Het was ook niet voor jou bedoeldquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij werkt niet als je oranje een enorm grijze tint heeft
Ik kan er namelijk alleen grijs mee tekenen.
Als ik op een pc ben, ga ik altijd even kijkenquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:26 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Kunnen jullie je hier nou de hele dag mee bezig houden ?
Maar wat is er leuk aan naar tekeningetjes te kijken danquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:30 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Als ik op een pc ben, ga ik altijd even kijken
Ik kijk niet, ik veeg schoonquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:31 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Maar wat is er leuk aan naar tekeningetjes te kijken dan?!
Nee, slechts sporadisch, als ik écht niks te doen heb en het topic zie staan, haal ik even iets weg.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:26 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Kunnen jullie je hier nou de hele dag mee bezig houden ?
Daar was ik bij, met dat oranjequote:Op zaterdag 9 september 2006 00:07 schreef mg794613 het volgende:
het wit in de f een beetje opgeschoont
geen flash?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:27 schreef Isabeau het volgende:
Drawball werkt trouwens niet op mijn werk. Iemand een idee waar dat door komt en hoe ik dat kan veranderen?
Maarja, op je werk moet je ook werken hequote:Op zaterdag 9 september 2006 02:41 schreef Isabeau het volgende:
Grootste kans dat dat het is en ik kan het hier ook niet installeren.
Op jouw werk zekerquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:44 schreef Repeat het volgende:
Maarja, op je werk moet je ook werken he
doe mij ook zo'n "baan"quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op jouw werk zekerIk werk amper in de nachtdienst en mag gewoon onbeperkt internetten, dvd's kijken etc.
Dat is dan wel weer jammer ja.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:55 schreef Isabeau het volgende:
En je kan dus geen drawball doen.
In het ziekenhuis toch?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op jouw werk zekerIk werk amper in de nachtdienst en mag gewoon onbeperkt internetten, dvd's kijken etc.
Knap dat je door aan de O te werken van Fok, Fok! kunt makenquote:Op zaterdag 9 september 2006 09:24 schreef ZigoSOS het volgende:
Was net samen met een andere de O aan het veranderen, er stond FOK, nu heb ik er samen met iemand anders weer FOK! van gemaakt
': - )'
'goed zo!'
'wij rulen'
'zeker'
Ik zag hetquote:Op zaterdag 9 september 2006 09:50 schreef RSH11 het volgende:
Ik heb de stomste actie van de week! Maakte net de hele linkerbovenhoek van de F zwart
quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:50 schreef RSH11 het volgende:
Ik heb de stomste actie van de week! Maakte net de hele linkerbovenhoek van de F zwart
dat was ik!quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:24 schreef ZigoSOS het volgende:
Was net samen met een andere de O aan het veranderen, er stond FOK, nu heb ik er samen met iemand anders weer FOK! van gemaakt
'goed zo!'
'wij rulen'
'zeker'
Ik zag het net te laat, had net mijn 15,1% besteed aan groene stippen in de K weg te werken.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:52 schreef NordicBlue het volgende:
iemand moet even het boveste stukje van de O herstellen ,z it iemand doorheen te krassen
Ik was ook bezig.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:27 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb weer enigsinds van de U een O gemaakt, wie hielp mij?
Ik was ook bezigquote:Op zaterdag 9 september 2006 11:27 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb weer enigsinds van de U een O gemaakt, wie hielp mij?
Je moet uitkijken dat je niet te dicht bij de rand van de 'ball' de begin- of eindhoek zet, want dan kan ie gaan scrollen bij het tekenen. Dan maar liever twee kleinere vierkanten i.p.v. één grote!quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:07 schreef B.A.Trix het volgende:
Hebben jullie ook dat die vierkant tool zomaar opeens ergens begint?? ( dus niet bij de punt waar jij wilt??) Bij mij doet ie dat best vaak..Was net bezig met het wit van de F, schiet ie opeens door naar het rood. Allemaal witte krassen op het rood.![]()
Doe dat nou niet... ze waren net overal even dik, en ik vind nóg dikker ook niet zo mooi...quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:53 schreef Jump het volgende:
Met de inkt die ik krijg maar ik die zwarte randen overal wat dikker, dez emorgen de binnenkant van de O gedaan, zojusit de bovenkant gedaan
De stakkers, met wél 4787 geregistreerde users tegenover bijna 160.000quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:27 schreef -jos- het volgende:
Themepark heeft nu ook een logo:
http://www.drawball.com/4jvbh3v
En dit stond net in ons logo:
[afbeelding]
Helaas, die is voor mij. Niet ontopic, maar toch. Ik moest het even kwijtquote:Op zaterdag 9 september 2006 09:50 schreef RSH11 het volgende:
Ik heb de stomste actie van de week!
equote:Op zaterdag 9 september 2006 14:24 schreef mcDavid het volgende:
Wat stond er in dat bericht van TP.nl?
ik zal er ff 22% wit overheen gooien!
en idd dat gepruts is verspilling
-edit-
oh iemand is me voor
ik heb daar uiteindelijk maar een heel klein stukje gepoetst hoor! Maar breng je resterende inkt ff naar de U Oquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:48 schreef dubidub het volgende:
[..]
e
Wij waren daar samen bezig, kutwerk, beetje de lijntjes moeten volgen :p op een gegeven moment ben ik maar met grote vlakken die zooi weg gaan halen![]()
Hoer je moeder fokgool!quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:54 schreef fiedel het volgende:
zucht.. er maakte weer iemand van de O een U.. fix k m.. gaatie over alles heen zitten krassen..![]()
Whehe daar ben ik ook bezigquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoer je moeder fokgool!
Ik laat hem maar ff uitspelen!
Homoquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:14 schreef Cart_man het volgende:
Presentje achtergelaten.
Ikquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:15 schreef mcDavid het volgende:
Welke bolo zit er onder in de O te strepen?
Gebruik ff de auto-vierkant-tekenaar uit de OP!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |