Het was ook niet voor jou bedoeldquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij werkt niet als je oranje een enorm grijze tint heeft
Ik kan er namelijk alleen grijs mee tekenen.
Als ik op een pc ben, ga ik altijd even kijkenquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:26 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Kunnen jullie je hier nou de hele dag mee bezig houden ?
Maar wat is er leuk aan naar tekeningetjes te kijken danquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:30 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Als ik op een pc ben, ga ik altijd even kijken
Ik kijk niet, ik veeg schoonquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:31 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Maar wat is er leuk aan naar tekeningetjes te kijken dan?!
Nee, slechts sporadisch, als ik écht niks te doen heb en het topic zie staan, haal ik even iets weg.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:26 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Kunnen jullie je hier nou de hele dag mee bezig houden ?
Daar was ik bij, met dat oranjequote:Op zaterdag 9 september 2006 00:07 schreef mg794613 het volgende:
het wit in de f een beetje opgeschoont
geen flash?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:27 schreef Isabeau het volgende:
Drawball werkt trouwens niet op mijn werk. Iemand een idee waar dat door komt en hoe ik dat kan veranderen?
Maarja, op je werk moet je ook werken hequote:Op zaterdag 9 september 2006 02:41 schreef Isabeau het volgende:
Grootste kans dat dat het is en ik kan het hier ook niet installeren.
Op jouw werk zekerquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:44 schreef Repeat het volgende:
Maarja, op je werk moet je ook werken he
doe mij ook zo'n "baan"quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op jouw werk zekerIk werk amper in de nachtdienst en mag gewoon onbeperkt internetten, dvd's kijken etc.
Dat is dan wel weer jammer ja.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:55 schreef Isabeau het volgende:
En je kan dus geen drawball doen.
In het ziekenhuis toch?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op jouw werk zekerIk werk amper in de nachtdienst en mag gewoon onbeperkt internetten, dvd's kijken etc.
Knap dat je door aan de O te werken van Fok, Fok! kunt makenquote:Op zaterdag 9 september 2006 09:24 schreef ZigoSOS het volgende:
Was net samen met een andere de O aan het veranderen, er stond FOK, nu heb ik er samen met iemand anders weer FOK! van gemaakt
': - )'
': - )'
'goed zo!'
'wij rulen'
'zeker'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |