nog iemand zit dat nu met mij wit te kleuren zie ikquote:Op donderdag 7 september 2006 16:30 schreef Repeat het volgende:
Ik ga nu het streepje van de F fixen
Ja ik was het ook van plan, maar toen ging ik een groene R weghalen terwijl iemand anders die net aan het tekenen wasquote:Op donderdag 7 september 2006 16:32 schreef Repeat het volgende:
[..]
nog iemand zit dat nu met mij wit te kleuren zie ik
als je de tooltjes gebruikt (en iedereen zou dat doen) heb je allemaal dezelfde kleur oranjequote:Op donderdag 7 september 2006 13:54 schreef BoNi het volgende:
[..]
![]()
Blijft irritant om de juiste kleur oranje te vinden....
nou die tool werkt bij mij niet perfect, ik moet altijd zelf nog wat bijstellen om de goede kleur te vinden.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:38 schreef gateway het volgende:
[..]
als je de tooltjes gebruikt (en iedereen zou dat doen) heb je allemaal dezelfde kleur oranje
Ik gebruik de tools, maar toch zie ik bijna nergens exact dezelfde kleur oranje als ik gebruik.......quote:Op donderdag 7 september 2006 16:38 schreef gateway het volgende:
[..]
als je de tooltjes gebruikt (en iedereen zou dat doen) heb je allemaal dezelfde kleur oranje
handig aangezien zijn ongelimiteerde inkt hebben en wij nietquote:Op donderdag 7 september 2006 16:43 schreef The_Punisher het volgende:
Zojuist 100% besteed aan het logo van V.I.P.
Voornamelijk om fok en zestien.nl geklieder weg te halen.
lijnen kleur ik alleen in, de buitenrand zeg maar laat ik aan mensen over die met vierkanttool ofzo netje de lijn kunnen tekenenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:53 schreef Catbert het volgende:
Heb het idee dat veel mensen de tools niet gebruiken maar toch willen helpen. Zie ook best vaak dat zwarte lijnen gewoon met kraswerk hersteld worden. Niet erg netjes, maar beter dan niks natuurlijk
Ligt het trouwens aan mij of klopt die 66% view voor geen meter?
Wat vind jij de goede kleur oranje dan? De oranje moet juist een beetje licht omdat het anders te veel op het rood lijkt, dus ga vooral niet je eigen kleur oranje verzinnen...quote:Op donderdag 7 september 2006 16:47 schreef Sjippe het volgende:
[..]
nou die tool werkt bij mij niet perfect, ik moet altijd zelf nog wat bijstellen om de goede kleur te vinden.
Ja dat was ik vanmiddag op een computer van het werkquote:Op donderdag 7 september 2006 16:32 schreef Repeat het volgende:
[..]
nog iemand zit dat nu met mij wit te kleuren zie ik
Been there, done that, 92% gebruikt ter reparatiequote:Op donderdag 7 september 2006 19:25 schreef Catbert het volgende:
De O is een beetje een U op dit moment
Ik was er aan begonnen, met repareren dus. Maar inkt was op ....quote:Op donderdag 7 september 2006 19:50 schreef Extraordinaire het volgende:
Weer net lekker met een andere Fokker van FUK, FOK gemaakt.
Overigens, mensen, repareer de K rechtsboven even ;D
Hier niet hoor...quote:Op donderdag 7 september 2006 21:02 schreef Backhander het volgende:
en er staat weeeeeeeeeeeer fuk
En hij is weer roodquote:Op donderdag 7 september 2006 21:30 schreef Webcrowler het volgende:
Iemand is nu de ! zwart aan het maken... Ik heb alleen geen inkt meer om dat te fixen
Weggehaald. (deels)quote:Op donderdag 7 september 2006 22:18 schreef Arctica het volgende:
Linksboven in de F staat 'kill Fok! 8 sept 8 pm, pass it on'
Wie is ons aan het aanvallen?
(kan het niet weghalen want ik heb de tools niet en dan is het een andere rood enzo)
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:30 schreef Mister_Slide het volgende:
Was 't al bekend dat als je inkt bijna op is, je gewoon je linker muisknop ingedrukt kan houden, en dat je dan gewoon door kan kleuren met 0% inkt?
He.. poepquote:Op donderdag 7 september 2006 23:34 schreef Blame het volgende:
[..]
Totdat je op F5 drukt en ziet dat alles wat je vanaf 0% getekend hebt weg is
Ik denk dat Skwuig met die ' ze' iemand anders bedoelt dan Fok! We weten vanaf het begin al dat zij ook Nederlands zijn, en zij weten dat wij dat weten. We hebben zelfs een keer samengewerkt.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:53 schreef fiedel het volgende:
http://www.skwuig.nl/forum/index.php?s=387e77881eee42ba69df9860a04c3843&showtopic=5210&st=150entry225701
"er zijn ook een aantal fora in t nederlands die expres nederlandse fora aanvallen
heb n paar voorbeelden gehad van fok..
ze weten gelukkig niet dat wij nederlands (of nog niet) zijn of anders waren we al gepakt door ze "
nu weten we t dus wel
ik spaar vandaag me inkt wel op tot vanavondquote:Op donderdag 7 september 2006 22:18 schreef Arctica het volgende:
Linksboven in de F staat 'kill Fok! 8 sept 8 pm, pass it on'
Wie is ons aan het aanvallen?
(kan het niet weghalen want ik heb de tools niet en dan is het een andere rood enzo)
Dat weet ik niet eens meer.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:07 schreef Jump het volgende:
Zeg yosander, van waar komt jouw usericon?
Staat in de OP ::)quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ok, vertel, dat wil ik ook!
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:04 schreef Extraordinaire het volgende:
AANSCHOUWT MIJN
FOK <3 VIP
ONDERAAN ONS LOGO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |