haha, een ontplofte queen latifah, of een afgeslankte aretha franklin.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:01 schreef dwerg het volgende:
[..]
De bovenste zou een ontplofte Queen Latifah kunnen zijn, de man met de extensions gekleed in schermdoek is George Clinton.
Volgens mij is het tuigje dat ze om heeft meer het bizarre aan haar outfit.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:55 schreef bladibladibla het volgende:
Ik vind die outift van Sienna Miller best leuk eigenlijk![]()
Alleen de laarzen over die broek vind ik lelijk, maar verder staat het haar wel.
"Do these pants make me look gay?"quote:
Ze is ook vergeten:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze is onder andere vergeten een rok/broek aan te trekken...
[afbeelding]
In de panty zit zelfs een gat.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze is vergeten een rok/broek aan te trekken...
[afbeelding]
Misschien had ze er een aan getrokken, maar is die onderweg van haar kont gegleden......quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een afschuwelijke broek zegquote:
Vreselijk zeg, net een crackhoertje.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:08 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 15:39 schreef Radegast het volgende:
Alyssa Milano.
[afbeelding]
Nou ben ik geen bioloog, maar zitten die vleugels niet verkeerd om?![]()
mee eens.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:40 schreef starry-night het volgende:
sommige mensen denken echt omdat ze beroemd zijn dat ze alles aan kunnen trekken en dan nog serieus genomen worden..wie kan nu nog bv madonna serieus nemen?! Ze trekt belachelijke pakjes aan terwijl (vind ik) ze daar nu toch wel te oud voor is..het ziet er niet uit..
Ooh.. maar Alyssa blijft bloed- en bloedmooi.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:39 schreef Radegast het volgende:
Alyssa Milano.
[afbeelding]
Nou ben ik geen bioloog, maar zitten die vleugels niet verkeerd om?![]()
Hahahahahahahahah, die plooi lijkt wel een extra vetrol!!quote:Op maandag 6 november 2006 20:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
Oké, niet schrikken maar dit is echt zo lelijk (en dan heb ik het niet eens over de haarkleur)
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar moest ik ook meteen aan denkenquote:Op maandag 6 november 2006 21:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Hahahahahahahahah, die plooi lijkt wel een extra vetrol!!
Klopt. Ze heeft eigenlijk allemaal mooie kledingstukken aan, alleen is de combi niet zo geslaagd. Die rechte jas en die frivole jurk en dan ook nog eens van die laarsjes...quote:Op donderdag 9 november 2006 18:30 schreef Muis006 het volgende:
Die outfit van Sandra Bullock is niet eens zo erg.. past wel bij d'r
Vind ik ookquote:Op donderdag 9 november 2006 18:30 schreef Muis006 het volgende:
Die outfit van Sandra Bullock is niet eens zo erg.. past wel bij d'r
helemaal mee eens. allemaal leuke dingen, maar de combinatiequote:Op donderdag 9 november 2006 19:59 schreef Serendips het volgende:
[..]
Klopt. Ze heeft eigenlijk allemaal mooie kledingstukken aan, alleen is de combi niet zo geslaagd. Die rechte jas en die frivole jurk en dan ook nog eens van die laarsjes...
Ze had beter de jurk zonder jas en met open schoentjes kunnen dragen.
De jas en de laarsjes combineren dan wel weer prima, maar met een andere jurk...
quote:Op maandag 6 november 2006 20:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
Oké, niet schrikken maar dit is echt zo lelijk (en dan heb ik het niet eens over de haarkleur)
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |