Ja dat was ik vanmiddag op een computer van het werkquote:Op donderdag 7 september 2006 16:32 schreef Repeat het volgende:
[..]
nog iemand zit dat nu met mij wit te kleuren zie ik
Been there, done that, 92% gebruikt ter reparatiequote:Op donderdag 7 september 2006 19:25 schreef Catbert het volgende:
De O is een beetje een U op dit moment
Ik was er aan begonnen, met repareren dus. Maar inkt was op ....quote:Op donderdag 7 september 2006 19:50 schreef Extraordinaire het volgende:
Weer net lekker met een andere Fokker van FUK, FOK gemaakt.
Overigens, mensen, repareer de K rechtsboven even ;D
Hier niet hoor...quote:Op donderdag 7 september 2006 21:02 schreef Backhander het volgende:
en er staat weeeeeeeeeeeer fuk
En hij is weer roodquote:Op donderdag 7 september 2006 21:30 schreef Webcrowler het volgende:
Iemand is nu de ! zwart aan het maken... Ik heb alleen geen inkt meer om dat te fixen
Weggehaald. (deels)quote:Op donderdag 7 september 2006 22:18 schreef Arctica het volgende:
Linksboven in de F staat 'kill Fok! 8 sept 8 pm, pass it on'
Wie is ons aan het aanvallen?
(kan het niet weghalen want ik heb de tools niet en dan is het een andere rood enzo)
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:30 schreef Mister_Slide het volgende:
Was 't al bekend dat als je inkt bijna op is, je gewoon je linker muisknop ingedrukt kan houden, en dat je dan gewoon door kan kleuren met 0% inkt?
He.. poepquote:Op donderdag 7 september 2006 23:34 schreef Blame het volgende:
[..]
Totdat je op F5 drukt en ziet dat alles wat je vanaf 0% getekend hebt weg is
Ik denk dat Skwuig met die ' ze' iemand anders bedoelt dan Fok! We weten vanaf het begin al dat zij ook Nederlands zijn, en zij weten dat wij dat weten. We hebben zelfs een keer samengewerkt.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:53 schreef fiedel het volgende:
http://www.skwuig.nl/forum/index.php?s=387e77881eee42ba69df9860a04c3843&showtopic=5210&st=150entry225701
"er zijn ook een aantal fora in t nederlands die expres nederlandse fora aanvallen
heb n paar voorbeelden gehad van fok..
ze weten gelukkig niet dat wij nederlands (of nog niet) zijn of anders waren we al gepakt door ze "
nu weten we t dus wel
ik spaar vandaag me inkt wel op tot vanavondquote:Op donderdag 7 september 2006 22:18 schreef Arctica het volgende:
Linksboven in de F staat 'kill Fok! 8 sept 8 pm, pass it on'
Wie is ons aan het aanvallen?
(kan het niet weghalen want ik heb de tools niet en dan is het een andere rood enzo)
Dat weet ik niet eens meer.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:07 schreef Jump het volgende:
Zeg yosander, van waar komt jouw usericon?
Staat in de OP ::)quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ok, vertel, dat wil ik ook!
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:04 schreef Extraordinaire het volgende:
AANSCHOUWT MIJN
FOK <3 VIP
ONDERAAN ONS LOGO
tool gebruikenquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:24 schreef mcDavid het volgende:
hoe krijg je eigenlijk van die nette lijntjes?
Het lukt me!quote:
welke tekst?quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:23 schreef fiedel het volgende:
verwijder eerst ff die tekst.. ze zijn de F ook aan t weghalen..
Ik probeerde te bellen en te tekenen tegelijk.. dat ging wat mis... nu staat er 1 witte balkquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:37 schreef jna het volgende:
de lijn van de F weer even gemaakt, nu moet iemand hem nog wit inkleuren
Alles wat je tot nu toe gevraagd hebt staat al in de OPquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:08 schreef mcDavid het volgende:
Ha! Dan zou ik in principe een nieuwe lading inkt kunnen krijgen door het mac-adres van de router te klonen! (dan krijg ik ook een ander IP)
Maar ik ga nu naar mijn ouders dus dat probeer ik een andere keer!
En hoe zit het met de hoeveelheid inkt? gaat dat per hoe lang je inactief bent ofzo?
Waarom kan jij geen andere kleuren gebruiken dan? Of heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:43 schreef Isabeau het volgende:
Jammer dat ik alleen wit en zwart kan gebruiken....heb nu 80% inkt.
Ik heb precies hetzelfde, ik blijf grijs tekenen met die tool.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:12 schreef Isabeau het volgende:
Die kleurentool doet het echt niet bij mij.
Vaag...quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:12 schreef Isabeau het volgende:
Die kleurentool doet het echt niet bij mij.
Maar dan krijg je toch nooit exact de juiste kleur oranje, rood of blauw?quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:20 schreef Webcrowler het volgende:
Vaag...
Maar je kan toch wel handmatig je muis op de goede kleur zetten en dan die kleur gebruiken?
Zo'n probleem is dat nou ook weer niet hoor, beetje andere kleur is niet erg hoor...quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dan krijg je toch nooit exact de juiste kleur oranje, rood of blauw?
Precies het hele pakket wat ik al heb gedownload. Werkt niet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De kleurtool uit http://storage.oxle.com/files/4/Drawball.rar werkt bij mij prachtig! Nooit foute kleuren.
Hij werkt niet als je oranje een enorm grijze tint heeftquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:20 schreef Marsepein het volgende:
Hoe zie je of de kleurtool werkt als er 100 verschillende oranjes gebruikt worden? Wat is dan je referentiekader?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |