quote:Op zondag 12 november 2006 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben ook maar aan FFV begonnenSpel is erg cool, loopt lekker snel (zeker als je een thief in je party hebt) en het job system is weer ns wat anders in een FF (lijkt op FF TacticsAdv, en dat is goed
)
Er zit ook genoeg humor is, character animaties en discussies zijn regelmatig glimlachopwekkend
Qua vorderingen schiet het ook wel op.is er al enige bekendheid over een evt EU releasedatum voor FFVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wil deze ook wel hebben, maar aangezien ik vanwege een nogal ziekelijk impulsief koopgedrag geen CC in mn bezit wil hebben word importeren lastig, en gameshops duwen de prijs ook al snel met 1-2 tientjes omhoog.
Ik moet deze wel hebben btw, vind het juist door het job systeem een van de leukste FFs![]()
quote:Of course, no matter how startling this game was in 1992, today it feels a little Fisher Price. But, that said, this is more than just a museum piece for today's JRPG fan. The speed of the gameplay is in stark contrast to today's lumbering epics, something that suits and shines on the GBA. Portable gaming and RPGs are hardly the most reasonable of marriages but you'll find that a surprisingly satisfying amount of progression can be made in your 30-minute commute. The game brilliantly balances the four essentials of successful RPG craft: a compelling story, quick-paced and deep fighting, compulsive team and item management, enjoyable side quests and secrets for the completist. So, while this probably won't be the last time Final fantasy V is released for a contemporary system, it may well be the best.
8/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 18 december 2006 22:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup, ik zit op 7u, lvl 18 ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In die bieb en in die woestijn kun je sowieso wel goed levelen. Spel is echt goed
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje, dat is wel puik.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:37 schreef Retarded het volgende:
FRS heeft ze nieuw voor 50 liggen.
Ik hoop met je meequote:Op donderdag 28 december 2006 16:56 schreef Marble het volgende:
*hoopt nog steeds op localizations van Mother1+2 en 3*
Ijdele hoop I know, maar hoop doet leven.
Zit nog in level 24. echt een enorm leuk spel. Had al verder kunnen zijn, maar ik wil iedereen in leven houden.quote:Op zondag 31 december 2006 17:42 schreef Wii-Style het volgende:
Ik heb Fire Emblem (gekocht van Thomper) eindelijk uitgespeeld.
neuh dat is met opzet gedaan, er zijn meerdere support gesprekken mogenlijk tussen verschillende characters, waardoor de story anders zal eindigen als je bijv in chapter 15 niet met personage a tegen personage b hebt gepraat maar in chapter 19 bijvoorbeeld wel met personage a tegen personage c. De characters waarmee je dus bijna geen aandacht aan besteed hebt dmv support gesprekken zullen in de einddemo dus niet echt aan bod komen.quote:Op zondag 31 december 2006 17:42 schreef Wii-Style het volgende:
Ik heb Fire Emblem (gekocht van Thomper) eindelijk uitgespeeld. Het einde was echt bizar moeilijk maar wel in één keer gehaald. Allerlaatste momenten waren wel cool. Ik vind het alleen jammer dat er zoveel characters in zitten, want de verhalen van elke character zijn dan een beetje zwak. Op het laatst krijg je dan te horen hoe het me de characters is afgelopen en bij sommige krijg je dan te lezen "vanished on some random day" of "rumours say he is here or there". Dat vind ik dan een beetje zwak, doe dan maar minder characters in het spel.
Dat ligt toch echt aan jou, ik heb drie fire emblems uitgespeeld zonder dooienquote:Op zondag 31 december 2006 20:39 schreef Wii-Style het volgende:
Ja ik wacht op Pirate Battle.Hij zou dit jaar uitkomen, lol...
Zelfde makers van Racing Gears Advance.
En over dat in leven houden: Doe je best, maar ga niet te ver, want iedereen in leven houden is onmogelijk. Daar kom je later wel achter.
Je moet overigens iedereen pas een item geven om te transformeren als ze level 20 hebben bereikt.
Nu ik er over nadenk heb je gelijk. Ik had Raven support gegeven met Lucius and Priscilla en die gingen beide helaas dood. Dus ik baalde dat Raven geen goed verhaaltje had, maar das logisch.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
neuh dat is met opzet gedaan, er zijn meerdere support gesprekken mogenlijk tussen verschillende characters, waardoor de story anders zal eindigen als je bijv in chapter 15 niet met personage a tegen personage b hebt gepraat maar in chapter 19 bijvoorbeeld wel met personage a tegen personage c. De characters waarmee je dus bijna geen aandacht aan besteed hebt dmv support gesprekken zullen in de einddemo dus niet echt aan bod komen.
Ik had dus bijna geen support levelsquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:13 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk heb je gelijk. Ik had Raven support gegeven met Lucius and Priscilla en die gingen beide helaas dood. Dus ik baalde dat Raven geen goed verhaaltje had, maar das logisch.
Ik wil het dus opnieuw spelen met andere characters levelen maar dat duurt zo lang.
rond de 50! euroquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:55 schreef oor het volgende:
wat kost een beetje gb micro nu deze tijd?
45,- @ FRSquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:55 schreef oor het volgende:
wat kost een beetje gb micro nu deze tijd?
ik heb al een psp, maar wil gewoon echt iets in mijn binnenzak hebben zodat ik lekker me in de bus kan vermakenquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:52 schreef CaLeX het volgende:
Heb toch ook een GBA SP en een NDS. Maar knijp hem af en toe toch niet om ook ff een Micro erbij te kopen...
Gewoon voor de heb :$
verschiltquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:42 schreef oor het volgende:
50 euro maar?
dat is echt goedkoop..
en wat kost een leuk spelletje zoals mario?
Tuurlijk, je kan zelfs hier op fok bij vraag&aanbod kijken. is een speciaal ruil topic zelfsquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:50 schreef oor het volgende:
en ebay geen optie om goedkoop aan spelletjes te kopen? of via marktplaats o.i.d.?
Waar heb je hem gehaald?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:25 schreef oor het volgende:
ik heb hem gekocht een blauwe, overal wezen kijken hadden hem alleen nog maar eentje waarvan de faceplat echt een onzichtbaar krasje zit. meer een klein stofje. mgoed ik wou hem gewoon hebben
Marktplaats en ebay staan vol met illegale kopietjes (bootlegs) uit Azie inderdaad. Deze kunnen het best een tijdje redelijk doen, maar meestal houden ze er na een half jaar mee op omdat de batterij leeg is. Ook kan het zijn dat de cartridge net niet lekker past waardoor je GBA beschadigd kan raken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:50 schreef oor het volgende:
en ebay geen optie om goedkoop aan spelletjes te kopen? of via marktplaats o.i.d.?
ik heb wel eens gehoord dat sommige spellen je hardware kan aantasten?
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Exdeath doet me veel pijn
Lani, welk level had jij tegen hem in zn kasteel? Ik zit op 35/36.
volgens free record shop naaldwijk had freerecord shop delft er nog een of meerdere, ff naar de lokale frs gaan, dan vragen om te bestellen, dan kan je erbij zeggen dat ze het in delft kunnen proberen te bellen.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:26 schreef Eland het volgende:
Mocht iemand nog een micro overhebben, ik hou me aanbevolen
Mja, de lokale heeft ze inderdaad niet. Geen idee of ze dat kunnen bestellen, bedankt voor het ideequote:Op maandag 22 januari 2007 14:26 schreef --- het volgende:
[..]
volgens free record shop naaldwijk had freerecord shop delft er nog een of meerdere, ff naar de lokale frs gaan, dan vragen om te bestellen, dan kan je erbij zeggen dat ze het in delft kunnen proberen te bellen.
Toen ik het speelde had ik Carbuncle dus niet, en dat was best naar aangezien je maar een kans krijgt om hem te verslaan/meenemen, zo lullig een leeg summon plekjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xdeath was ook een eitje trouwens, was vergeten dat ik Carbuncle hadSamen met Golem oproepen als Summon en niemand kan je echt pijn doen
Ik mis er ook een, die thundersummon waar je het toen over had.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Toen ik het speelde had ik Carbuncle dus niet, en dat was best naar aangezien je maar een kans krijgt om hem te verslaan/meenemen, zo lullig een leeg summon plekje
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xdeath was ook een eitje trouwens, was vergeten dat ik Carbuncle hadSamen met Golem oproepen als Summon en niemand kan je echt pijn doen
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:04 schreef Roi het volgende:
Ik heb Yoshi's gravity crap gekocht![]()
Na het eerste level al weer weggelegd![]()
Ik heb er zin aaaaannnnnnn!quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://ffvi.nintendo.com/launch/
Dat is toch de eindbaas? Die heb ik wel eens verslagen geloof ik...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:20 schreef mini-lellan het volgende:
Weer verslaafd aan Golden Sun, heb alles al gedaan behalve Deadbeard.![]()
Ik ook niet, gaat me echt niet lukken die laatste paar dagen. Maar dan laat ik FFVI fijn in de seal zitten totdat FFV klaar is. Waar zit jij nu?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga alleen FFV niet op tijd afkrijgen
Ik laat VI ook ongespeeld, maar ik haal m wel uit seal natuurlijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ook niet, gaat me echt niet lukken die laatste paar dagen. Maar dan laat ik FFVI fijn in de seal zitten totdat FFV klaar is. Waar zit jij nu?
Nee, deadbeard zit in een ander gedeelte van de game in een soort trial cave en is vele malen moeilijker dan de eigenlijke eindbaasquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:44 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dat is toch de eindbaas? Die heb ik wel eens verslagen geloof ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |