen Je bent nog een stuk vergeten te dweilen er ligt hier nog een vetvlekquote:Op donderdag 7 september 2006 13:01 schreef pullup het volgende:
Hilde heeft nu het idee dat als ze opstaat ze zo neerkwakt![]()
Het zou een mooie fake zijn, ware het niet dat ze dat echt zo zei.quote:
Ik vind het belachelijk. Madam had nooit geselecteerd moeten worden voor dit programma.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:48 schreef Snoet123 het volgende:
Ik heb zelf niet gezien dat ze medicatie gekregen heeft van BB maar ik hoorde Milcia wel iets over medicijnen zeggen, dat ze die gehad zou hebben.
Rond 23.00 kreeg Hilde een karafje rode wijn van BB
Als dat zo is dan heeft de crew bij BB lekker veel verantwoordelijkheidsgevoel(NOT!)
Te gek voor woorden!!
ik zou een bijbel vragen aan bb... heel dun papier en er moet bladzijdes in zitten met niet al te veel tekst. bovendien scoor je goed bij de EOkijkers...quote:Op donderdag 7 september 2006 13:01 schreef DMZ het volgende:
E10: Dacht gisteren: waar kan ik mee gaan draaien. Dus toen ging ik rondkijken. Wc-papier brandt te snel weg. Dus bakpapier
Ik had ze wel willen zien kloten met dat wcpapier![]()
Ik zou haar niet lelijker kunnen maken als ik er een fake van maak....het is al 1 fake.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zou een mooie fake zijn, ware het niet dat ze dat echt zo zei.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |