Hmm Golden Sun, paar jaar terug tot op de boot gekomen.. Maar mijn broer heeft die game toen met iemand geruild tegen Pokémon Ruby..quote:Op zondag 4 maart 2007 20:28 schreef mini-lellan het volgende:
Vanavond weer de Golden Sun serie uitgespeeld!![]()
Goede ruil voor hem.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:03 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
Hmm Golden Sun, paar jaar terug tot op de boot gekomen.. Maar mijn broer heeft die game toen met iemand geruild tegen Pokémon Ruby..![]()
Jaaah! Mr Pants is TOP!quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
mr pants voor 10 euro en puyo pop voor 15 euro gekocht, komende weken weer genoeg puzzelplezier in huize parodiuzz
kan dat met de micro of heb je het nu over een andere?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:44 schreef Lexie het volgende:
Ik gebruik de mijne nu vooral als mp3-speler.
Je kan 'm via bol.com bestellen, Hierquote:Op maandag 12 maart 2007 01:58 schreef Gravybrain het volgende:
Even een bump voor een wanhopig verzoek. Ik heb nl een Micro gekocht en ben dik tevreden met het ding. Wat ik niet zo leuk vind is dat er in Amerika (en op een bepaald moment ook in Europa) een extra faceplate in de verpakking zat, in een ander kleur.
Ik heb een zilveren micro en had daar graag een zwarte faceplate op gehad, maar die dingen zijn dus NERGENS bereikbaar voor Europeanen. De nintendo winkel in Amerika verkoopt ze, maar die verzenden niet naar Europa.
Is er hier iemand die toevallig nog een zwarte faceplate voor de Micro overheeft en die verkoopt? De kans is misschien klein, maar ik kan het toch proberen. Ik wil dus niet van die goedkope decals die je wel kan vinden, het gaat dus om faceplates van Nintendo zelf
Ik vind de korte gesprekken tussen de characters af en toe ook te lomp voor woorden. Kan best lachen om het spel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:53 schreef BMH het volgende:
Ik zit nu 4 uur in Summon Knight!! En raad eens wat... Ik vind em leuk!
Eindelijk weer eens een game met een verhaal dat je doet denken dat je in een echte wereld leeft. Geen doomsday voorspellingen of elle lange cutscenes.. Gewoon lekker!
En het spel heeft ook nog eens een vechtsysteem dat leuk is!
Het heeft idd wel humor. Ik speel nu als pratty & sugar, dus dat zorgt ook weer voor een extra laag.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik vind de korte gesprekken tussen de characters af en toe ook te lomp voor woorden. Kan best lachen om het spel.
![]()
de DS past ook in broekzakken!!@@!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:21 schreef morgane het volgende:
jamaar dat vind ik gewoon geen handhelddeze past in al mn broekzakken
![]()
Had je het spel ergens besteld dan? Ik heb FFV al uitgespeeld, inmiddels ook al FFVI liggen (nog sealed, maar oke).quote:
Ah, die persoonlijke afwegingen omtrent een CC heb ik ook. Dan wordt de mogelijkheid om dingen te kopen voor mij te groot (gat in de hand e.d.). Ik had echter nog wel wat geld op PayPal staan (inmiddels ook niet meer), en daarmee had ik toen FFV en FFVI besteld bij VGP.quote:Op maandag 2 april 2007 20:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Nope, aangezien ik vanwege persoonlijke afwegingen geen CC in bezit heb, wacht ik op de EU release (aangezien de gameshop waar ik deze evt zou kunnen kopen import titels al snel 10-15 pleuro overpriced.)
Ik dacht dat games.fok ergens gemeld had dat dat eind april was.quote:Op maandag 2 april 2007 20:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ah, die persoonlijke afwegingen omtrent een CC heb ik ook. Dan wordt de mogelijkheid om dingen te kopen voor mij te groot (gat in de hand e.d.). Ik had echter nog wel wat geld op PayPal staan (inmiddels ook niet meer), en daarmee had ik toen FFV en FFVI besteld bij VGP.
Enig idee trouwens wanneer FFV in de EU zal verschijnen of is er nog helemaal niets bekend van een datum?
games.fokquote:Op maandag 2 april 2007 20:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat games.fok ergens gemeld had dat dat eind april was.
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben gestopt met FFV. Geen zin om te levelenSummon Night 2 FTW
Gradius Advancequote:Op donderdag 12 april 2007 18:31 schreef koekiemonster het volgende:
weet iemand nog leuke gba games?
Ik heb de 50 meest populaire onderhand wel in mijn bezit (origineel!!), ik zoek de echte verborgen juweeltjes.
Vond de bit generations wel aardig, maar niet geniaal.
Weet ieman toevallig waar ik de lost vikings kan kopen?
Dus jij maakt je auto om de 3 jaar schoon?quote:Op maandag 23 april 2007 15:35 schreef mini-lellan het volgende:
w00t! Net de auto helemaal uitgespit voor de verkoop. Kom ik ineens 2 GBA spellen tegen. Medabots Metabee Version (dus niet AX) en Lord of the Rings: The Two Towers. Die was ik 2á3 jaar geleden kwijt geraakt tussen de bank toen we nog naar Frankrijk gingen met vakantie.![]()
![]()
lollerzz nee ze lagen zegmaar onder de kussens van de achterbank. En daar kom ik niet zovaak nee.quote:Op maandag 23 april 2007 15:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Dus jij maakt je auto om de 3 jaar schoon?
en nog steedsquote:Op maandag 16 april 2007 20:43 schreef morgane het volgende:
Heeft iemand toevallig Rayman: Hoodlums Revenge voor op de GBA? Ik zit vast in het eerste bonuslevel![]()
Hebbesquote:Op maandag 23 april 2007 17:25 schreef morgane het volgende:
[..]
en nog steedsik mis nog de helft van het totaal aantal lums en ik kan nergens meer heen
![]()
Laat ik nu net voor vandaag een game moeten uitzoeken bij de bartsmit omdat ik lost magic (wat een bagger spel was dat zeg....) ga terug brengen. Maar is diamond/pearl echt zo veel beter dan de GBA games?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
De GBA versies overslaan en meteen met de DS versie (Diamond/Pearl) beginnen
Je hebt natuurlijk de remakes van FF I&II,IV en V, of als je ook van turnbased strategy met RPG achtige elementen houd de remake van Shining Force of de Fire Emblem serie.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:25 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Laat ik nu net voor vandaag een game moeten uitzoeken bij de bartsmit omdat ik lost magic (wat een bagger spel was dat zeg....) ga terug brengen. Maar is diamond/pearl echt zo veel beter dan de GBA games?
Dus vandaar pokemon tevens zijn diamond/pearl nog niet te krijgen hier voor nu dus dat help niet zo erg.
Maar een alternative RPG achtige voor DS/GBA is ook goed hoor (golden sun/tales/zelda heb ik al) die bij de BS te krijgen zijn.
Nice tnx voor de tips.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Je hebt natuurlijk de remakes van FF I&II,IV en V, of als je ook van turnbased strategy met RPG achtige elementen houd de remake van Shining Force of de Fire Emblem serie.
Je kan voor Golden sun gaan een meer oldschool RPG met dijins (soort van pokemon maar die gebruik meer als aeons zoals in final fantasy en niet om alleen maar te battlen)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zag die GBA micro voor 50 eurodie ga ik halen
, zijn er nog leuke spelletjes a lá gamestijl van pokemon? Ik zag The avatar, is die een beetje leuk!?
welke games? Beetje goeie?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:24 schreef oor het volgende:
frs heeft spelletjes voor 10 euro. en zelfs een spelletje van 5 euro zat er tussen.
ach voor 5 euro is het het proberen waard. ik had wel een leuk spelletje met een aap, gele hoes. was een tientje, die van 5 euro was een game classic die ik nog niet eens heb geprobeerdquote:
Mario & Luigi is mooi en leuk (het is niet echt een platformer maar meer een RPG met platform ellementen maar hij speelt lekker weg)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:05 schreef morgane het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuk platform Mario spel voor m'n Micro. Weet iemand nog leuke GBA Mario games? Ik hecht relatief veel waarde aan graphics, ik neem aan dat die bij de nieuwste Mario game het beste zijn? En wat is de prijsklasse van de nieuwste Mario game? Ik ben niet van plan meer dan 25 euro uit te geven aan een nieuw spel eigenlijk.
Hier verkoopt alleen de intertoys ze nog(nou kopen ze volgensmij ook vanalles op, maar nu betrefd het wel vaak titels in de prijklasse 5-10 euro,die voor die prijs ook lleuk meegenomen zijn), bij de andere 4 zaken die ze verkochten zijn de titels op een hand te tellen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:27 schreef Laniboekje het volgende:
Tsjonge, al 78 dagen niet gepost in het topic! Maar ik geef het wel een goede kick. Ben weer bezig met Final Fantasy VI Advance. Een keer helemaal uitspelen is wel de bedoeling.
Zag laatst dat de MM's in ieder geval hun gehele GBA-collectie in de schappen hebben liggen. Ontzettend veel spellen (ook hele oude of slechte) en sommige leuk afgeprijsd (velen dan ook weer niet helaasch). Toch wel een teken dat de echte GBA-games nu ook de deur uit gaan.
E-plaza heeft ze soms nog en een enkele Toys R Us.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:48 schreef Elegy het volgende:
Zijn er nog ergens winkels met de micro? Ik heb een hele oude GBA maar die geeft nauwelijks licht. En ik ga over een paar weken op wintersport met mijn werk en ik zou wel wat te doen willen hebben in de bus
Bedankt, ik ga vanavond even de stad in danquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:31 schreef Aether het volgende:
[..]
E-plaza heeft ze soms nog en een enkele Toys R Us.
On-line heeft Play-asia.com ze nog voor zo'n ¤48.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |