Ik denk dat ik binnenkort ns twee games uit die serie laat overkomen. Wil de serie eigenlijk helemaal, maar das ietwat duurquote:Op donderdag 7 september 2006 19:53 schreef koekiemonster het volgende:
ahhh fijn, nieuw topic, nadat hij heel volwassen en duidelijk werd gesloten.
Nog 1x bit generations:
http://www.nintendo.co.jp/n08/bit_g/index.html
[afbeelding]
Beter!quote:Op maandag 18 september 2006 17:05 schreef MeZZiN het volgende:
De bartsmit heeft een GBA micro voor 50 euro
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=124&productID=107369
Ben zelf erg te spreken over orbital..quote:Op maandag 11 september 2006 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort ns twee games uit die serie laat overkomen. Wil de serie eigenlijk helemaal, maar das ietwat duur
Enige dat ik moet uitzoeken is, welke twee games?
Trouwens voor 100 euro heb je de vernieuwde SP met betere backlightquote:Op maandag 18 september 2006 17:28 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Beter!
dan ga ik hem dus alsnog halen denk ik want me SP geeft nu kutlicht en vind de DS te lomp om een GBA game erop te spelen en natuurlijk betere resolutie
Ja, ik. Het is een leuk spel, maar er zit een ENORME bug in waardoor je halverwege de game opnieuw mag beginnen als je een bepaald aantal handelingen niet in de goede volgorde uitvoert.quote:Op maandag 11 september 2006 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft iemand Broken Sword wel eens gespeeld op de GBA? Ik heb wel weer eens zin in een ouderwetse adventure. En dan kan natuurlijk heerlijk op mijn DS Lite. Is het een directe port van de PC versie en is het een beetje een mooi spel?
dan zul je er nu helemaal weinig meer voor krijgen vrees ik.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:51 schreef Lexie het volgende:
Kutzooi, ik wilde net mijn Micro gaan verkopen omdat ik er eigenlijk toch niks mee doe.
quote:
Aux serieus, wat vraag je er dan voor?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:42 schreef Lexie het volgende:
Ik denk dat ik hem dan maar op de kast laat liggen.
Niks, moest ik hem voor 50 verkopen dan vond ik het al erg magerquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
Aux serieus, wat vraag je er dan voor?
Ik ook. Doe er echt geen drol mee.quote:
Niks? Mooi! Mijn mail staat in mijn profielquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:02 schreef Lexie het volgende:
[..]
Niks, moest ik hem voor 50 verkopen dan vond ik het al erg mager.
Heb allang een DS.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:58 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
(je kan altijd nog een DS kopen dan heb je gelijk goede backlight
Heb er destijds genoeg guldens voor neergeteld.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:05 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik ook. Doe er echt geen drol mee.
Ach, ik heb er ook niet zo heel veel voor betaald.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:10 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Heb er destijds genoeg guldens voor neergeteld.![]()
Tis toch eigenlijk best zonde van het geld.![]()
Daarom ontwijk ik de PSP-versie. Ik game voor mijn lolquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:43 schreef Smots het volgende:
FWOOOAAAAARH!!!
Ik ben net begonnen aan Super Ghouls 'n Ghosts op de GBA.
Sodetyfus, wat een VLAMMEND moeilijke game, zeg.
(Maar wel heel heel erg cool....)
Jij bent gewoon bang voor 2D platform gamesquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daarom ontwijk ik de PSP-versie. Ik game voor mijn lol
Ik hou niet van games waar ik gebeurtenissen en patronen van vijanden moet onthouden om het einde te halen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jij bent gewoon bang voor 2D platform games
G&G is prima te doen
Ik ook. Maar dit is één van die games waarvan ik denk te weten dat ik 'm uit kan spelen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daarom ontwijk ik de PSP-versie. Ik game voor mijn lol
Da's ook het mooie: een aantal vijanden in deze game hebben geen vast patroon.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hou niet van games waar ik gebeurtenissen en patronen van vijanden moet onthouden om het einde te halen.
Goed manquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op www.vgp.ca kun je trouwens Mario World bestellen voor nog geen 27 euro inclusief btw. Ik heb het meteen gedaan.
Eindelijk!Mario World
Valt ook wel weer mee , sony gooit zn exclusives ook niet binnen een half jaartje naar de halve prijs (tenzij het slecht lopende franchises (als bijv tekken 5 of jak x), games met vervelende bugs erin(Soul calibur 3), PSP ports cq remixes zijn van oudere PS2 spellen zijn of multiplatformers)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
GBA games zijn nou eenmaal duur, nee, Nintendo games zijn nou eenmaal duur. Nintendo is heel slecht in het afprijzen van games. Daar waar Sony binnen een half jaar met Platinum versies komt duurt Nintendo daar veel langer mee en zijn er ook nog ns veel te weinig.
Dat is toch de oude SNES-versie? Is die leuk?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op www.vgp.ca kun je trouwens Mario World bestellen voor nog geen 27 euro inclusief btw. Ik heb het meteen gedaan.
Eindelijk!Mario World
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:19 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik ben weer helemaal verslaafd aan de Castlevania-serie. Ik heb alle delen al een tijdje, maar de meeste nooit verder dan 30% uitgespeeld ofzo (DS-versie wel 100%). Nu ga ik ze dan eindelijk allemaal helemaal rondspelen. Sleep de GBA letterlijk overal mee naartoe (zelfs als ik bij de friettent wacht op mijn bestelling even tien minuten spelen). Met Aria of Sorrow nu op 91.8 % van de map en 85.0 % van de souls. En ja, die moeten allebei op 100 voor ik met de volgende uit de serie verder mag. Heerlijk.
Mario World is de beste 2D Marioquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is toch de oude SNES-versie? Is die leuk?Na NSMB voel ik me overmoedig.
Nietes, dat is NSMB!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario World is de beste 2D Mario
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |