Oeiquote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 11:48 schreef apestaartje het volgende:
Maar dat zijn geen beroemdheden, hè.
(Neemt niet weg dat ik nare 1997-flashbacks krijg bij beide foto's. Toen iedereen in zijn Aussie liep te stuiteren op van die teringherrie.)
quote:Op donderdag 7 september 2006 11:34 schreef P-azz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
bron www.partyflock.nl
Hoe die Joling ook echt kijktquote:Op woensdag 13 september 2006 10:39 schreef P-azz het volgende:
Hoe fout wil je ze hebben?
[afbeelding]
zo staan ze in Tsjechie ook langs de weg te tippelenquote:Op woensdag 13 september 2006 17:26 schreef Nuna het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vanessa Minnillo
[afbeelding]
Ming Na (uit ER)
[afbeelding]
Nicky Hilton
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 september 2006 00:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
zo staan ze in Tsjechie ook langs de weg te tippelen
Dat is niet Nas in ieder geval:)quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:34 schreef rena het volgende:
Volgens mij is dit gewoon haar man, is ook een rapper. Nas of zoiets.![]()
Waarom weet ik dat![]()
dat is toch die doos die dr ondergoed iedere keer kwijt is?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:17 schreef One_conundrum het volgende:
en ze heeft geen BH aan terwijl haar shirt doorschijnt . . .
Lindsay dus . . .
Ze kijkt altijd alsof ze op het punt staat om in huilen uit te barsten.....quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:42 schreef -ladybird- het volgende:
Ik snap niet dat ze elke keer zo'n rare bek trekt....
Zou ik ook hebben als ik zo'n outift aan had...quote:Op zondag 17 september 2006 00:00 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Ze kijkt altijd alsof ze op het punt staat om in huilen uit te barsten.....![]()
Die vuilniszak die ze aanheeft zal ongetwijfeld vrij duur zijnquote:Op zondag 17 september 2006 13:17 schreef Michellee het volgende:
Zoveel geld, en er zo uitzien......![]()
En die make-up!quote:Op zondag 17 september 2006 13:17 schreef Michellee het volgende:
Zoveel geld, en er zo uitzien......![]()
Ik dacht dat die gast vroeger trainde, daar is ook weinig van over gebleven zeg op die groeistrepen na.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:46 schreef SEMTEX het volgende:
Kelis & Tracy Morgan (?)
[afbeelding]
Volgens mij snoept ze van de drugs.quote:Op zondag 17 september 2006 00:00 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Ze kijkt altijd alsof ze op het punt staat om in huilen uit te barsten.....![]()
Inderdaad jaquote:Op donderdag 28 september 2006 20:33 schreef Maneki.Neko het volgende:
Heeft Paris haar laarzen nou verkeerd om aan?
Het maakt mij niet uit. Ik neuk al die slecht geklede mokkels in dit topic als ik de kans krijg.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:25 schreef melismay het volgende:
Dat groepje van P. Diddy vind ik nog niet eens zo heel lelijk gekleed
OMG That's just scary!quote:
Off-topicquote:Op vrijdag 29 september 2006 08:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit. Ik neuk al die slecht geklede mokkels in dit topic als ik de kans krijg.![]()
Vooral dat subtiele stukje borst doet het hemquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:09 schreef SEMTEX het volgende:
WTF zijn de slechtzittende broekpakken weer in de mode?
Toch heeft ze een gruwelijk goed figuur voor haar leeftijd. Daar kunnen genoeg 15 jarigen nog een puntje aan zuigen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:00 schreef rena het volgende:
Ik heb het idee dat Janet Jackson nou niet echt super gelukkig is sinds ze zo veel afgevallen is. Op alle foto's die ik gezien heb ziet ze er een beetje mat uit![]()
Wat dacht je van fotoshop???????quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:04 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Toch heeft ze een gruwelijk goed figuur voor haar leeftijd. Daar kunnen genoeg 15 jarigen nog een puntje aan zuigen.
Ik zeg toch niks over haar figuur? Ik vind alleen haar uitstraling kut geworden sinds ze zo is afgevallen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:04 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Toch heeft ze een gruwelijk goed figuur voor haar leeftijd. Daar kunnen genoeg 15 jarigen nog een puntje aan zuigen.
Opzich wel een okaye jurk, maar het staat beide gewoon niet plus ze hebben verkeerde schoenen erbij aan.quote:
well saidquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:13 schreef bloodymary het volgende:
De outfit even buiten beschouwing gelaten, ziet dat er wel goed uit, en dat is geen fotoshop!
quote:
In die bikini zou ik nog niet dood gevonden willen worden. Dat is wat er mis mee is.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:20 schreef beatmeisje het volgende:
Ik snap ook niet wat er mis is met die bikini-foto eronder, trouwens![]()
nicky heeft er wel goede schoenen bij aan hoor.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Opzich wel een okaye jurk, maar het staat beide gewoon niet plus ze hebben verkeerde schoenen erbij aan.
OMG, Janet is net een opblaaspop, die hele familie Jackson is gestoordquote:Op vrijdag 29 september 2006 08:39 schreef Nuna het volgende:
Gwen Stefani
[afbeelding]
Janet Jackson
[afbeelding]
Nee nee, ze word echt te oud!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:39 schreef MadGuy het volgende:
Ze word ook te oud is een kul-argument.
wie is zij dan???quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:38 schreef Zeeltje het volgende:
[afbeelding]
niet echt een outfit maar ja
wat een aardappelzak.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:15 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Maria Bello op, heel toepasselijk, het Hollywood Hot Moms Soiree
![]()
Ja, ze speelt Roxie Hart in de musical Chicago. En heel lelijk vind ik het niet opzich.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:05 schreef Evil-Cherry het volgende:
Dat is toch haar kostuum voor een of ander toneelstuk/musical waar ze in speelt?
Plaatje:quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:25 schreef schatje het volgende:
check wat Madonna aan heeft in haar nieuwste video
Als het overduidelijk is, hoeft het voor mij niet. Ik bedoel, iedereen weet wel wie Paris isquote:
Ja precies. Paris en Jessica kent iedereen welquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:53 schreef Nuna het volgende:
[..]
Als het overduidelijk is, hoeft het voor mij niet. Ik bedoel, iedereen weet wel wie Paris isMaar de namen van hierboven weet ik ook zo niet.
Is die onderste niet Jordan?
Zijn ze zelf blind of zo...?quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De bovenste zou een ontplofte Queen Latifah kunnen zijn, de man met de extensions gekleed in schermdoek is George Clinton.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:52 schreef Liejannuh het volgende:
Wie zijn dit?
haha, een ontplofte queen latifah, of een afgeslankte aretha franklin.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:01 schreef dwerg het volgende:
[..]
De bovenste zou een ontplofte Queen Latifah kunnen zijn, de man met de extensions gekleed in schermdoek is George Clinton.
Volgens mij is het tuigje dat ze om heeft meer het bizarre aan haar outfit.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:55 schreef bladibladibla het volgende:
Ik vind die outift van Sienna Miller best leuk eigenlijk![]()
Alleen de laarzen over die broek vind ik lelijk, maar verder staat het haar wel.
"Do these pants make me look gay?"quote:
Ze is ook vergeten:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze is onder andere vergeten een rok/broek aan te trekken...
[afbeelding]
In de panty zit zelfs een gat.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze is vergeten een rok/broek aan te trekken...
[afbeelding]
Misschien had ze er een aan getrokken, maar is die onderweg van haar kont gegleden......quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een afschuwelijke broek zegquote:
Vreselijk zeg, net een crackhoertje.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:08 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 15:39 schreef Radegast het volgende:
Alyssa Milano.
[afbeelding]
Nou ben ik geen bioloog, maar zitten die vleugels niet verkeerd om?![]()
mee eens.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:40 schreef starry-night het volgende:
sommige mensen denken echt omdat ze beroemd zijn dat ze alles aan kunnen trekken en dan nog serieus genomen worden..wie kan nu nog bv madonna serieus nemen?! Ze trekt belachelijke pakjes aan terwijl (vind ik) ze daar nu toch wel te oud voor is..het ziet er niet uit..
Ooh.. maar Alyssa blijft bloed- en bloedmooi.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:39 schreef Radegast het volgende:
Alyssa Milano.
[afbeelding]
Nou ben ik geen bioloog, maar zitten die vleugels niet verkeerd om?![]()
Hahahahahahahahah, die plooi lijkt wel een extra vetrol!!quote:Op maandag 6 november 2006 20:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
Oké, niet schrikken maar dit is echt zo lelijk (en dan heb ik het niet eens over de haarkleur)
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar moest ik ook meteen aan denkenquote:Op maandag 6 november 2006 21:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Hahahahahahahahah, die plooi lijkt wel een extra vetrol!!
Klopt. Ze heeft eigenlijk allemaal mooie kledingstukken aan, alleen is de combi niet zo geslaagd. Die rechte jas en die frivole jurk en dan ook nog eens van die laarsjes...quote:Op donderdag 9 november 2006 18:30 schreef Muis006 het volgende:
Die outfit van Sandra Bullock is niet eens zo erg.. past wel bij d'r
Vind ik ookquote:Op donderdag 9 november 2006 18:30 schreef Muis006 het volgende:
Die outfit van Sandra Bullock is niet eens zo erg.. past wel bij d'r
helemaal mee eens. allemaal leuke dingen, maar de combinatiequote:Op donderdag 9 november 2006 19:59 schreef Serendips het volgende:
[..]
Klopt. Ze heeft eigenlijk allemaal mooie kledingstukken aan, alleen is de combi niet zo geslaagd. Die rechte jas en die frivole jurk en dan ook nog eens van die laarsjes...
Ze had beter de jurk zonder jas en met open schoentjes kunnen dragen.
De jas en de laarsjes combineren dan wel weer prima, maar met een andere jurk...
quote:Op maandag 6 november 2006 20:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
Oké, niet schrikken maar dit is echt zo lelijk (en dan heb ik het niet eens over de haarkleur)
[afbeelding]
[afbeelding]
hoe kom je erop??quote:Op zondag 12 november 2006 14:55 schreef parvati het volgende:
scarlett johanson lijkt op booboobear![]()
[afbeelding]
3e van links
Je hebt nog gelijk ookquote:Op zondag 12 november 2006 14:55 schreef parvati het volgende:
scarlett johanson lijkt op booboobear![]()
[afbeelding]
3e van links
kvind die best leukquote:
Eenschquote:Op zondag 19 november 2006 22:02 schreef Reuznkind_ het volgende:
[..]
kvind die best leuk
die trui van britney
en die hele outfit van mary kate, op de schoenen na
Wat is dit? OMG, die schoenen!quote:Op maandag 20 november 2006 16:12 schreef ilsepielse het volgende:
[afbeelding]
Keanu Reeves kon niet kiezen geloof ik...
Jeeeeezus, heeft paris nu alweer een nieuw huisdiertjequote:Op vrijdag 24 november 2006 20:29 schreef Smash-it het volgende:
het jurkje van britney, ik zeg nee
[afbeelding]
Trailertrashquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:29 schreef Smash-it het volgende:
[afbeelding]
Nou, gewoon normaal figuur lijkt me zo?quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:36 schreef zoeperzazke het volgende:
die jurk zit idd niet zo mooi bij brit, maar ze heeft wel weer een geweldig figuur zeg, daarvoor dan weer wel complimenten!
Ja, maar ze is wél in 10 weken 25 kilo afgevallen....quote:Op zondag 26 november 2006 09:32 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nou, gewoon normaal figuur lijkt me zo?
Dat klinkt echt heel gezond.quote:Op zondag 26 november 2006 10:01 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja, maar ze is wél in 10 weken 25 kilo afgevallen....
Dat was het ook: het was een voorstelling voor Comic Reliefquote:Op zondag 26 november 2006 17:45 schreef pberends het volgende:
Zal wel een comedyshow geweest zijn ofzo.
ze kan zo met de veerkampjes meequote:Op vrijdag 24 november 2006 20:29 schreef Smash-it het volgende:
[afbeelding]
gavinquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Gwen zelf ziet er weer goed uit, alleen die outfit?!
[afbeelding]
Wat make-up al niet kan doenquote:Op zondag 26 november 2006 18:24 schreef ellos het volgende:
zijn die recent? kate lijkt jonger daar
Ze heeft net een kind gehad, wat denk jij nou.quote:Op zondag 26 november 2006 23:40 schreef Rens_Wilders het volgende:
Fake boobs!
Sinds ze met Britney omgaat gaat Paris er inderdaad steeds beter uitzienquote:Op zondag 26 november 2006 23:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Voor het eerst is Paris eens de minst ordinaire van het stel..
Moeilijk he, geloven dat mensen echt de moeite doen om hun figuur terug te krijgen zónder plastische troep.quote:
Dat lijtk me nou écht wat voor Paris om tegen Britney te zeggen: Neeee joh, dat jurkje staat je écht geweldig! Om er maar voor te zorgen dat ze er zelf beter uit ziet dan Brittquote:Op zondag 26 november 2006 23:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Voor het eerst is Paris eens de minst ordinaire van het stel..
Whehe, best friends delen een paar kousenquote:Op zondag 26 november 2006 23:29 schreef SEMTEX het volgende:
Britney goes wild. En daarna weer terug, achter het station.
[afbeelding]
Wat is dat toch een gek gnoompje.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Daar is die kleine freak van een Dakota fanning weer:
[afbeelding]
What-the-fuck.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Daar is die kleine freak van een Dakota fanning weer:
[afbeelding]
In het geval van die domme hillbilly van een britney wel ja. dat gerucht van de combi keizersnee en tummytuck komt niet zomaar uit de lucht vallenquote:Op maandag 27 november 2006 11:31 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Moeilijk he, geloven dat mensen echt de moeite doen om hun figuur terug te krijgen zónder plastische troep.
Speelt ze voor Yeti?quote:
Ik vind het mooi.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:44 schreef pinkplatinum het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze kan het hebben maar dit is meer wat voor halloween vind ik![]()
Ik vind het ook niet bijzonder lelijk, al vind ik die opengewerkte stukken kant in de jurk niet zo mooi.quote:
Zo te zien is het Versace. Ik krijg er een Dynastygevoel bij. Niet zo mooi, maar ze kan het wel hebben.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:28 schreef Serendips het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet bijzonder lelijk, al vind ik die opengewerkte stukken kant in de jurk niet zo mooi.
Ik vermoed dat het een Lagerfeld is, aangezien ze zo pontificaal samen op de foto staan:quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:43 schreef Aventura het volgende:
Zo te zien is het Versace. Ik krijg er een Dynastygevoel bij. Niet zo mooi, maar ze kan het wel hebben.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:44 schreef pinkplatinum het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Supermooi vind ik!quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:44 schreef pinkplatinum het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat vind ik ook helemaal geen lelijke outfit, als dat rokje wat langer was geweest, had ik het een geweldige mooie combi gevonden.quote:
Maar het rokje is veel te kort om zo naar een bruiloft (van Tom Cruise) te gaan. En verder is het echt lelijk, smaken verschillen natuurlijk, maar zo ga je toch echt niet rondlopen.quote:Op zondag 3 december 2006 20:59 schreef Serendips het volgende:
[..]
Dat vind ik ook helemaal geen lelijke outfit, als dat rokje wat langer was geweest, had ik het een geweldige mooie combi gevonden.
ze is zo dun dat ze al zwanger lijkt als ze een doperwt ingeslikt heeftquote:Op zondag 3 december 2006 00:39 schreef Smirre het volgende:
Het gerucht dat Victoria zwanger zou zijn is hiermee ook ontzenuwd.
Tis geen van beide want 't is van Cavalliquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:24 schreef Serendips het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een Lagerfeld is, aangezien ze zo pontificaal samen op de foto staan:
[afbeelding]
Ik kan me niet voorstellen dat Lagerfeld met andermans creatie op de foto gaat. Wat ziet hij er weer uit, trouwens...
Die handschoentjes!![]()
Neeeeee hoorquote:Op maandag 4 december 2006 10:10 schreef Aventura het volgende:
[..]
Tis geen van beide want 't is van Cavalli
Op de site van Cavalli zelf staat hij ook, geshowed op de catwalk bij zijn show. Lijkt me dus duidelijk een Cavalliquote:Op maandag 4 december 2006 10:57 schreef Aventura het volgende:
Andere bronnen vermelden toch echt Cavalli:
Hello
Chinadaily
etc.
Vraag me altijd af of partners hier een mening over hebben.quote:
Nu krijg je natuurlijk weer reacties als: 'is J-Lo zwanger?'quote:Op donderdag 7 december 2006 22:14 schreef SEMTEX het volgende:
Jennifer Lopez in een vormeloze zak.
[afbeelding]
Waar wordt ik hier nu voor uitgemaakt........quote:Op donderdag 7 december 2006 22:25 schreef Vivi het volgende:
He is the teeeeny pequenito stick of celery in my giant Bloody Mary and he LOVES when I say that because it gets him all hot and bothered and he has to go suck on a tomato for two hours
als iemand die 't kofschip nooit begrepen heeft. Ohnee, dat is in deze post pas.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:32 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Waar wordt ik hier nu voor uitgemaakt........![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:26 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
als iemand die 't kofschip nooit begrepen heeft. Ohnee, dat is in deze post pas.
Ja okee. Maar ze kan het hebben, vinnik.....quote:Op donderdag 7 december 2006 22:30 schreef Aventura het volgende:
....alleen die hotpants. Ze wordt 40 volgend jaar..
Tuurlijk, daar gaat het niet om. Maar die stijl past meer bij Lindsey Lohan (20 jaar) dan bij een volwassen vrouw. Da's gewoon een modewet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:44 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ja okee. Maar ze kan het hebben, vinnik.....
Mwoh, waarom. 40 is het nieuwe 25 hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar gaat het niet om. Maar die stijl past meer bij Lindsey Lohan (20 jaar) dan bij een volwassen vrouw. Da's gewoon een modewet.
Ik vind J. Lo ook leukquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:34 schreef Rhanna het volgende:
Ik vind J.Lo wel geinig..
Maar Brooke Hogan daarintegen
De Hulk vond toch dat ze niet sexy mocht zijn, is m goed gelukt hoor
Ach...Jij kan het vast hebbenquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:35 schreef SEMTEX het volgende:
Jullie vinden 'm vast ordi, maar ik vind die zwarte jurk met gele zebraprint erin erg leuk.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:25 schreef melismay het volgende:
Dat groepje van P. Diddy vind ik nog niet eens zo heel lelijk gekleed
inderdaad welke kapselsquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hopelijk vind je die 'kapsels' wel net zo afstotelijk als dat ik ze vind
uit het topic Celebs onflatteus op de kiek # 33 Met vrouwen zonder slip.quote:Op zaterdag 9 december 2006 09:47 schreef ellos het volgende:
ik vind tom cruise een bietje dik geworden![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:24 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Vooral Tom & KatieDie neplach
![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 08:07 schreef scrub_nurse het volgende:
tom is zn zwangerschapspondjes nog niet kwijt zo te zien![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 01:09 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die overdadige nylon nepflappen die ze op hun schedel hebben vastgespeld.
Jij hebt het blijkbaar niet begrepen want 't kofschip gaat er over of er in de verleden tijd een d of een t bij komt en niet over de tegenwoordige tijd. En ik weet heel goed dat het ik word is zonder t, maar door de snelheid typ ik wel eens een foutje.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:26 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
als iemand die 't kofschip nooit begrepen heeft. Ohnee, dat is in deze post pas.
"Is dat je grote zus?"quote:
Tis net een omaquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:12 schreef Nouk het volgende:
Ik vind die laatste van J Lo leuk. En die van Victoria ook. Wel mooi zo'n rok
.
Holy crap...quote:Op maandag 11 december 2006 10:52 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
bijgaand commentaar van een blogger: There's Pink modeling the new apparatus designed specifically for famous women to wear to protect their vagina from falling out and being photographed...
Mooie ehhm ladder in dr panty.quote:Op maandag 11 december 2006 10:52 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
bijgaand commentaar van een blogger: There's Pink modeling the new apparatus designed specifically for famous women to wear to protect their vagina from falling out and being photographed...
Die is echt stoerquote:Op maandag 11 december 2006 10:52 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 11 december 2006 10:52 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
neeequote:Op dinsdag 12 december 2006 16:46 schreef Nuna het volgende:
[..]
Dat is leuk johBeetje met een knipoog naar Britney en co.
Gister zag ik haar nog schijnheilig bij haar kerstboom staan bij Shownieuws.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:24 schreef CarOnline het volgende:
[afbeelding]
Ze heeft iig een ondergoedje aan![]()
Oh nee tochquote:Op woensdag 20 december 2006 15:24 schreef CarOnline het volgende:
[afbeelding]
Hey, bij zwart kan allesquote:Op woensdag 20 december 2006 16:25 schreef seeya_40 het volgende:
My god. En dan ook een andere kleur beha aantrekken... Kan iemand haar kledingadvies geven?
Wordt het pakje er minder van ?quote:
Gaat er ook vooral om hoe zij erin uitzietquote:Op woensdag 20 december 2006 16:46 schreef Jodocus1 het volgende:
[..]
Wordt het pakje er minder van ?
Ik vind het wel een geil pakje mits gedragen door het juiste model
Dit kan echt niet...Wie wil er in z' ondergoed over straat....quote:Op woensdag 20 december 2006 15:24 schreef CarOnline het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:09 schreef Serendips het volgende:
[..]
Dit kan echt niet...Wie wil er in z' ondergoed over straat....
Hey, my lipstick matches my bra, hihi...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |