Wat is dat toch een gek gnoompje.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Daar is die kleine freak van een Dakota fanning weer:
[afbeelding]
What-the-fuck.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Daar is die kleine freak van een Dakota fanning weer:
[afbeelding]
In het geval van die domme hillbilly van een britney wel ja. dat gerucht van de combi keizersnee en tummytuck komt niet zomaar uit de lucht vallenquote:Op maandag 27 november 2006 11:31 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Moeilijk he, geloven dat mensen echt de moeite doen om hun figuur terug te krijgen zónder plastische troep.
Speelt ze voor Yeti?quote:
Ik vind het mooi.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:44 schreef pinkplatinum het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze kan het hebben maar dit is meer wat voor halloween vind ik![]()
Ik vind het ook niet bijzonder lelijk, al vind ik die opengewerkte stukken kant in de jurk niet zo mooi.quote:
Zo te zien is het Versace. Ik krijg er een Dynastygevoel bij. Niet zo mooi, maar ze kan het wel hebben.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:28 schreef Serendips het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet bijzonder lelijk, al vind ik die opengewerkte stukken kant in de jurk niet zo mooi.
Ik vermoed dat het een Lagerfeld is, aangezien ze zo pontificaal samen op de foto staan:quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:43 schreef Aventura het volgende:
Zo te zien is het Versace. Ik krijg er een Dynastygevoel bij. Niet zo mooi, maar ze kan het wel hebben.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:44 schreef pinkplatinum het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Supermooi vind ik!quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:44 schreef pinkplatinum het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |