Het maakt mij niet uit. Ik neuk al die slecht geklede mokkels in dit topic als ik de kans krijg.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:25 schreef melismay het volgende:
Dat groepje van P. Diddy vind ik nog niet eens zo heel lelijk gekleed
OMG That's just scary!quote:
Off-topicquote:Op vrijdag 29 september 2006 08:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit. Ik neuk al die slecht geklede mokkels in dit topic als ik de kans krijg.![]()
Vooral dat subtiele stukje borst doet het hemquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:09 schreef SEMTEX het volgende:
WTF zijn de slechtzittende broekpakken weer in de mode?
Toch heeft ze een gruwelijk goed figuur voor haar leeftijd. Daar kunnen genoeg 15 jarigen nog een puntje aan zuigen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:00 schreef rena het volgende:
Ik heb het idee dat Janet Jackson nou niet echt super gelukkig is sinds ze zo veel afgevallen is. Op alle foto's die ik gezien heb ziet ze er een beetje mat uit![]()
Wat dacht je van fotoshop???????quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:04 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Toch heeft ze een gruwelijk goed figuur voor haar leeftijd. Daar kunnen genoeg 15 jarigen nog een puntje aan zuigen.
Ik zeg toch niks over haar figuur? Ik vind alleen haar uitstraling kut geworden sinds ze zo is afgevallen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:04 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Toch heeft ze een gruwelijk goed figuur voor haar leeftijd. Daar kunnen genoeg 15 jarigen nog een puntje aan zuigen.
Opzich wel een okaye jurk, maar het staat beide gewoon niet plus ze hebben verkeerde schoenen erbij aan.quote:
well saidquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:13 schreef bloodymary het volgende:
De outfit even buiten beschouwing gelaten, ziet dat er wel goed uit, en dat is geen fotoshop!
quote:
In die bikini zou ik nog niet dood gevonden willen worden. Dat is wat er mis mee is.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:20 schreef beatmeisje het volgende:
Ik snap ook niet wat er mis is met die bikini-foto eronder, trouwens![]()
nicky heeft er wel goede schoenen bij aan hoor.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Opzich wel een okaye jurk, maar het staat beide gewoon niet plus ze hebben verkeerde schoenen erbij aan.
OMG, Janet is net een opblaaspop, die hele familie Jackson is gestoordquote:Op vrijdag 29 september 2006 08:39 schreef Nuna het volgende:
Gwen Stefani
[afbeelding]
Janet Jackson
[afbeelding]
Nee nee, ze word echt te oud!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:39 schreef MadGuy het volgende:
Ze word ook te oud is een kul-argument.
wie is zij dan???quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:38 schreef Zeeltje het volgende:
[afbeelding]
niet echt een outfit maar ja
wat een aardappelzak.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:15 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Maria Bello op, heel toepasselijk, het Hollywood Hot Moms Soiree
![]()
Ja, ze speelt Roxie Hart in de musical Chicago. En heel lelijk vind ik het niet opzich.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:05 schreef Evil-Cherry het volgende:
Dat is toch haar kostuum voor een of ander toneelstuk/musical waar ze in speelt?
Plaatje:quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:25 schreef schatje het volgende:
check wat Madonna aan heeft in haar nieuwste video
Als het overduidelijk is, hoeft het voor mij niet. Ik bedoel, iedereen weet wel wie Paris isquote:
Ja precies. Paris en Jessica kent iedereen welquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:53 schreef Nuna het volgende:
[..]
Als het overduidelijk is, hoeft het voor mij niet. Ik bedoel, iedereen weet wel wie Paris isMaar de namen van hierboven weet ik ook zo niet.
Is die onderste niet Jordan?
Zijn ze zelf blind of zo...?quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De bovenste zou een ontplofte Queen Latifah kunnen zijn, de man met de extensions gekleed in schermdoek is George Clinton.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:52 schreef Liejannuh het volgende:
Wie zijn dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |