Oeiquote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 11:48 schreef apestaartje het volgende:
Maar dat zijn geen beroemdheden, hè.
(Neemt niet weg dat ik nare 1997-flashbacks krijg bij beide foto's. Toen iedereen in zijn Aussie liep te stuiteren op van die teringherrie.)
quote:Op donderdag 7 september 2006 11:34 schreef P-azz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
bron www.partyflock.nl
Hoe die Joling ook echt kijktquote:Op woensdag 13 september 2006 10:39 schreef P-azz het volgende:
Hoe fout wil je ze hebben?
[afbeelding]
zo staan ze in Tsjechie ook langs de weg te tippelenquote:Op woensdag 13 september 2006 17:26 schreef Nuna het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vanessa Minnillo
[afbeelding]
Ming Na (uit ER)
[afbeelding]
Nicky Hilton
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 september 2006 00:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
zo staan ze in Tsjechie ook langs de weg te tippelen
Dat is niet Nas in ieder geval:)quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:34 schreef rena het volgende:
Volgens mij is dit gewoon haar man, is ook een rapper. Nas of zoiets.![]()
Waarom weet ik dat![]()
dat is toch die doos die dr ondergoed iedere keer kwijt is?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:17 schreef One_conundrum het volgende:
en ze heeft geen BH aan terwijl haar shirt doorschijnt . . .
Lindsay dus . . .
Ze kijkt altijd alsof ze op het punt staat om in huilen uit te barsten.....quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:42 schreef -ladybird- het volgende:
Ik snap niet dat ze elke keer zo'n rare bek trekt....
Zou ik ook hebben als ik zo'n outift aan had...quote:Op zondag 17 september 2006 00:00 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Ze kijkt altijd alsof ze op het punt staat om in huilen uit te barsten.....![]()
Die vuilniszak die ze aanheeft zal ongetwijfeld vrij duur zijnquote:Op zondag 17 september 2006 13:17 schreef Michellee het volgende:
Zoveel geld, en er zo uitzien......![]()
En die make-up!quote:Op zondag 17 september 2006 13:17 schreef Michellee het volgende:
Zoveel geld, en er zo uitzien......![]()
Ik dacht dat die gast vroeger trainde, daar is ook weinig van over gebleven zeg op die groeistrepen na.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:46 schreef SEMTEX het volgende:
Kelis & Tracy Morgan (?)
[afbeelding]
Volgens mij snoept ze van de drugs.quote:Op zondag 17 september 2006 00:00 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Ze kijkt altijd alsof ze op het punt staat om in huilen uit te barsten.....![]()
Inderdaad jaquote:Op donderdag 28 september 2006 20:33 schreef Maneki.Neko het volgende:
Heeft Paris haar laarzen nou verkeerd om aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |