Ik denk dat ik binnenkort ns twee games uit die serie laat overkomen. Wil de serie eigenlijk helemaal, maar das ietwat duurquote:Op donderdag 7 september 2006 19:53 schreef koekiemonster het volgende:
ahhh fijn, nieuw topic, nadat hij heel volwassen en duidelijk werd gesloten.
Nog 1x bit generations:
http://www.nintendo.co.jp/n08/bit_g/index.html
[afbeelding]
Beter!quote:Op maandag 18 september 2006 17:05 schreef MeZZiN het volgende:
De bartsmit heeft een GBA micro voor 50 euro
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=124&productID=107369
Ben zelf erg te spreken over orbital..quote:Op maandag 11 september 2006 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort ns twee games uit die serie laat overkomen. Wil de serie eigenlijk helemaal, maar das ietwat duur
Enige dat ik moet uitzoeken is, welke twee games?
Trouwens voor 100 euro heb je de vernieuwde SP met betere backlightquote:Op maandag 18 september 2006 17:28 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Beter!
dan ga ik hem dus alsnog halen denk ik want me SP geeft nu kutlicht en vind de DS te lomp om een GBA game erop te spelen en natuurlijk betere resolutie
Ja, ik. Het is een leuk spel, maar er zit een ENORME bug in waardoor je halverwege de game opnieuw mag beginnen als je een bepaald aantal handelingen niet in de goede volgorde uitvoert.quote:Op maandag 11 september 2006 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft iemand Broken Sword wel eens gespeeld op de GBA? Ik heb wel weer eens zin in een ouderwetse adventure. En dan kan natuurlijk heerlijk op mijn DS Lite. Is het een directe port van de PC versie en is het een beetje een mooi spel?
dan zul je er nu helemaal weinig meer voor krijgen vrees ik.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:51 schreef Lexie het volgende:
Kutzooi, ik wilde net mijn Micro gaan verkopen omdat ik er eigenlijk toch niks mee doe.
quote:
Aux serieus, wat vraag je er dan voor?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:42 schreef Lexie het volgende:
Ik denk dat ik hem dan maar op de kast laat liggen.
Niks, moest ik hem voor 50 verkopen dan vond ik het al erg magerquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
Aux serieus, wat vraag je er dan voor?
Ik ook. Doe er echt geen drol mee.quote:
Niks? Mooi! Mijn mail staat in mijn profielquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:02 schreef Lexie het volgende:
[..]
Niks, moest ik hem voor 50 verkopen dan vond ik het al erg mager.
Heb allang een DS.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:58 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
(je kan altijd nog een DS kopen dan heb je gelijk goede backlight
Heb er destijds genoeg guldens voor neergeteld.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:05 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik ook. Doe er echt geen drol mee.
Ach, ik heb er ook niet zo heel veel voor betaald.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:10 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Heb er destijds genoeg guldens voor neergeteld.![]()
Tis toch eigenlijk best zonde van het geld.![]()
Daarom ontwijk ik de PSP-versie. Ik game voor mijn lolquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:43 schreef Smots het volgende:
FWOOOAAAAARH!!!
Ik ben net begonnen aan Super Ghouls 'n Ghosts op de GBA.
Sodetyfus, wat een VLAMMEND moeilijke game, zeg.
(Maar wel heel heel erg cool....)
Jij bent gewoon bang voor 2D platform gamesquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daarom ontwijk ik de PSP-versie. Ik game voor mijn lol
Ik hou niet van games waar ik gebeurtenissen en patronen van vijanden moet onthouden om het einde te halen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jij bent gewoon bang voor 2D platform games
G&G is prima te doen
Ik ook. Maar dit is één van die games waarvan ik denk te weten dat ik 'm uit kan spelen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daarom ontwijk ik de PSP-versie. Ik game voor mijn lol
Da's ook het mooie: een aantal vijanden in deze game hebben geen vast patroon.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hou niet van games waar ik gebeurtenissen en patronen van vijanden moet onthouden om het einde te halen.
Goed manquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op www.vgp.ca kun je trouwens Mario World bestellen voor nog geen 27 euro inclusief btw. Ik heb het meteen gedaan.
Eindelijk!Mario World
Valt ook wel weer mee , sony gooit zn exclusives ook niet binnen een half jaartje naar de halve prijs (tenzij het slecht lopende franchises (als bijv tekken 5 of jak x), games met vervelende bugs erin(Soul calibur 3), PSP ports cq remixes zijn van oudere PS2 spellen zijn of multiplatformers)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
GBA games zijn nou eenmaal duur, nee, Nintendo games zijn nou eenmaal duur. Nintendo is heel slecht in het afprijzen van games. Daar waar Sony binnen een half jaar met Platinum versies komt duurt Nintendo daar veel langer mee en zijn er ook nog ns veel te weinig.
Dat is toch de oude SNES-versie? Is die leuk?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op www.vgp.ca kun je trouwens Mario World bestellen voor nog geen 27 euro inclusief btw. Ik heb het meteen gedaan.
Eindelijk!Mario World
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:19 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik ben weer helemaal verslaafd aan de Castlevania-serie. Ik heb alle delen al een tijdje, maar de meeste nooit verder dan 30% uitgespeeld ofzo (DS-versie wel 100%). Nu ga ik ze dan eindelijk allemaal helemaal rondspelen. Sleep de GBA letterlijk overal mee naartoe (zelfs als ik bij de friettent wacht op mijn bestelling even tien minuten spelen). Met Aria of Sorrow nu op 91.8 % van de map en 85.0 % van de souls. En ja, die moeten allebei op 100 voor ik met de volgende uit de serie verder mag. Heerlijk.
Mario World is de beste 2D Marioquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is toch de oude SNES-versie? Is die leuk?Na NSMB voel ik me overmoedig.
Nietes, dat is NSMB!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario World is de beste 2D Mario
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario World is ook te moeilijk voor je idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Beter een Ninja Dog dan iemand die niet van links naar rechts kan lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Wat is het eigk voor game?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:13 schreef koekiemonster het volgende:
WW:twisted is geniaal!
Wacht maar tot je een gouden kroon gaat proberen te halen op Wario de Mambo. Dat heeft mij heel wat keren gekost voordat ik die eindelijk had. Maar ik kan nu wel met trots zeggen dat ik alle gouden kroontjes heb, en gelukkig was het muziekje ("Wario de Mabo, lalalalalala") erg leuk.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Omg Twisted is echt moeilijk man. Er staat dan dat je eerder je Gameboy moet bewegen dan je eigen lichaam, maar je moet bij sommige minigames gewoon je Gameboy een paar keer over de kop draaien.Of doe ik iets verkeerd?
Wat is hetquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Rechtstreeks uit Japan, gemiddeld 8 euro per stuk![]()
![]()
Review/artikel/special whatever komt op FOK!games uiteraard zodra ik ermee aan de slag ben geweest
Wo0t!quote:Order Number: 40743 - Final Fantasy Advance V
Date Ordered: Wednesday 03 May, 2006
Your order has been updated to the following status.
New status: Preship Status No Cancellations
Please reply to this email if you have any questions.
quote:Date Ordered: Monday 01 May, 2006
Gewoon ook echt een halfjaar geleden besteld he!quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb hetzelfde![]()
Alleen hier:
[..]
Best erg eigenlijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op zondag 12 november 2006 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben ook maar aan FFV begonnenSpel is erg cool, loopt lekker snel (zeker als je een thief in je party hebt) en het job system is weer ns wat anders in een FF (lijkt op FF TacticsAdv, en dat is goed
)
Er zit ook genoeg humor is, character animaties en discussies zijn regelmatig glimlachopwekkend
Qua vorderingen schiet het ook wel op.is er al enige bekendheid over een evt EU releasedatum voor FFVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wil deze ook wel hebben, maar aangezien ik vanwege een nogal ziekelijk impulsief koopgedrag geen CC in mn bezit wil hebben word importeren lastig, en gameshops duwen de prijs ook al snel met 1-2 tientjes omhoog.
Ik moet deze wel hebben btw, vind het juist door het job systeem een van de leukste FFs![]()
quote:Of course, no matter how startling this game was in 1992, today it feels a little Fisher Price. But, that said, this is more than just a museum piece for today's JRPG fan. The speed of the gameplay is in stark contrast to today's lumbering epics, something that suits and shines on the GBA. Portable gaming and RPGs are hardly the most reasonable of marriages but you'll find that a surprisingly satisfying amount of progression can be made in your 30-minute commute. The game brilliantly balances the four essentials of successful RPG craft: a compelling story, quick-paced and deep fighting, compulsive team and item management, enjoyable side quests and secrets for the completist. So, while this probably won't be the last time Final fantasy V is released for a contemporary system, it may well be the best.
8/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op maandag 18 december 2006 22:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup, ik zit op 7u, lvl 18 ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In die bieb en in die woestijn kun je sowieso wel goed levelen. Spel is echt goed
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje, dat is wel puik.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:37 schreef Retarded het volgende:
FRS heeft ze nieuw voor 50 liggen.
Ik hoop met je meequote:Op donderdag 28 december 2006 16:56 schreef Marble het volgende:
*hoopt nog steeds op localizations van Mother1+2 en 3*
Ijdele hoop I know, maar hoop doet leven.
Zit nog in level 24. echt een enorm leuk spel. Had al verder kunnen zijn, maar ik wil iedereen in leven houden.quote:Op zondag 31 december 2006 17:42 schreef Wii-Style het volgende:
Ik heb Fire Emblem (gekocht van Thomper) eindelijk uitgespeeld.
neuh dat is met opzet gedaan, er zijn meerdere support gesprekken mogenlijk tussen verschillende characters, waardoor de story anders zal eindigen als je bijv in chapter 15 niet met personage a tegen personage b hebt gepraat maar in chapter 19 bijvoorbeeld wel met personage a tegen personage c. De characters waarmee je dus bijna geen aandacht aan besteed hebt dmv support gesprekken zullen in de einddemo dus niet echt aan bod komen.quote:Op zondag 31 december 2006 17:42 schreef Wii-Style het volgende:
Ik heb Fire Emblem (gekocht van Thomper) eindelijk uitgespeeld. Het einde was echt bizar moeilijk maar wel in één keer gehaald. Allerlaatste momenten waren wel cool. Ik vind het alleen jammer dat er zoveel characters in zitten, want de verhalen van elke character zijn dan een beetje zwak. Op het laatst krijg je dan te horen hoe het me de characters is afgelopen en bij sommige krijg je dan te lezen "vanished on some random day" of "rumours say he is here or there". Dat vind ik dan een beetje zwak, doe dan maar minder characters in het spel.
Dat ligt toch echt aan jou, ik heb drie fire emblems uitgespeeld zonder dooienquote:Op zondag 31 december 2006 20:39 schreef Wii-Style het volgende:
Ja ik wacht op Pirate Battle.Hij zou dit jaar uitkomen, lol...
Zelfde makers van Racing Gears Advance.
En over dat in leven houden: Doe je best, maar ga niet te ver, want iedereen in leven houden is onmogelijk. Daar kom je later wel achter.
Je moet overigens iedereen pas een item geven om te transformeren als ze level 20 hebben bereikt.
Nu ik er over nadenk heb je gelijk. Ik had Raven support gegeven met Lucius and Priscilla en die gingen beide helaas dood. Dus ik baalde dat Raven geen goed verhaaltje had, maar das logisch.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
neuh dat is met opzet gedaan, er zijn meerdere support gesprekken mogenlijk tussen verschillende characters, waardoor de story anders zal eindigen als je bijv in chapter 15 niet met personage a tegen personage b hebt gepraat maar in chapter 19 bijvoorbeeld wel met personage a tegen personage c. De characters waarmee je dus bijna geen aandacht aan besteed hebt dmv support gesprekken zullen in de einddemo dus niet echt aan bod komen.
Ik had dus bijna geen support levelsquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:13 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk heb je gelijk. Ik had Raven support gegeven met Lucius and Priscilla en die gingen beide helaas dood. Dus ik baalde dat Raven geen goed verhaaltje had, maar das logisch.
Ik wil het dus opnieuw spelen met andere characters levelen maar dat duurt zo lang.
rond de 50! euroquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:55 schreef oor het volgende:
wat kost een beetje gb micro nu deze tijd?
45,- @ FRSquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:55 schreef oor het volgende:
wat kost een beetje gb micro nu deze tijd?
ik heb al een psp, maar wil gewoon echt iets in mijn binnenzak hebben zodat ik lekker me in de bus kan vermakenquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:52 schreef CaLeX het volgende:
Heb toch ook een GBA SP en een NDS. Maar knijp hem af en toe toch niet om ook ff een Micro erbij te kopen...
Gewoon voor de heb :$
verschiltquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:42 schreef oor het volgende:
50 euro maar?
dat is echt goedkoop..
en wat kost een leuk spelletje zoals mario?
Tuurlijk, je kan zelfs hier op fok bij vraag&aanbod kijken. is een speciaal ruil topic zelfsquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:50 schreef oor het volgende:
en ebay geen optie om goedkoop aan spelletjes te kopen? of via marktplaats o.i.d.?
Waar heb je hem gehaald?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:25 schreef oor het volgende:
ik heb hem gekocht een blauwe, overal wezen kijken hadden hem alleen nog maar eentje waarvan de faceplat echt een onzichtbaar krasje zit. meer een klein stofje. mgoed ik wou hem gewoon hebben
Marktplaats en ebay staan vol met illegale kopietjes (bootlegs) uit Azie inderdaad. Deze kunnen het best een tijdje redelijk doen, maar meestal houden ze er na een half jaar mee op omdat de batterij leeg is. Ook kan het zijn dat de cartridge net niet lekker past waardoor je GBA beschadigd kan raken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:50 schreef oor het volgende:
en ebay geen optie om goedkoop aan spelletjes te kopen? of via marktplaats o.i.d.?
ik heb wel eens gehoord dat sommige spellen je hardware kan aantasten?
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Exdeath doet me veel pijn
Lani, welk level had jij tegen hem in zn kasteel? Ik zit op 35/36.
volgens free record shop naaldwijk had freerecord shop delft er nog een of meerdere, ff naar de lokale frs gaan, dan vragen om te bestellen, dan kan je erbij zeggen dat ze het in delft kunnen proberen te bellen.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:26 schreef Eland het volgende:
Mocht iemand nog een micro overhebben, ik hou me aanbevolen
Mja, de lokale heeft ze inderdaad niet. Geen idee of ze dat kunnen bestellen, bedankt voor het ideequote:Op maandag 22 januari 2007 14:26 schreef --- het volgende:
[..]
volgens free record shop naaldwijk had freerecord shop delft er nog een of meerdere, ff naar de lokale frs gaan, dan vragen om te bestellen, dan kan je erbij zeggen dat ze het in delft kunnen proberen te bellen.
Toen ik het speelde had ik Carbuncle dus niet, en dat was best naar aangezien je maar een kans krijgt om hem te verslaan/meenemen, zo lullig een leeg summon plekjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xdeath was ook een eitje trouwens, was vergeten dat ik Carbuncle hadSamen met Golem oproepen als Summon en niemand kan je echt pijn doen
Ik mis er ook een, die thundersummon waar je het toen over had.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Toen ik het speelde had ik Carbuncle dus niet, en dat was best naar aangezien je maar een kans krijgt om hem te verslaan/meenemen, zo lullig een leeg summon plekje
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xdeath was ook een eitje trouwens, was vergeten dat ik Carbuncle hadSamen met Golem oproepen als Summon en niemand kan je echt pijn doen
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:04 schreef Roi het volgende:
Ik heb Yoshi's gravity crap gekocht![]()
Na het eerste level al weer weggelegd![]()
Ik heb er zin aaaaannnnnnn!quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://ffvi.nintendo.com/launch/
Dat is toch de eindbaas? Die heb ik wel eens verslagen geloof ik...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:20 schreef mini-lellan het volgende:
Weer verslaafd aan Golden Sun, heb alles al gedaan behalve Deadbeard.![]()
Ik ook niet, gaat me echt niet lukken die laatste paar dagen. Maar dan laat ik FFVI fijn in de seal zitten totdat FFV klaar is. Waar zit jij nu?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga alleen FFV niet op tijd afkrijgen
Ik laat VI ook ongespeeld, maar ik haal m wel uit seal natuurlijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ook niet, gaat me echt niet lukken die laatste paar dagen. Maar dan laat ik FFVI fijn in de seal zitten totdat FFV klaar is. Waar zit jij nu?
Nee, deadbeard zit in een ander gedeelte van de game in een soort trial cave en is vele malen moeilijker dan de eigenlijke eindbaasquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:44 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dat is toch de eindbaas? Die heb ik wel eens verslagen geloof ik...
Succes Roy! Ik ben nu bij het derde tablet geloof ik, met dat je je team in tweeën moet splitsen. Eigenlijk geen tijd gehad dit weekend en komende week al helemaal niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb de vier tabletten nu Lani, ff Leviathan in elkaar meppen en ik kan weer verder.
Dat vond ik nog best lastig aangezien je in de rechtertoren geen magic kan gebruikenquote:Op maandag 5 februari 2007 13:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Succes Roy! Ik ben nu bij het derde tablet geloof ik, met dat je je team in tweeën moet splitsen. Eigenlijk geen tijd gehad dit weekend en komende week al helemaal niet.
Ja, ik heb de bazen ook al een keer geprobeerd en toen werd ik bij de tweede afgemaakt omdat ik dus de verkeerde keuze had gemaakt in splitsing. Van de week toch maar een keer eens proberen met een andere samenstelling.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat vond ik nog best lastig aangezien je in de rechtertoren geen magic kan gebruiken![]()
Vrijdag ligt ie in de bus Laniquote:GBA
February 05 - Final Fantasy VI Advance
Ik heb nog geen order update ontvangen van VGP. Maar ik denk ook dattie ergens deze week op de mat valt, waar is de tijd die ik nodig heb om te gamen?!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het moet wel lukken hoor, let er alleen wel op dat je in de rechtertoren niet de Excalibur gebruikt. Draken zijn daar sterk tegen ofzo.
Dit ook trouwens
[..]
Vrijdag ligt ie in de bus LaniMaar we gaan het niet halen denk ik
Dat lukt mij ook niet Roy! Ik heb het nog maar twee keer geprobeerd maar damn, die is sterk! Samen misschien een tactiek bedenken? Ik heb in ieder geval iedereen in mijn party al tot Black Mage gebombardeerd om per ronde Leviathan te bestoken met veel magic. Ik kom daar een heel eind mee, maar niet ver genoeg.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
De mijne is gearriveerd![]()
Bij FFV ben ik trouwens al een week bezig om Leviathan te verslaan
Ah, dat is wel een tactiek die ik nog niet uitgeprobeerd had. Ga ik zo even doen, ik moet en zal Leviathan ook hebben.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Thundaga is het beste, die doet het meeste damage iig (5000+) Daarnaast heb ik mn summoner Golem laten oproepen zodat zijn tail en gewone aanvallen geen damage doen. Ik kan echter neits doen tegen zijn Tidel Wave, zeker niets als er twee achter elkaar komen
Nu is Leviathan overigens niet verplicht, je kan er gewoon voorbij lopen, maar dat vind ik niet echt een optie
Tot nu toe ben ik bij die Necrophobe (o.i.d.) aangeland, die met de vier barriers. Dat is echt vlak voor de eindbaas geloof ik. Jij bent er nog steeds niet doorheen? Met welke baas heb je nu precies moeite, echt de eindbaas der eindbazen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, wacht maar tot je bij de eindbaas bentIk ga wegteleporten uit de Void denk ik, eerst levelen naar lvl 50 ofzo.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
De echte eindbaas, in de tweede vormIk denk er zelfs stiekem aan om het op te geven...
Level 42 ook.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zo moeilijk?! Welk level ben je dan. Ik sta nu dus voor die Necrophobia met level 42. Ik vind hem vrij lastig, maar er moet doorheen te komen zijn.
Zo Roy.. ik ben level 50. Necrodinges is kapot, eerste vorm van Xdeath is ook een makkie. Neo Xdeath ... tsja... wat moet ik erop zeggen. Ik was 12 minuten lang bezig, al tig damage gedaan en nog was hij niet eens verzwakt. En natuurlijk ging mijn party wel dood.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Level 42 ook.
Die Necrodinges is optioneel, ik ben m nog niet eens tegengekomen... Las wel net dat er een savepunt achter hem zit, dat is wat handiger dan het hele stuk dat ik moet lopen naar Xdeath. Misschien moet ik hem ns proberen want dat hele stuk lopen naar Xdeath is één van de redenen dat ik er niet echt zin meer in heb
Lvl 50!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zo Roy.. ik ben level 50. Necrodinges is kapot, eerste vorm van Xdeath is ook een makkie. Neo Xdeath ... tsja... wat moet ik erop zeggen. Ik was 12 minuten lang bezig, al tig damage gedaan en nog was hij niet eens verzwakt. En natuurlijk ging mijn party wel dood.
12 minuten lang! Met wel zeker 8.000 aan damage iedere ronde als het niet meer was. Lastig ja...
![]()
Er zit wel wat uurtjes levelen in ja. Deze week ga ik levelen tot level 55 en dan probeer ik het nogmaals. Exdeath moet zoals zijn naam al zegt: dood!quote:
Geen FFV meer?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben begonnen aan Summon Night 2 en ja, ook hier krijg je weer dubieuze dialogen tussen mannetje en Guardian Beast![]()
![]()
Haha, heel goed. Opluchting hoor om Exdeath kapot te hebben, vooral omdat ik bang was nog tot level 55 door te moeten grinden en het voor de allerlaatste keer op level 50 ging proberen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jawel, na je SMS heb ik weer een klein beetje hoop gekregenMaar ik ga wel eerst verder met SN2
Hmm Golden Sun, paar jaar terug tot op de boot gekomen.. Maar mijn broer heeft die game toen met iemand geruild tegen Pokémon Ruby..quote:Op zondag 4 maart 2007 20:28 schreef mini-lellan het volgende:
Vanavond weer de Golden Sun serie uitgespeeld!![]()
Goede ruil voor hem.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:03 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
Hmm Golden Sun, paar jaar terug tot op de boot gekomen.. Maar mijn broer heeft die game toen met iemand geruild tegen Pokémon Ruby..![]()
Jaaah! Mr Pants is TOP!quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
mr pants voor 10 euro en puyo pop voor 15 euro gekocht, komende weken weer genoeg puzzelplezier in huize parodiuzz
kan dat met de micro of heb je het nu over een andere?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:44 schreef Lexie het volgende:
Ik gebruik de mijne nu vooral als mp3-speler.
Je kan 'm via bol.com bestellen, Hierquote:Op maandag 12 maart 2007 01:58 schreef Gravybrain het volgende:
Even een bump voor een wanhopig verzoek. Ik heb nl een Micro gekocht en ben dik tevreden met het ding. Wat ik niet zo leuk vind is dat er in Amerika (en op een bepaald moment ook in Europa) een extra faceplate in de verpakking zat, in een ander kleur.
Ik heb een zilveren micro en had daar graag een zwarte faceplate op gehad, maar die dingen zijn dus NERGENS bereikbaar voor Europeanen. De nintendo winkel in Amerika verkoopt ze, maar die verzenden niet naar Europa.
Is er hier iemand die toevallig nog een zwarte faceplate voor de Micro overheeft en die verkoopt? De kans is misschien klein, maar ik kan het toch proberen. Ik wil dus niet van die goedkope decals die je wel kan vinden, het gaat dus om faceplates van Nintendo zelf
Ik vind de korte gesprekken tussen de characters af en toe ook te lomp voor woorden. Kan best lachen om het spel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:53 schreef BMH het volgende:
Ik zit nu 4 uur in Summon Knight!! En raad eens wat... Ik vind em leuk!
Eindelijk weer eens een game met een verhaal dat je doet denken dat je in een echte wereld leeft. Geen doomsday voorspellingen of elle lange cutscenes.. Gewoon lekker!
En het spel heeft ook nog eens een vechtsysteem dat leuk is!
Het heeft idd wel humor. Ik speel nu als pratty & sugar, dus dat zorgt ook weer voor een extra laag.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik vind de korte gesprekken tussen de characters af en toe ook te lomp voor woorden. Kan best lachen om het spel.
![]()
de DS past ook in broekzakken!!@@!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:21 schreef morgane het volgende:
jamaar dat vind ik gewoon geen handhelddeze past in al mn broekzakken
![]()
Had je het spel ergens besteld dan? Ik heb FFV al uitgespeeld, inmiddels ook al FFVI liggen (nog sealed, maar oke).quote:
Ah, die persoonlijke afwegingen omtrent een CC heb ik ook. Dan wordt de mogelijkheid om dingen te kopen voor mij te groot (gat in de hand e.d.). Ik had echter nog wel wat geld op PayPal staan (inmiddels ook niet meer), en daarmee had ik toen FFV en FFVI besteld bij VGP.quote:Op maandag 2 april 2007 20:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Nope, aangezien ik vanwege persoonlijke afwegingen geen CC in bezit heb, wacht ik op de EU release (aangezien de gameshop waar ik deze evt zou kunnen kopen import titels al snel 10-15 pleuro overpriced.)
Ik dacht dat games.fok ergens gemeld had dat dat eind april was.quote:Op maandag 2 april 2007 20:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ah, die persoonlijke afwegingen omtrent een CC heb ik ook. Dan wordt de mogelijkheid om dingen te kopen voor mij te groot (gat in de hand e.d.). Ik had echter nog wel wat geld op PayPal staan (inmiddels ook niet meer), en daarmee had ik toen FFV en FFVI besteld bij VGP.
Enig idee trouwens wanneer FFV in de EU zal verschijnen of is er nog helemaal niets bekend van een datum?
games.fokquote:Op maandag 2 april 2007 20:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat games.fok ergens gemeld had dat dat eind april was.
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben gestopt met FFV. Geen zin om te levelenSummon Night 2 FTW
Gradius Advancequote:Op donderdag 12 april 2007 18:31 schreef koekiemonster het volgende:
weet iemand nog leuke gba games?
Ik heb de 50 meest populaire onderhand wel in mijn bezit (origineel!!), ik zoek de echte verborgen juweeltjes.
Vond de bit generations wel aardig, maar niet geniaal.
Weet ieman toevallig waar ik de lost vikings kan kopen?
Dus jij maakt je auto om de 3 jaar schoon?quote:Op maandag 23 april 2007 15:35 schreef mini-lellan het volgende:
w00t! Net de auto helemaal uitgespit voor de verkoop. Kom ik ineens 2 GBA spellen tegen. Medabots Metabee Version (dus niet AX) en Lord of the Rings: The Two Towers. Die was ik 2á3 jaar geleden kwijt geraakt tussen de bank toen we nog naar Frankrijk gingen met vakantie.![]()
![]()
lollerzz nee ze lagen zegmaar onder de kussens van de achterbank. En daar kom ik niet zovaak nee.quote:Op maandag 23 april 2007 15:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Dus jij maakt je auto om de 3 jaar schoon?
en nog steedsquote:Op maandag 16 april 2007 20:43 schreef morgane het volgende:
Heeft iemand toevallig Rayman: Hoodlums Revenge voor op de GBA? Ik zit vast in het eerste bonuslevel![]()
Hebbesquote:Op maandag 23 april 2007 17:25 schreef morgane het volgende:
[..]
en nog steedsik mis nog de helft van het totaal aantal lums en ik kan nergens meer heen
![]()
Laat ik nu net voor vandaag een game moeten uitzoeken bij de bartsmit omdat ik lost magic (wat een bagger spel was dat zeg....) ga terug brengen. Maar is diamond/pearl echt zo veel beter dan de GBA games?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
De GBA versies overslaan en meteen met de DS versie (Diamond/Pearl) beginnen
Je hebt natuurlijk de remakes van FF I&II,IV en V, of als je ook van turnbased strategy met RPG achtige elementen houd de remake van Shining Force of de Fire Emblem serie.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:25 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Laat ik nu net voor vandaag een game moeten uitzoeken bij de bartsmit omdat ik lost magic (wat een bagger spel was dat zeg....) ga terug brengen. Maar is diamond/pearl echt zo veel beter dan de GBA games?
Dus vandaar pokemon tevens zijn diamond/pearl nog niet te krijgen hier voor nu dus dat help niet zo erg.
Maar een alternative RPG achtige voor DS/GBA is ook goed hoor (golden sun/tales/zelda heb ik al) die bij de BS te krijgen zijn.
Nice tnx voor de tips.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Je hebt natuurlijk de remakes van FF I&II,IV en V, of als je ook van turnbased strategy met RPG achtige elementen houd de remake van Shining Force of de Fire Emblem serie.
Je kan voor Golden sun gaan een meer oldschool RPG met dijins (soort van pokemon maar die gebruik meer als aeons zoals in final fantasy en niet om alleen maar te battlen)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zag die GBA micro voor 50 eurodie ga ik halen
, zijn er nog leuke spelletjes a lá gamestijl van pokemon? Ik zag The avatar, is die een beetje leuk!?
welke games? Beetje goeie?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:24 schreef oor het volgende:
frs heeft spelletjes voor 10 euro. en zelfs een spelletje van 5 euro zat er tussen.
ach voor 5 euro is het het proberen waard. ik had wel een leuk spelletje met een aap, gele hoes. was een tientje, die van 5 euro was een game classic die ik nog niet eens heb geprobeerdquote:
Mario & Luigi is mooi en leuk (het is niet echt een platformer maar meer een RPG met platform ellementen maar hij speelt lekker weg)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:05 schreef morgane het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuk platform Mario spel voor m'n Micro. Weet iemand nog leuke GBA Mario games? Ik hecht relatief veel waarde aan graphics, ik neem aan dat die bij de nieuwste Mario game het beste zijn? En wat is de prijsklasse van de nieuwste Mario game? Ik ben niet van plan meer dan 25 euro uit te geven aan een nieuw spel eigenlijk.
Hier verkoopt alleen de intertoys ze nog(nou kopen ze volgensmij ook vanalles op, maar nu betrefd het wel vaak titels in de prijklasse 5-10 euro,die voor die prijs ook lleuk meegenomen zijn), bij de andere 4 zaken die ze verkochten zijn de titels op een hand te tellen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:27 schreef Laniboekje het volgende:
Tsjonge, al 78 dagen niet gepost in het topic! Maar ik geef het wel een goede kick. Ben weer bezig met Final Fantasy VI Advance. Een keer helemaal uitspelen is wel de bedoeling.
Zag laatst dat de MM's in ieder geval hun gehele GBA-collectie in de schappen hebben liggen. Ontzettend veel spellen (ook hele oude of slechte) en sommige leuk afgeprijsd (velen dan ook weer niet helaasch). Toch wel een teken dat de echte GBA-games nu ook de deur uit gaan.
E-plaza heeft ze soms nog en een enkele Toys R Us.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:48 schreef Elegy het volgende:
Zijn er nog ergens winkels met de micro? Ik heb een hele oude GBA maar die geeft nauwelijks licht. En ik ga over een paar weken op wintersport met mijn werk en ik zou wel wat te doen willen hebben in de bus
Bedankt, ik ga vanavond even de stad in danquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:31 schreef Aether het volgende:
[..]
E-plaza heeft ze soms nog en een enkele Toys R Us.
On-line heeft Play-asia.com ze nog voor zo'n ¤48.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |