Ja dat was ik vanmiddag op een computer van het werkquote:Op donderdag 7 september 2006 16:32 schreef Repeat het volgende:
[..]
nog iemand zit dat nu met mij wit te kleuren zie ik
Been there, done that, 92% gebruikt ter reparatiequote:Op donderdag 7 september 2006 19:25 schreef Catbert het volgende:
De O is een beetje een U op dit moment
Ik was er aan begonnen, met repareren dus. Maar inkt was op ....quote:Op donderdag 7 september 2006 19:50 schreef Extraordinaire het volgende:
Weer net lekker met een andere Fokker van FUK, FOK gemaakt.
Overigens, mensen, repareer de K rechtsboven even ;D
Hier niet hoor...quote:Op donderdag 7 september 2006 21:02 schreef Backhander het volgende:
en er staat weeeeeeeeeeeer fuk
En hij is weer roodquote:Op donderdag 7 september 2006 21:30 schreef Webcrowler het volgende:
Iemand is nu de ! zwart aan het maken... Ik heb alleen geen inkt meer om dat te fixen
Weggehaald. (deels)quote:Op donderdag 7 september 2006 22:18 schreef Arctica het volgende:
Linksboven in de F staat 'kill Fok! 8 sept 8 pm, pass it on'
Wie is ons aan het aanvallen?
(kan het niet weghalen want ik heb de tools niet en dan is het een andere rood enzo)
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:30 schreef Mister_Slide het volgende:
Was 't al bekend dat als je inkt bijna op is, je gewoon je linker muisknop ingedrukt kan houden, en dat je dan gewoon door kan kleuren met 0% inkt?
He.. poepquote:Op donderdag 7 september 2006 23:34 schreef Blame het volgende:
[..]
Totdat je op F5 drukt en ziet dat alles wat je vanaf 0% getekend hebt weg is
Ik denk dat Skwuig met die ' ze' iemand anders bedoelt dan Fok! We weten vanaf het begin al dat zij ook Nederlands zijn, en zij weten dat wij dat weten. We hebben zelfs een keer samengewerkt.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:53 schreef fiedel het volgende:
http://www.skwuig.nl/forum/index.php?s=387e77881eee42ba69df9860a04c3843&showtopic=5210&st=150entry225701
"er zijn ook een aantal fora in t nederlands die expres nederlandse fora aanvallen
heb n paar voorbeelden gehad van fok..
ze weten gelukkig niet dat wij nederlands (of nog niet) zijn of anders waren we al gepakt door ze "
nu weten we t dus wel
ik spaar vandaag me inkt wel op tot vanavondquote:Op donderdag 7 september 2006 22:18 schreef Arctica het volgende:
Linksboven in de F staat 'kill Fok! 8 sept 8 pm, pass it on'
Wie is ons aan het aanvallen?
(kan het niet weghalen want ik heb de tools niet en dan is het een andere rood enzo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |