Dat kun je zelf in de Wiki doen, zie links in de OP. Bij het volgende topic sta je er dan bijquote:
Ik heb de lijst even ingekort door alle namen achter elkaar te zetten, op alfabetische volgorde en een linkje naar het fotoboekquote:Op woensdag 6 september 2006 23:31 schreef EJ404 het volgende:
ik ben nog steeds van mening dat die lijst weg moet
Er zou van mij wel wat minder tekst in mogen staan, maar dat doet degene maar die #14 aanmaaktquote:Op woensdag 6 september 2006 23:54 schreef Impry het volgende:
Leuk OP updateje!
Zonde. Wat was het? Kan het nu niet meer zienquote:Op woensdag 6 september 2006 14:48 schreef Adfundum het volgende:
weer veel inkt besteed aan FUK > FOK repair.
stor eating > stop hating hersteld (boven vip logo) en nog zelf wat gekladderd
http://www.drawball.com/32aLtte
- dat duurde niet lang, tien minuten later al overgekladwie hielp me trouwens?
Het stukje wat verder naar onderen over de twee tools kan wel weggehaald worden denk ik. Vierkanttool staat in het programma zelf uitgelegd en bij DrawballtoolV1.0 zit ook een readme. En het kopje IRC daaronder kan ook weg, staat bovenaan namelijk ook al.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:55 schreef Blame het volgende:
[..]
Er zou van mij wel wat minder tekst in mogen staan, maar dat doet degene maar die #14 aanmaakt
Dat is het laatste wat ik dan nog aanpasquote:Op woensdag 6 september 2006 23:59 schreef Impry het volgende:
[..]
Het stukje wat verder naar onderen over de twee tools kan wel weggehaald worden denk ik. Vierkanttool staat in het programma zelf uitgelegd en bij DrawballtoolV1.0 zit ook een readme. En het kopje IRC daaronder kan ook weg, staat bovenaan namelijk ook al.
Verder is alles nuttige informatie
Bij een mooie reeks hoort een uitgebreide OPquote:Op woensdag 6 september 2006 23:59 schreef EJ404 het volgende:
Ik ben nog steeds van mening dat die OP veels te lang is
Zolang we de omlijning van de letters maar goed heel houden moet het zeker nog wel even lukken. We hebben al grotere dipjes gehad als hoe hij er nu bij staatquote:Op woensdag 6 september 2006 23:58 schreef Repeat het volgende:
het fok logo kan wel weer een makeover gebruiken.
ben benieuwd hoe lang we het volhouden
M'n inkt is op... anders had ik dat wel gedaanquote:Op donderdag 7 september 2006 00:06 schreef Repeat het volgende:
wtf boeit die OP trouwens, ga je met belangrijkere zaken bezighouden
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa hallooooooooooo dat is niet de bedoeling hč!quote:
Maar dat zag er niet uit en is dus redelijk snel veranderdquote:Op donderdag 7 september 2006 00:20 schreef Gremen het volgende:
In de originele F was het onderste streepje evenlang als het bovenste
Gekken en dwazen schrijven hun naam op muren en glazen.quote:
Het leek erop alsof GoT er zelf een grotere henkie overheen wou gooienquote:Op donderdag 7 september 2006 07:20 schreef -jos- het volgende:
Wie heeft henkie vermoord?
Mooie OP trouwens!
Ik net voor de verandering het oranje en zwarte lijnen bij F.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:39 schreef MI55ILLE het volgende:
even een stukje F gefixt onderaan
Mja, er wordt eigenlijk op dit moment gewoon heel de dag door een beetje gerepareerdquote:Op donderdag 7 september 2006 09:38 schreef Backhander het volgende:
dus vnavond om 9 uur gaat iedereen repareren?
Ik heb 's avonds om 9 uur wel wat beters te doenquote:Op donderdag 7 september 2006 11:16 schreef Impry het volgende:
[..]
Mja, er wordt eigenlijk op dit moment gewoon heel de dag door een beetje gerepareerd
okquote:Op donderdag 7 september 2006 11:16 schreef Impry het volgende:
[..]
Mja, er wordt eigenlijk op dit moment gewoon heel de dag door een beetje gerepareerd
'huur een programmeur'quote:Op donderdag 7 september 2006 12:26 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Wie kan me in niet al te moeilijke bewoordingen uitleggen hoe ik zelf een 'tool' kan maken?
quote:
Ook wat witten gedaan.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:08 schreef Catbert het volgende:
Weer wat wit hersteld, en m'n laatste beetje inkt gebruikt om het zwart van het korte steeltje van de F wat te herstellen. Het helaas net niet gehaald. Lijkt erop alsof iemand probeert van de F een P te maken ofzo :S
Ik denk dat je dan beter even kan wachten, en dan naderhand het in één keer oranje maken. Dat kost minder inktquote:Op donderdag 7 september 2006 13:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Net geprobeerd om wat oranje op die P te kladderen maar het werd direct weer overgekladderd met zwart![]()
quote:
Die heb ik overgeverfd.quote:
Daar was ik ook bezig met reparerenquote:Op donderdag 7 september 2006 14:17 schreef BEEEEEEN het volgende:
Net iemand die twee keer van de o probeerde een u te maken met zarte lijn en gelijk 2 keer binnen 1 seconde met rood erover door iemand
Wat ik gedaan heb is de muis DMV van API's te besturen.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:26 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Wie kan me in niet al te moeilijke bewoordingen uitleggen hoe ik zelf een 'tool' kan maken?
nog iemand zit dat nu met mij wit te kleuren zie ikquote:Op donderdag 7 september 2006 16:30 schreef Repeat het volgende:
Ik ga nu het streepje van de F fixen
Ja ik was het ook van plan, maar toen ging ik een groene R weghalen terwijl iemand anders die net aan het tekenen wasquote:Op donderdag 7 september 2006 16:32 schreef Repeat het volgende:
[..]
nog iemand zit dat nu met mij wit te kleuren zie ik
als je de tooltjes gebruikt (en iedereen zou dat doen) heb je allemaal dezelfde kleur oranjequote:Op donderdag 7 september 2006 13:54 schreef BoNi het volgende:
[..]
![]()
Blijft irritant om de juiste kleur oranje te vinden....
nou die tool werkt bij mij niet perfect, ik moet altijd zelf nog wat bijstellen om de goede kleur te vinden.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:38 schreef gateway het volgende:
[..]
als je de tooltjes gebruikt (en iedereen zou dat doen) heb je allemaal dezelfde kleur oranje
Ik gebruik de tools, maar toch zie ik bijna nergens exact dezelfde kleur oranje als ik gebruik.......quote:Op donderdag 7 september 2006 16:38 schreef gateway het volgende:
[..]
als je de tooltjes gebruikt (en iedereen zou dat doen) heb je allemaal dezelfde kleur oranje
handig aangezien zijn ongelimiteerde inkt hebben en wij nietquote:Op donderdag 7 september 2006 16:43 schreef The_Punisher het volgende:
Zojuist 100% besteed aan het logo van V.I.P.
Voornamelijk om fok en zestien.nl geklieder weg te halen.
lijnen kleur ik alleen in, de buitenrand zeg maar laat ik aan mensen over die met vierkanttool ofzo netje de lijn kunnen tekenenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:53 schreef Catbert het volgende:
Heb het idee dat veel mensen de tools niet gebruiken maar toch willen helpen. Zie ook best vaak dat zwarte lijnen gewoon met kraswerk hersteld worden. Niet erg netjes, maar beter dan niks natuurlijk
Ligt het trouwens aan mij of klopt die 66% view voor geen meter?
Wat vind jij de goede kleur oranje dan? De oranje moet juist een beetje licht omdat het anders te veel op het rood lijkt, dus ga vooral niet je eigen kleur oranje verzinnen...quote:Op donderdag 7 september 2006 16:47 schreef Sjippe het volgende:
[..]
nou die tool werkt bij mij niet perfect, ik moet altijd zelf nog wat bijstellen om de goede kleur te vinden.
Ja dat was ik vanmiddag op een computer van het werkquote:Op donderdag 7 september 2006 16:32 schreef Repeat het volgende:
[..]
nog iemand zit dat nu met mij wit te kleuren zie ik
Been there, done that, 92% gebruikt ter reparatiequote:Op donderdag 7 september 2006 19:25 schreef Catbert het volgende:
De O is een beetje een U op dit moment
Ik was er aan begonnen, met repareren dus. Maar inkt was op ....quote:Op donderdag 7 september 2006 19:50 schreef Extraordinaire het volgende:
Weer net lekker met een andere Fokker van FUK, FOK gemaakt.
Overigens, mensen, repareer de K rechtsboven even ;D
Hier niet hoor...quote:Op donderdag 7 september 2006 21:02 schreef Backhander het volgende:
en er staat weeeeeeeeeeeer fuk
En hij is weer roodquote:Op donderdag 7 september 2006 21:30 schreef Webcrowler het volgende:
Iemand is nu de ! zwart aan het maken... Ik heb alleen geen inkt meer om dat te fixen
Weggehaald. (deels)quote:Op donderdag 7 september 2006 22:18 schreef Arctica het volgende:
Linksboven in de F staat 'kill Fok! 8 sept 8 pm, pass it on'
Wie is ons aan het aanvallen?
(kan het niet weghalen want ik heb de tools niet en dan is het een andere rood enzo)
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:30 schreef Mister_Slide het volgende:
Was 't al bekend dat als je inkt bijna op is, je gewoon je linker muisknop ingedrukt kan houden, en dat je dan gewoon door kan kleuren met 0% inkt?
He.. poepquote:Op donderdag 7 september 2006 23:34 schreef Blame het volgende:
[..]
Totdat je op F5 drukt en ziet dat alles wat je vanaf 0% getekend hebt weg is
Ik denk dat Skwuig met die ' ze' iemand anders bedoelt dan Fok! We weten vanaf het begin al dat zij ook Nederlands zijn, en zij weten dat wij dat weten. We hebben zelfs een keer samengewerkt.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:53 schreef fiedel het volgende:
http://www.skwuig.nl/forum/index.php?s=387e77881eee42ba69df9860a04c3843&showtopic=5210&st=150entry225701
"er zijn ook een aantal fora in t nederlands die expres nederlandse fora aanvallen
heb n paar voorbeelden gehad van fok..
ze weten gelukkig niet dat wij nederlands (of nog niet) zijn of anders waren we al gepakt door ze "
nu weten we t dus wel
ik spaar vandaag me inkt wel op tot vanavondquote:Op donderdag 7 september 2006 22:18 schreef Arctica het volgende:
Linksboven in de F staat 'kill Fok! 8 sept 8 pm, pass it on'
Wie is ons aan het aanvallen?
(kan het niet weghalen want ik heb de tools niet en dan is het een andere rood enzo)
Dat weet ik niet eens meer.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:07 schreef Jump het volgende:
Zeg yosander, van waar komt jouw usericon?
Staat in de OP ::)quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ok, vertel, dat wil ik ook!
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:04 schreef Extraordinaire het volgende:
AANSCHOUWT MIJN
FOK <3 VIP
ONDERAAN ONS LOGO
tool gebruikenquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:24 schreef mcDavid het volgende:
hoe krijg je eigenlijk van die nette lijntjes?
Het lukt me!quote:
welke tekst?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:23 schreef fiedel het volgende:
verwijder eerst ff die tekst.. ze zijn de F ook aan t weghalen..
Ik probeerde te bellen en te tekenen tegelijk.. dat ging wat mis... nu staat er 1 witte balkquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:37 schreef jna het volgende:
de lijn van de F weer even gemaakt, nu moet iemand hem nog wit inkleuren
Alles wat je tot nu toe gevraagd hebt staat al in de OPquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:08 schreef mcDavid het volgende:
Ha! Dan zou ik in principe een nieuwe lading inkt kunnen krijgen door het mac-adres van de router te klonen! (dan krijg ik ook een ander IP)
Maar ik ga nu naar mijn ouders dus dat probeer ik een andere keer!
En hoe zit het met de hoeveelheid inkt? gaat dat per hoe lang je inactief bent ofzo?
Waarom kan jij geen andere kleuren gebruiken dan? Of heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:43 schreef Isabeau het volgende:
Jammer dat ik alleen wit en zwart kan gebruiken....heb nu 80% inkt.
Ik heb precies hetzelfde, ik blijf grijs tekenen met die tool.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:12 schreef Isabeau het volgende:
Die kleurentool doet het echt niet bij mij.
Vaag...quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:12 schreef Isabeau het volgende:
Die kleurentool doet het echt niet bij mij.
Maar dan krijg je toch nooit exact de juiste kleur oranje, rood of blauw?quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:20 schreef Webcrowler het volgende:
Vaag...
Maar je kan toch wel handmatig je muis op de goede kleur zetten en dan die kleur gebruiken?
Zo'n probleem is dat nou ook weer niet hoor, beetje andere kleur is niet erg hoor...quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dan krijg je toch nooit exact de juiste kleur oranje, rood of blauw?
Precies het hele pakket wat ik al heb gedownload. Werkt niet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De kleurtool uit http://storage.oxle.com/files/4/Drawball.rar werkt bij mij prachtig! Nooit foute kleuren.
Hij werkt niet als je oranje een enorm grijze tint heeftquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:20 schreef Marsepein het volgende:
Hoe zie je of de kleurtool werkt als er 100 verschillende oranjes gebruikt worden? Wat is dan je referentiekader?
Het was ook niet voor jou bedoeldquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij werkt niet als je oranje een enorm grijze tint heeft
Ik kan er namelijk alleen grijs mee tekenen.
Als ik op een pc ben, ga ik altijd even kijkenquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:26 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Kunnen jullie je hier nou de hele dag mee bezig houden ?
Maar wat is er leuk aan naar tekeningetjes te kijken danquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:30 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Als ik op een pc ben, ga ik altijd even kijken
Ik kijk niet, ik veeg schoonquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:31 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Maar wat is er leuk aan naar tekeningetjes te kijken dan?!
Nee, slechts sporadisch, als ik écht niks te doen heb en het topic zie staan, haal ik even iets weg.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:26 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Kunnen jullie je hier nou de hele dag mee bezig houden ?
Daar was ik bij, met dat oranjequote:Op zaterdag 9 september 2006 00:07 schreef mg794613 het volgende:
het wit in de f een beetje opgeschoont
geen flash?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:27 schreef Isabeau het volgende:
Drawball werkt trouwens niet op mijn werk. Iemand een idee waar dat door komt en hoe ik dat kan veranderen?
Maarja, op je werk moet je ook werken hequote:Op zaterdag 9 september 2006 02:41 schreef Isabeau het volgende:
Grootste kans dat dat het is en ik kan het hier ook niet installeren.
Op jouw werk zekerquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:44 schreef Repeat het volgende:
Maarja, op je werk moet je ook werken he
doe mij ook zo'n "baan"quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op jouw werk zekerIk werk amper in de nachtdienst en mag gewoon onbeperkt internetten, dvd's kijken etc.
Dat is dan wel weer jammer ja.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:55 schreef Isabeau het volgende:
En je kan dus geen drawball doen.
In het ziekenhuis toch?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op jouw werk zekerIk werk amper in de nachtdienst en mag gewoon onbeperkt internetten, dvd's kijken etc.
Knap dat je door aan de O te werken van Fok, Fok! kunt makenquote:Op zaterdag 9 september 2006 09:24 schreef ZigoSOS het volgende:
Was net samen met een andere de O aan het veranderen, er stond FOK, nu heb ik er samen met iemand anders weer FOK! van gemaakt
': - )'
'goed zo!'
'wij rulen'
'zeker'
Ik zag hetquote:Op zaterdag 9 september 2006 09:50 schreef RSH11 het volgende:
Ik heb de stomste actie van de week! Maakte net de hele linkerbovenhoek van de F zwart
quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:50 schreef RSH11 het volgende:
Ik heb de stomste actie van de week! Maakte net de hele linkerbovenhoek van de F zwart
dat was ik!quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:24 schreef ZigoSOS het volgende:
Was net samen met een andere de O aan het veranderen, er stond FOK, nu heb ik er samen met iemand anders weer FOK! van gemaakt
'goed zo!'
'wij rulen'
'zeker'
Ik zag het net te laat, had net mijn 15,1% besteed aan groene stippen in de K weg te werken.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:52 schreef NordicBlue het volgende:
iemand moet even het boveste stukje van de O herstellen ,z it iemand doorheen te krassen
Ik was ook bezig.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:27 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb weer enigsinds van de U een O gemaakt, wie hielp mij?
Ik was ook bezigquote:Op zaterdag 9 september 2006 11:27 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb weer enigsinds van de U een O gemaakt, wie hielp mij?
Je moet uitkijken dat je niet te dicht bij de rand van de 'ball' de begin- of eindhoek zet, want dan kan ie gaan scrollen bij het tekenen. Dan maar liever twee kleinere vierkanten i.p.v. één grote!quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:07 schreef B.A.Trix het volgende:
Hebben jullie ook dat die vierkant tool zomaar opeens ergens begint?? ( dus niet bij de punt waar jij wilt??) Bij mij doet ie dat best vaak..Was net bezig met het wit van de F, schiet ie opeens door naar het rood. Allemaal witte krassen op het rood.![]()
Doe dat nou niet... ze waren net overal even dik, en ik vind nóg dikker ook niet zo mooi...quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:53 schreef Jump het volgende:
Met de inkt die ik krijg maar ik die zwarte randen overal wat dikker, dez emorgen de binnenkant van de O gedaan, zojusit de bovenkant gedaan
De stakkers, met wél 4787 geregistreerde users tegenover bijna 160.000quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:27 schreef -jos- het volgende:
Themepark heeft nu ook een logo:
http://www.drawball.com/4jvbh3v
En dit stond net in ons logo:
[afbeelding]
Helaas, die is voor mij. Niet ontopic, maar toch. Ik moest het even kwijtquote:Op zaterdag 9 september 2006 09:50 schreef RSH11 het volgende:
Ik heb de stomste actie van de week!
equote:Op zaterdag 9 september 2006 14:24 schreef mcDavid het volgende:
Wat stond er in dat bericht van TP.nl?
ik zal er ff 22% wit overheen gooien!
en idd dat gepruts is verspilling
-edit-
oh iemand is me voor
ik heb daar uiteindelijk maar een heel klein stukje gepoetst hoor! Maar breng je resterende inkt ff naar de U Oquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:48 schreef dubidub het volgende:
[..]
e
Wij waren daar samen bezig, kutwerk, beetje de lijntjes moeten volgen :p op een gegeven moment ben ik maar met grote vlakken die zooi weg gaan halen![]()
Hoer je moeder fokgool!quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:54 schreef fiedel het volgende:
zucht.. er maakte weer iemand van de O een U.. fix k m.. gaatie over alles heen zitten krassen..![]()
Whehe daar ben ik ook bezigquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoer je moeder fokgool!
Ik laat hem maar ff uitspelen!
Homoquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:14 schreef Cart_man het volgende:
Presentje achtergelaten.
Ikquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:15 schreef mcDavid het volgende:
Welke bolo zit er onder in de O te strepen?
Gebruik ff de auto-vierkant-tekenaar uit de OP!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |